Період оскарження умов закупівлі - по 29-04-2025, 00:00
Строк надання послуг: Строк (термін) надання послуг відносно 1-єї одиниці Обладнання - не може перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів з дня підписання сторонами дефектного акту*. Загальний строк - до 15.03.2026 року (включно)**. *Даний строк буде зазначатись в договорі. **Зазначена дата є орієнтовною, визначена розрахунковим методом та несе інформативний характер та не має жодних юридичних наслідків. Дана дата може не зазначатися в договорі про закупівлю.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 906 246 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 18 200 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
| Контактна особа: | Оксана Божинська |
| Телефон: | +380676248125 |
| E-mail: | oksana.bozhynska@ugv.com.ua |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
2 |
ПРОТОКОЛ №277 від 06.05.2025 р. щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Центрального закупівельно-логістичного центру АТ «Укргазвидобування» (код ЄДРПОУ 30019775) ПОРЯДОК ДЕННИЙ: продовження строку розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції. РОЗГЛЯДАВ: Акціонерним товариством «Укргазвидобування» проводиться процедура закупівлі: «Ц_25П-166_50530000-9-Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з ремонту дизель-генераторних установок SDMO VOLVO PENTA TAD1032GE)». (Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-24-013221-a) За результатами оцінки тендерної пропозиції проведеною електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, найбільш економічно вигідною визначена тендерна пропозиція подана учасником: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОСЕРВІСІНФОРМ." (код ЄДРПОУ: 45072541). Відповідно до п. 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 з подальшими змінами та доповненнями (далі – Особливості та Закон відповідно): «Якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації». Відповідно до частини 10 статті 29 Закону: «Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення». На адресу Уповноваженої особи від відділу закупівель робіт та послуг ЦЗЛЦ надійшла службова записка (додається) з аргументацією необхідності продовжити строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, а саме: «У зв’язку з великим об’ємом технічної і кваліфікаційної інформації, для проведення детального аналізу пропозиції, необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації учасника, та оприлюднення повідомлення про усунення виявлених невідповідностей у матеріалах пропозиції». ПРИЙНЯТЕ РІШЕННЯ: 1. Відповідно до частини 10 статті 29 Закону продовжити до 20 робочих днів строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, поданої учасником: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОСЕРВІСІНФОРМ." (код ЄДРПОУ: 45072541). 2. Оприлюднити відповідне повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА КЕП Володимир ПРИСТАВКА
1.1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником в складі пропозиції надано Довідку щодо наявності виробничої бази та її місцезнаходження (файлі «Довідка про наявн. та місце розт. СТО.pdf»), що НЕ ВІДПОВІДАЄ ФОРМІ, наведеній у Додатку № 1.1.1. до таблиці Додатку № 1 до тендерної документації (далі-ТД) із зазначенням інформації про наявність виробничої бази та її фактичної адреси, де Учасник планує надавати послуги з ремонту дизель-генераторних установок SDMO Volvo Penta TAD1032GE. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 1.1. пункту 1 частини 1.1. розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: На підтвердження інформації стосовно наявності виробничої бази надати: 1.1. Довідку за формою, наведеною у Додатку № 1.1.1. до цієї таблиці Додатку № 1 із зазначенням інформації про наявність виробничої бази та її фактичної адреси*, де Учасник планує надавати послуги з ремонту дизель-генераторних установок SDMO Volvo Penta TAD1032GE. *з урахуванням вимог п.1.2. Додатку №3 до тендерної документації. Додаток № 1.1.1. до таблиці Додатку №1 до тендерної документації – форма ДОВІДКИ щодо наявності виробничої бази та її місцезнаходження. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно долучити до документів тендерної пропозиції оновлену, виправлену довідку ЗА ФОРМОЮ, наведеною у Додатку № 1.1.1. до таблиці Додатку № 1 до ТД із зазначенням інформації про наявність виробничої бази та її фактичної адреси, де Учасник планує надавати послуги з ремонту дизель-генераторних установок SDMO Volvo Penta TAD1032GE. 2.1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано довідку в довільній формі за підписом керівника Учасника із зазначенням інформації щодо фахівців Учасника, які будуть залучені для виконання обов’язків по договору та відповідають мінімальним вимогам (файл «Довідка -Кадри.pdf» надав. Однак у довідці стосовно працівника Борсука Андрія Сергійовича (інформацію про якого надано на підтвердження вимоги щодо наявності інженера-механіка та/або фахівця за напрямком - не менше 1 особи) у стовпчику «Освіта/кваліфікація тощо»: 1) зазначено НЕПОВНУ інформацію стосовно здобуття ним вищої освіти та професійної кваліфікації: «інженер з транспорту», хоча відповідний диплом спеціаліста надано в складі пропозиції; 2) зазначено інформацію про здобуття ним кваліфікації «механік» у Дніпропетровському транспортно-економічному коледжі. Однак, при цьому не надано жодних підтверджуючих документів (диплом про освіту, тощо), що засвідчують здобуття даної освіти. 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 2 частини 1.1. розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: 2.1. На підтвердження даного критерію Учасник надає Довідку в довільній формі, з відомостями про наявність працівників відповідної кваліфікації, яких Учасник планує залучати до виконання послуг. Мінімальні вимоги щодо наявності працівників необхідних для надання послуг відповідно до предмету закупівлі та які мають бути залучені для виконання обов’язків за договором: - інженер-механік та/або фахівець за напрямком - не менше 1 особи; - технік-механік та/або слюсар-механік та/або слюсар-ремонтник та/або слюсар та/або фахівець за напрямком - не менше 1 особи. 2.2. Скановані оригінали та/або копії підтверджуючих документів (диплом про освіту та/або сертифікати, та/або свідоцтва, та/або протоколи про проходження курсу навчання і здачі тестів/заліків тощо), що засвідчують профільну освіту/кваліфікацію персоналу, інформація про який надана на підтвердження відповідності мінімальним вимогам Замовника у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно долучити до документів тендерної пропозиції оновлену, виправлену довідку із зазначенням повної інформації щодо наявності працівників необхідних для надання послуг відповідно до предмету закупівлі та які мають бути залучені для виконання обов’язків за договором, при цьому оновивши дані про освіту/ кваліфікацію Борсука Андрія Сергійовича: 1) додати інформацію стосовно здобуття ним вищої освіти та професійної кваліфікації: «інженер з транспорту» в Національному гірничому університеті; 2) або вилучити дані про здобуття ним кваліфікації «механік» у Дніпропетровському транспортно-економічному коледжі, або долучити до матеріалів пропозиції сканований оригінал та/або копію підтверджуючого документу, що засвідчує профільну освіту/кваліфікацію Борсука Андрія Сергійовича в частині здобуття ним кваліфікації «механік» у Дніпропетровському транспортно-економічному коледжі. 3.1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано Відомості про досвід виконання аналогічного договору (файл «Відомості про аналог. роботи.pdf»), які не відповідають формі довідки/ листа, що наведена у Додатку №1.1.2. до таблиці Додатку №1 до тендерної документації. Також у Відомостях НЕВІРНО зазначено предмет договору №1711124 від 05.11.2024р., укладеного Учасником з ПП «Газзбут», та неповністю зазначено строк його дії. 3.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 3.1. пункту 3 частини 1.1. розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: На підтвердження даного критерію надати: 3.1. Надати довідку/ лист за формою, наведеною у Додатку №1.1.2. до таблиці Додатку №1 до тендерної документації за підписом керівника Учасника /посадової особи або представника Учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції про виконання *аналогічного (-их) договору (-ів) щодо надання послуг із зазначенням предмета договору або складу/наповнення роботами/послугами, що відповідає предмету закупівлі та вважається *аналогічним(-ми). (достатньо інформації про один договір). Додаток № 1.1.2. до таблиці Додатку №1 до тендерної документації – форма «Відомості про досвід виконання аналогічного (-их) договору (-ів)». 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно долучити до матеріалів пропозиції оновлену довідку/ лист за формою, наведеною у Додатку №1.1.2. до таблиці Додатку №1 до тендерної документації про виконання *аналогічного (-их) договору (-ів) щодо надання послуг із зазначенням предмета договору або складу/наповнення роботами/послугами, що відповідає предмету закупівлі та вважається *аналогічним(-ми) (достатньо інформації про один договір) та ВІРНО зазначити інформацію, що вимагається у формі. 4.1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано Лист щодо повноважень посадових осіб (файлі «Лист про повноваж.посад.осіб.pdf»), що НЕ ВІДПОВІДАЄ формі додатку №1.1 до тендерної документації. 4.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 1.1. пункту 1 частини 1.2. розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: На підтвердження даної вимоги Учасник надає у складі пропозиції: 1.1. Лист за підписом керівника по формі додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити: - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника. У листі зазначається перелік документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, статут або інший установчий документ. Додаток №1.1 до тендерної документації - «Форма листа щодо повноважень посадових осіб 4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно долучити до матеріалів пропозиції оновлений Лист за підписом керівника по формі додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити: - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника. У листі зазначається перелік документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, статут або інший установчий документ. До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», створюються та подаються з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.