Період оскарження умов закупівлі - по 28-04-2025, 00:00
Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 78 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 390 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 40506248 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Марина Назаренко |
| Телефон: | +380634075064 |
| E-mail: | nazarenkomp@dhp.dniprorada.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75 |
0 |
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі - Особливості). Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію, подану учасником Товариство з обмеженою вiдповiдальнiстю «ЛIФТРЕММОНТАЖ CEPBIC» (далі – Учасник). Згідно з пункту 41 Особливостей строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції щодо закупівлі «Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту ліфтового обладнання в будівлях загальноосвітніх навчальних закладів у м. Дніпрі» ДК 021:2015: 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів, є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 07.05.2025 р.: 1. Перелік виявлених невідповідностей 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.1. Файл «41. Лист згода з проектом договору_ проект договору» містить Проєкт договору наданий у нечинній редакції. 2.1. Абзац другий «Тендерна пропозиція повинна складатися з: листа-згоди учасника з Проєктом договору та його істотними умовами, а також Проєкт договору, Додаток № 5 до Документації, (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього)» пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиці» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. 3.1. Надати Проєкт договору, Додаток № 5 до Документації, (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього) у чинній редакції відповідно до вимог тендерної документації. 1.2. Наданий учасником файл «6. Договір оренди» містить договір оренди №2 від 01 серпня 2016 року строк дії якого до 30 червня 2019 року. Відповідно до Додаткової угоди №5 від 30 березня 2019 року договір вважається пролонгованим на кожен наступний рік, проте, підтвердження або уточнень, що договір дійсний не надано. Вимогу Замовника не підтверджено у повній мірі. 2.2. «Наявність в учасника складського/виробничого приміщення у власності або на правах оренди (строком оренди не менше ніж до 31.12.2025). На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі тендерної пропозиції мають бути надані: - копія документу щодо права користування складським/виробничим приміщенням.» пункт 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» розділу «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам згідно із законодавством» Додатку 3 до Документації. 3.2. Надати інформацію щодо дійсності Договору оренди №2 від 01 серпня 2016 року. Уповноважена особа замовника Олена ПОТАПЕНКО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.