Період оскарження умов закупівлі - по 02-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 800 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ,МОЛОДІ,СПОРТУ,КУЛЬТУРИ,ТУРИЗМУ ТА ПРАВОПОРЯДКУ ВЕСНЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 41292510 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Вікторівна Навроцька |
| Телефон: | +380662284787 |
| E-mail: | vonmsktp@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 57134, Україна, Миколаївська область,Миколаївський р-н., селище Весняне, вул. Центральна, буд. 6-В |
2 |
ПРОТОКОЛ уповноваженої особи 07.05.2025р. с-ще Весняне № 4 Порядок денний: 1. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ПП «БУДОВА ПЛЮС» невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю: «Поточний ремонт системи опалення Шуринського ліцею з початковою школою та гімназією Веснянської сільської ради Миколаївського району Миколаївської області за адресою вул. Шкільна, 37, с. Шурине, Миколаївський р-н, Миколаївська обл. за Кодом ДК 021:2015 50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення», №UA-2025-04-24-004914-a. 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ПП «БУДОВА ПЛЮС» невідповідності згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості). Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин 2, 12, 16 абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Частиною 1 статті 29 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, під час розгляду тендерної пропозиції ПП «БУДОВА ПЛЮС», поданої на процедуру закупівлі: «Поточний ремонт системи опалення Шуринського ліцею з початковою школою та гімназією Веснянської сільської ради Миколаївського району Миколаївської області за адресою вул. Шкільна, 37, с. Шурине, Миколаївський р-н, Миколаївська обл. за Кодом ДК 021:2015 50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення», №UA-2025-04-24-004914-a, згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності. 1. Перелік виявлених невідповідностей: На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору», учасником надано: • довідку від 02 травня 2022 року № 1-1 про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); • договір про надання послуг № б/н від 26.11.2024 року, предметом якого є ремонт системи опалення в нежитловому приміщенні за адресою: м. Миколаїв, вул. Велика Корениха № 33/5; • акт приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) від 27.12.2024 року; • підсумкову відомість ресурсів; • відгук № 15 від 01.05.2025 року від ФОП Яник Т.М. Даний договір не відповідає вимогам замовника до предмету договору, який надається учасником як аналогічний, зокрема: • у договорі не зазначено, що послуги виконувались у рамках поточного чи капітального ремонту; • відсутня інформація, що об’єктом ремонту є система центрального опалення. Формулювання «система опалення» не дозволяє ідентифікувати її як централізовану систему опалення, що є суттєвим для підтвердження аналогічності. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Згідно з Додатком № 1 тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію учасник повинен надати: • довідку за формою 1; • копію (копії) аналогічного (аналогічних) договору (договорів); • копію (копії) документу(ів), що підтверджують його (їх) виконання в повному обсязі; • позитивний лист-відгук про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору(договорів) від попереднього контрагента (контрагентів), який підтверджує факт виконання договору (договорів) в повному обсязі , оформлений на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або уповноваженої особи із зазначенням:номер та дата договору, предмет договору. Аналогічним вважається договір, предметом якого є: «Послуги/роботи з поточного/капітального ремонту або технічного обслуговування систем центрального опалення». 3. Перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей учасник має надати через електронну систему закупівель: • довідку за формою 1; • копію (копії) аналогічного (аналогічних) договору (договорів); • копію (копії) документу(ів), що підтверджують його (їх) виконання в повному обсязі; • позитивний лист-відгук від контрагента, що підтверджує факт виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Звертаємо увагу: аналогічним вважається договір предметом, якого є: «Послуги/роботи з поточного/капітального ремонту або технічного обслуговування систем центрального опалення». Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з абзацом 2 пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ПП «БУДОВА ПЛЮС» у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ПП «БУДОВА ПЛЮС» невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю: «Поточний ремонт системи опалення Шуринського ліцею з початковою школою та гімназією Веснянської сільської ради Миколаївського району Миколаївської області за адресою вул. Шкільна, 37, с. Шурине, Миколаївський р-н, Миколаївська обл. за Кодом ДК 021:2015 50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення», №UA-2025-04-24-004914-a, що є додатком до цього протоколу. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ПП «БУДОВА ПЛЮС» у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Начальник відділу _____________ Олена НАВРОЦЬКА (посада уповноваженої особи) (підпис) (ім’я та прізвище)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.