Період оскарження умов закупівлі - по 29-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 420 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 100 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління капітального будівництва Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області |
| ЄДРПОУ: | 44211502 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лукьянов Ігор Олександрович |
| Телефон: | +380970216564 |
| E-mail: | ykb_f@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 67571, Україна, Одеська область,Фонтанка, вул. Степна, буд. 4 |
0 |
Відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року із змінами діючими на момент початку проведення закупівлі, пункту 43 (Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.) Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не є меншим ніж два робочі дні до закінчення строку тендерної пропозиції. Таким чином, при розгляді тендерної пропозиції Учасника закупівлі були виявлені наступні невідповідності:відповідно до підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації 1.2. Довідка підприємства про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом - таблиця № 2: Таблиця № 2 Подається у наведеному нижче вигляді на фірмовому бланку, Учасник може відступити від даної форми в частині доповнення інформації. Вимагаємо усунути невідповідність в електронній системі закупівель та надати документ відповідно до вимог підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації, зокрема, 1.2 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації 1.2. Довідка підприємства про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом - таблиця № 2: Таблиця № 2 Подається у наведеному нижче вигляді на фірмовому бланку, Учасник може відступити від даної форми в частині доповнення інформації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.