Період оскарження умов закупівлі - по 02-05-2025, 00:00
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, засвідчені перекладачем. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій згідно тендерної документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 139 143,10 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 300 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго" |
| ЄДРПОУ: | 20588716 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ксенія МОНЗУЛЬ |
| Телефон: | 380459658495 |
| E-mail: | tenderist140303@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 07300, Україна, Київська область,Вишгород, м. Вишгород |
3 |
Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), ПрАТ «Укргідроенерго» вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі тендерної пропозиції ТОВ «В І Р Н И Й Д Р У К» (далі Учасник) з предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з заправки та відновлення картриджів для багатофункціональних пристроїв для апарату управління ПрАТ «Укргідроенерго») (оголошення № UA-2025-04-24-008735-a). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Пункт 1.1. розділу 1 Таблиці № 1 Додатку № 1 тендерної документації. 2. Пункт 1.4. розділу 1 Таблиці № 1 Додатку № 1 тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника: 1. Учасником процедури закупівлі для підтвердження інформації про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг завантажено довідку та паспорт на «Станцію очищення лазерних картриджів», проте в довідці невірно зазначено розмір уловлюваних частинок тонера фільтра грубого очищення. 2. Учасник процедури закупівлі для документального підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази необхідної для надання послуг, а саме - компресора повітряного MATARI (M340C22-1) надав у складі тендерної пропозиції витяг з балансу. Відповідно до вимог пункту 1.4. розділу 1 Таблиці № 1 Додатку № 1 тендерної документації, у разі надання витягу з балансу, учасник зобов’язаний додатково надати документи, що підтверджують придбання учасником зазначених у витягу об’єктів матеріально-технічної бази та обладнання. Надана учасником у складі тендерної пропозиції прибуткова накладна № 751 від 04.10.2018 не підтверджує факт придбання компресора, оскільки є внутрішнім документом, який створюється покупцем та не містить обов’якового підтвердження з боку постачальника. Згідно з положеннями статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність» та «Положенням про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку», затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 24.05.95 № 88, підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факт їх здійснення. Первинним бухгалтерським документом, що підтверджує господарську операцію між сторонами, є документ, який містить підписи обох сторін, що брали участь у цій операції. Таким чином, прибуткова накладна не підтверджує факт купівлі-продажу компресора, а лише свідчить про його внутрішнє оприбуткування на баланс підприємства, що не відповідає вимогам тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасник повинен завантажити через електронну систему закупівель оновлену довідку відповідно до вимог п. 1.1. розділу 1 Таблиці № 1 Додатка № 1 тендерної документації. 2. Учасник повинен завантажити через електронну систему закупівель відповідно до вимог п. 1.4. розділу 1 Таблиці № 1 Додатку № 1 тендерної документації документи, що підтверджують придбання учасником компресора повітряного MATARI (M340C22-1).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.