Період оскарження умов закупівлі - по 30-04-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 165 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 825 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Березнівська центральна міська лікарня" Березнівської міської ради Рівненського району Рівненської області |
| ЄДРПОУ: | 01999810 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лимар Ірина Юріївна |
| Телефон: | 380968469897 |
| E-mail: | berezne_crl@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 34600, Україна, Рівненська область,Березне, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 19 |
2 |
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей. Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП БОЙКО ВЛАДИСЛАВ ВІТАЛІЙОВИЧ (далі — Учасник) встановлено такі невідповідності в інформації та/або документах: п.1.1. Додатку 1 до Тендерної документації та умовами електронної тендерної документації передбачено, вимога: «1.1.1. Довідка в довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (один, або більше). Аналогічними договорами в розумінні цієї документації вважаються договори за ДК 021:2015 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасник має надати (один або більше): - копію кожного договору в повному обсязі - копії/ю документів/у на підтвердження виконання договору, що надається учасником (накладна, акт тощо) та/або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору» Учасник тендерній пропозиції надає довідку про досвід виконання аналогічних договорів з переліком договорів: Договір №720 від 25.11.2019, Замовник НМУ імені О. О. Богомольця. Договір№ 21/11/5042-12п/32дов від 20 грудня 2024р. Замовник державна установа Інститут сердця Міністерства охорони здоров’я України. Однак, документи надано не в повному обсязі. Для усунення зазначених невідповідностей, Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) відповідні документи/інформацію протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.