Період оскарження умов закупівлі - по 26-04-2025, 00:00
Мова тендерної пропозиції – українська. Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Виняток складають стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування; інформація коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Офіційні документи, видані органом іноземної держави повинні бути легалізовані у встановленому в Україні порядку, або засвідчені шляхом проставлення апостилю, з додаванням завіреного у встановленому порядку перекладу цих документів на українську мову. Якщо документ не потребує легалізації/апостилюванню згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та країною, що видала документ, потрібно надати довідку (в довільній формі) за підписом уповноваженої особи учасника-нерезидента або учасника об’єднання учасників, з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцію) між Україною та країною, що видала документ. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 9 013 024 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 45 065,12 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області |
| ЄДРПОУ: | 25843931 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Клейман Ганна Анатоліївна |
| Телефон: | 380567913774 |
| E-mail: | svizinska.ha@restoration.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 49600, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, Вулиця Воскресенська будинок 24 |
4 |
Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПІДПРИЄМСТВО "БАСК" (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з експлуатаційного утримання. Обслуговування, ремонт та утримання об’єктів існуючого стаціонарного штучного освітлення на ділянках автомобільних доріг загального користування державного значення Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя (через Кременчук) - Маріуполь, км 440+674, км 441+710 – км 442+560, км 389+470, а/д Н-08 Під'їзд до аеропорту "Дніпро", км 0+000 – км 5+224, а/д Т-04-05 Дніпро – Хутірське, км 0+000 – км 2+800) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції у вигляді прийнятого протокольного рішення. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-04-21-004894-a По першому питанню порядку денного: Відповідно до пункту 36 Особливостей, якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої — дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до пункту 36 Особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути обсяг документів, наданий у складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій). Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 28.05.2025р. По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ПІДПРИЄМСТВО "БАСК" до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ПІДПРИЄМСТВО "БАСК", яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ПІДПРИЄМСТВО "БАСК" в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей.
Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "ПІДПРИЄМСТВО "БАСК" (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з експлуатаційного утримання. Обслуговування, ремонт та утримання об’єктів існуючого стаціонарного штучного освітлення на ділянках автомобільних доріг загального користування державного значення Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя (через Кременчук) - Маріуполь, км 440+674, км 441+710 – км 442+560, км 389+470, а/д Н-08 Під'їзд до аеропорту "Дніпро", км 0+000 – км 5+224, а/д Т-04-05 Дніпро – Хутірське, км 0+000 – км 2+800) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-04-21-004894-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: -в інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації,які містять необхідні знання та досвід невірно зазначена посада Пінчука Володимира Сергійовича,а саме: в довідці зазначена посада начальника відділу експлуатації електровимірювальних приладів та електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування а в наказах про суміцництво зазначена посада начальника електротехнічної лабораторії та електромонтера - сканкопії посвідчення та витягу з протоколу про проходження перевірки знань з електробезпеки на Твердохлібова Сергія Леонідовича, що підтверджує допуск до виконання робіт в електроустановках, видані уповноваженим на це органом не чинні на дату подання тендерних пропозицій. - сканкопії посвідчення та витягу з протоколу про проходження перевірки знань з допуском до виконання робіт на висоті на Твердохлібова Сергія Леонідовича, що підтверджує допуск до виконання робіт на висоті, видані уповноваженим на це органом не чинні на дату подання тендерних пропозицій. -в інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації,які містять необхідні знання та досвід невірно зазначена посада Павлечука Андрія Івановича,а саме: в довідці зазначена посада електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування а в наказі про суміцництво зазначена посада електромонтера -в інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації,які містять необхідні знання та досвід невірно зазначена посада Бондарчука Дмитра Андрійовича,а саме: в довідці зазначена посада водія автотранспортного засобу а в наказі про суміцництво зазначена посада еголовного енергетика та водія автотранспортного засобу-долучити наказ на переведення з посади головного енергетика на іншу посаду. -в інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації,які містять необхідні знання та досвід невірно зазначена посада Міца Євгенія Степановича,а саме: в довідці зазначена посада електрогазозварника а в наказі про суміцництво зазначена посада електрогазозварника та електромонтера електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування -на орендоване приміщення за адресою м.Дніпро вул.Журналістів,9А учасник надав договір оренди №01-01/20 від 01.06.2024р. але в довідці про наявність матеріально-технічної бази вказав договір №01-01/20 від 27.12.2022р. -відсутні акти про використання автомобіля які є невід’ємною частиною договору № 23-02/2018 від 23.02.2018р.укладеним з ТОВ «СОФІТ ВОРК» -відсутні акти про використання автомобіля які є невід’ємною частиною договору № 29-12/2017 від 01.01.2021р.укладеним з ТОВ «СОФІТ ВОРК» -договір суборенди транспортного засобу №б/н від 21.03.2024р. укладений з ФОП Півняком Вячеславом Андрійовичем до 21.09.2025р.(договір не укладений на строк виконання договору про закупівлю та не містить умови про можливість пролонгації) 2)Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно додатку 2 до тендерної документації: 1. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід наступними інформацією та документами: 1.1. Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та її документальним підтвердженням згідно наведеної нижче форми: ТАБЛИЦЯ №2 ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ МАЮТЬ НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ ТА ДОСВІД № з/п Прізвище, ім`я, по батькові працівників Посада* Штатний / цивільно-правова угода Примітка 1 2 3 4 5 *Учасники обов’язково включають у Довідку працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі в кількості осіб, не менше, ніж зазначено нижче, а саме: Мінімальний перелік працівників, необхідних для належного виконання робіт/надання послуг: - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації – 1 особа; - працівники, які будуть виконувати роботи на висоті (не менше, ніж 2 особи); - працівники, які будуть виконувати роботи в електроустановках (не менше, ніж 2 особи). Машиністи та водії в кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці про наявність обладнання / технологій (але у будь-якому разі, кількість таких працівників повинна бути не меншою кількості машин і механізмів, зазначених в довідці про наявність обладнання / технологій, за винятком тих машин і механізмів, які залучаються учасником за договором про надання послуг та/або договором найму (оренди) транспортного засобу з екіпажем). ПРИМІТКА! У разі, якщо на одного працівника покладається декілька функцій – надати інформацію щодо переліку таких функцій. В якості документального підтвердження наявності в учасника працівників зазначених у Довідці, учасник надає: - сканкопії наказів про призначення на посаду або наказів про сумісництво (за наявності таких) або цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. На працівника(ів) який(і) буде(уть) виконувати роботи в електроустановках Учасник додатково надає: - сканкопії посвідчення та витягу з протоколу про проходження перевірки знань з електробезпеки або іншого документу, що підтверджує допуск до виконання робіт в електроустановках, видані уповноваженим на це органом та чинні на дату подання тендерних пропозицій. На працівника(ів) який(і) буде(уть) виконувати роботи на висоті Учасник додатково надає: - сканкопії посвідчення та витягу з протоколу про проходження перевірки знань з допуском до виконання робіт на висоті або іншого документу, що підтверджує допуск до виконання робіт на висоті, видані уповноваженим на це органом та чинні на дату подання тендерних пропозицій. Згідно додатку 2 до тендерної документації: 1.2. Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність обладнання / технологій та її документальним підтвердженням згідно наведеної нижче форми: ТАБЛИЦЯ №1 ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ, БУДІВЕЛЬНИХ (ДОРОЖНІХ) МАШИН, ЯКІ Є НЕОБХІДНИМИ ДЛЯ НАДАННЯ ПОСЛУГ ЗГІДНО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ № з/п Найменування обладнання / технологій* Тип/марка/модель (за наявності) Рік випуску К-сть, шт Правовий статус набуття ** Документ, підтверджуючий право набуття *** Примітка 1 2 3 4 5 6 7 8 *Учасники обов’язково включають у Довідку обладнання, транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми та устаткування) / технології, необхідні для надання послуг згідно предмету закупівлі (в кількості не менше зазначених нижче одиниць, а саме: - Автогідропідіймач – 2 шт. - Автокран (або Кран – Маніпулятор) – 1 шт. ПРИМІТКА! Учасники можуть використовувати багатофункціональне обладнання у разі, якщо зменшення кількості техніки, що застосовується, не призведе до погіршення якості надання послуг. У випадку використання багатофункціонального обладнання – надати довідку довільної форми із зазначенням функцій такого обладнання. ** якщо учасник є власником, зазначається – «власний», в інших випадках зазначається – «залучений/право користування»; *** якщо учасник є власником, зазначається номер свідоцтва про реєстрацію або іншого документу, що підтверджує право власності (обліку); якщо учасник не є власником, зазначається: номер свідоцтва про реєстрацію або іншого документу, що підтверджує право власності (обліку), а також номер та дата договору, найменування контрагента, відповідно до якого здійснюється залучення обладнання (транспортних засобіб, будівельних (дорожніх) машин, механізмів та устаткування) / технологій, необхідних для надання послуг згідно предмету закупівлі. В якості документального підтвердження інформації, зазначеної у Довідці, учасник надає: - сканкопії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів або (якщо обладнання та технології не підлягають державній реєстрації) інший документ, що підтверджує право власності (обліку). На обладнання/технології, які відображені у Довідці як такі, що залучені, учасник додатково надає: - сканкопії договорів (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), що підтверджують право користування (оренди/суборенди, лізингу/сублізингу, надання послуг чи інших правочинів, передбачених чинним законодавством України). Такі договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість пролонгації строку його дії на строк надання послуг; У випадку, якщо контрагент учасника по договору, що підтверджує право користування, не є власником обладнання / технологій, що відображені у такому договорі, учасник додатково надає: - сканкопії договорів (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), укладених між контрагентом учасника по договору, що підтверджує право користування та власником обладнання / технологій, зазначених у такому договорі. Такі договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість пролонгації строку його дії на строк надання послуг. Згідно додатку 2 до тендерної документації: 1. Документи та інформацію, які підтверджують наявність складу або території для тимчасового зберігання матеріалів та обладнання. Надати довідку із вказанням місцерозташування та підтверджуючі документи на право користування. 3)Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: -в інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації,які містять необхідні знання та досвід зазначити вірно посаду Пінчука Володимира Сергійовича,згідно наказу (Привести довідку у відповідність) -надати чинну сканкопію посвідчення та витягу з протоколу про проходження перевірки знань з електробезпеки на Твердохлібова Сергія Леонідовича, що підтверджує допуск до виконання робіт в електроустановках, видані уповноваженим на це органом. - надати чинну сканкопію посвідчення та витягу з протоколу про проходження перевірки знань з допуском до виконання робіт на висоті на Твердохлібова Сергія Леонідовича, що підтверджує допуск до виконання робіт на висоті, видані уповноваженим на це органом. -в інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації,які містять необхідні знання та досвід зазначити вірно посаду Павлечука Андрія Івановича,згідно наказу (Привести довідку у відповідність) -в інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації,які містять необхідні знання та досвід зазначена посада Бондарчука Дмитра Андрійовича,а саме: в довідці зазначена посада водія автотранспортного засобу а в наказі про суміцництво зазначена посада головного енергетика та водія автотранспортного засобу-виправити невідповідності,зазначивши в довідці посаду згідно наказу -в інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації,які містять необхідні знання та досвід вірно зазначити посаду Міца Євгенія Степановича,згідно наказу (Привести довідку у відповідність) -на орендоване приміщення за адресою м.Дніпро вул.Журналістів,9А учасник надав договір оренди №01-01/20 від 01.06.2024р. в довідці про наявність матеріально-технічної бази вказати вірний номер договору договір . -долучити акти про використання автомобіля які є невід’ємною частиною договору № 23-02/2018 від 23.02.2018р.укладеним з ТОВ «СОФІТ ВОРК» -долучити акти про використання автомобіля які є невід’ємною частиною договору № 29-12/2017 від 01.01.2021р.укладеним з ТОВ «СОФІТ ВОРК» -долучити додаткову угоду на продовження строку суборенди транспортного засобу №б/н від 21.03.2024р. укладений з ФОП Півняком Вячеславом Андрійовичем на весь строк закупівлі. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника ТОВ "ПІДПРИЄМСТВО "БАСК" щодо Закупівлі 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з експлуатаційного утримання. Обслуговування, ремонт та утримання об’єктів існуючого стаціонарного штучного освітлення на ділянках автомобільних доріг загального користування державного значення Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя (через Кременчук) - Маріуполь, км 440+674, км 441+710 – км 442+560, км 389+470, а/д Н-08 Під'їзд до аеропорту "Дніпро", км 0+000 – км 5+224, а/д Т-04-05 Дніпро – Хутірське, км 0+000 – км 2+800). 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.