Період оскарження умов закупівлі - по 23-04-2025, 00:00
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою, за винятком документів та інформації, про освіту, записів в трудових книжках, які можуть бути складені українською та/або російською мовами. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою.
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 205 898,05 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 029,49 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІДДІЛ ГУМАНІТАРНОГО РОЗВИТКУ ФЕОДОСІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОБУХІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 43968587 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Єлизавета Балан |
| Телефон: | 380674148005 |
| E-mail: | gumftender@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 08173, Україна, Київська область,Ходосівка, вул.Мирного П., будинок 2 |
2 |
У зв’язку з необхідністю перевірки достовірності документів та інформації, наданих у складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ВЕДА ІНСТАЛЛІНГ», потрібно подовжити строк розгляду тендерної пропозиції не більше ніж на 20 робочих днів.
Додаток до протоколу від 28.07.2025р. ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Перелік виявлених невідповідностей: 1. Витяги з оборотно-сальдових відомостей не містять інформації про обладнання та матеріально-технічну базу з п.56,57 довідки №1-спз від 25.04.2025р, а також не підтверджують кількість обладнання з п. 31,64. 2. Не підтверджено оренду мегаомметрів 2шт (п. 1 і п. 4 довідки №1-спз від 25.04.2025р). 3. Не підтверджено оренду легкового автомобіля (п. 87 довідки №1-спз від 25.04.2025р). 4. Не надана довідка(и)/інформація/документ(и) субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), підготовлену(і) відповідно до вимог пп.1.1-1.3, 2.1-2.4 Додатку 2 тендерної документації, підписану(і) керівником субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) і скріплену(і) відбитком печатки (інформація щодо субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) подається лише в тій частині, щодо якої буде(уть) залучений(і) субпідрядник(и)/співвиконавець(і)). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. п.1.2. Додатку 2 Тендерної документації замовника містить наступну вимогу надати: «У разі, якщо матеріально-технічна база та обладнання є власними, учасник повинен надати витяг з оборотно-сальдової відомості, де має бути підтвердження права власності на все обладнання та матеріально-технічну базу, інформація про які вказана у довідці згідно форми п.1.1. Додатку 2 тендерної документації.». 2-3. п.1.3. Додатку 2 Тендерної документації замовника містить наступну вимогу надати: «За відсутністю в учасника власної матеріально-технічної бази та/або обладнання, у складі тендерної пропозиції необхідно надати підтверджуючі документи щодо його/їх оренди, лізингу, користування, тощо, термін закінчення яких повинен бути не раніше ніж 31 грудня 2025 року. У разі відсутності такого строку дії у змісті договорів оренди, лізингу, користування, тощо, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оригінал листа про намір подальшої оренди, лізингу, користування, тощо/співпраці, підписаний орендодавцем, лізингодавцем, позичкодавцем, тощо та учасником». 4. п. 24 Додатку 7 Тендерної документації замовника містить наступну вимогу: «у разі залучення до надання послуг субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) учасник у складі тендерної пропозиції надає: - довідку за формою згідно Додатку 9 тендерної документації з інформацією про субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), якого(их) учасник планує залучити до надання послуг, з обов’язковим зазначенням інформації щодо наявності в субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) дозволу(ів)/ліцензії(ій) на провадження господарської діяльності, якщо обов’язковість такого(их) дозволу(ів)/ліцензії(ій) передбачена чинним законодавством (дозволи та ліцензії повинні бути чинними на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій); - договір (копію договору) про співпрацю/наміри з таким(ими) субпідрядником(ами)/співвиконавцем(ями), який повинен містити положення щодо участі субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) у наданні послуг, що є предметом закупівлі; - копію ліцензії/дозволу субпідрядної організації (якщо вид послуг, виконання яких передбачається надати субпідрядній організації, потребує наявності ліцензії/дозволу); - довідку(и)/інформацію/документ(и) субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), підготовлену(і) відповідно до вимог пп.1.1-1.3, 2.1-2.4 Додатку 2 тендерної документації, підписану(і) керівником субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) і скріплену(і) відбитком печатки (інформація щодо субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) подається лише в тій частині, щодо якої буде(уть) залучений(і) субпідрядник(и)/співвиконавець(і)). Якщо учасник не планує залучати до надання послуг субпідрядні організації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист у довільній формі в якому потрібно зазначити: субпідрядні організації залучатися не будуть». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати витяги з оборотно-сальдових відомостей, які будуть містити інформацію про обладнання та матеріально-технічну базу з п.56,57 довідки №1-спз від 25.04.2025р, а також підтвердять кількість обладнання з п. 31,64. 2. Підтвердити оренду мегаомметрів 2шт (п. 1 і п. 4 довідки №1-спз від 25.04.2025р). 3. Підтвердити оренду легкового автомобіля (п. 87 довідки №1-спз від 25.04.2025р). 4. Надати довідку(и)/інформацію/документ(и) субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), підготовлену(і) відповідно до вимог пп.1.1-1.3, 2.1-2.4 Додатку 2 тендерної документації, підписану(і) керівником субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) і скріплену(і) відбитком печатки (інформація щодо субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) в тій частині, щодо якої буде(уть) залучений(і) субпідрядник(и)/співвиконавець(і)).
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Додаток до протоколу від 14.05.2025р. ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Перелік виявлених невідповідностей: 1. Не надано документ про створення об’єднання, у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників. 2. Не надано додатки №2 і №3 до проекту договору. 3. Не надано опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту або переглянути електронну версію документу. 4. Не надано витяг з оборотно-сальдової відомості, де має бути підтвердження права власності на все обладнання та матеріально-технічну базу, інформація про які вказана у довідці № 2 від 25.04.2025року. 5. Договір оренди нежитлового приміщення №04/12 від 04.12.2024року діє до 04.12.2025 року а не до 31.12.2025. 6. Не надано підтвердження виконання договору №ДС-18-03-1395 від 01.01.2025року. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. п.7 Додатку 7 Тендерної документації замовника містить наступну вимогу: «у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, учасник у складі тендерної пропозиції надає документ про створення такого об’єднання». 2. п.8 Додатку 7 Тендерної документації замовника містить вимогу надати: «проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника. При заповнені проєкту договору та додатків до договору цінові показники можуть не зазначатися (не заповнюватися)» 3. п.5 Додатку 7 Тендерної документації замовника містить наступну вимогу надати: «для учасників-юридичних осіб - копію статуту зі змінами та доповненнями з відміткою державного реєстратора (у випадку відсутності відмітки державного реєстратора на статуті, учасник додатково у складі тендерної пропозиції повинен надати опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту або переглянути електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності статуту)). У разі, якщо учасник здійснює господарську діяльність на підставі модельного статуту, надається копія відповідного рішення загальних зборі учасників» 4. п.1.2. Додатку 2 Тендерної документації замовника містить наступну вимогу: «У разі, якщо матеріально-технічна база та обладнання є власними, учасник повинен надати витяг з оборотно-сальдової відомості, де має бути підтвердження права власності на все обладнання та матеріально-технічну базу, інформація про які вказана у довідці згідно форми п.1.1. Додатку 2 тендерної документації». 5. п 1.3. Додатку 2 Тендерної документації замовника містить наступну вимогу: «За відсутністю в учасника власної матеріально-технічної бази та/або обладнання, у складі тендерної пропозиції необхідно надати підтверджуючі документи щодо його/їх оренди, лізингу, користування, тощо, термін закінчення яких повинен бути не раніше ніж 31 грудня 2025 року. У разі відсутності такого строку дії у змісті договорів оренди, лізингу, користування, тощо, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оригінал листа про намір подальшої оренди, лізингу, користування, тощо/співпраці, підписаний орендодавцем, лізингодавцем, позичкодавцем, тощо та учасником» 6. п 3.1. Додатку 2 Тендерної документації замовника містить наступну вимогу надати такі документи як: «Інформаційна довідка за підписом учасника про виконання учасником аналогічних* договорів (не менше двох) за попередні роки, але не раніше 2022 року, за встановленою формою: № з/п; Найменування замовника, для якого виконувалися аналогічні договори, місцезнаходження, код ЄДРПОУ, телефон; Найменування предмета закупівлі аналогічного договору; Номер та дата укладеного договору; Вартість виконаного договору, грн.; Контактна особа замовника, телефон; Номер оголошення про проведення/ результати процедури закупівлі (заповнюється у разі, якщо аналогічний договір був укладений за результатами відповідної процедури закупівлі відповідно до законодавства у сфері закупівель, чинного на дату укладання договору). Виконання кожного договору має бути підтверджено копією(ями) акту(ів) приймання наданих послуг.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати документ про створення об’єднання, у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників. 2. Надати додатки №2 і №3 до проекту договору. 3. Надати опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту або переглянути електронну версію документу. 4. Надати витяг з оборотно-сальдової відомості, де має бути підтвердження права власності на все обладнання та матеріально-технічну базу, інформація про які вказана у довідці № 2 від 25.04.2025року. 5. Надати підтвердження, що договір оренди нежитлового приміщення №04/12 від 04.12.2024року буде діяти до 31.12.2025. 6. Надати підтвердження виконання договору №ДС-18-03-1395 від 01.01.2025року.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
У зв’язку з необхідністю перевірки достовірності документів та інформації, наданих у складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ОХОРОННО-ПОЖЕЖНИЙ КОМПЛЕКС», потрібно подовжити строк розгляду тендерної пропозиції не більше ніж на 20 робочих днів.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Додаток до протоколу від 05.05.2025р. ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Перелік виявлених невідповідностей: 1. Не надано документ про створення об’єднання, у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників. 2. Не надано додатки №2 і №3 до проекту договору. 3. Не надано копії балансу, звіту про фінансові результати за два останніх звітних періоди із відміткою контролюючих органів або сканованою квитанцію про отримання. 4. Не надана довідка(и)/інформація/документ(и) субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) або лист в довільній формі про те, що субпідрядні організації залучатись не будуть. 5. Листи-відгуки до аналогічних договорів не містять № і дати. 6. У скані Договору №42669893 не вказано в якому році укладено договір, а в додатку №1 до даного договору вказано, що він складений 17.01.2022року, що не відповідає інформації наведеній у Довідці №04/25 від 25.04.2025р. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. п.7 Додатку 7 Тендерної документації замовника містить наступну вимогу: «у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, учасник у складі тендерної пропозиції надає документ про створення такого об’єднання». 2. п.8 Додатку 7 Тендерної документації замовника містить вимогу надати: «проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника. При заповнені проєкту договору та додатків до договору цінові показники можуть не зазначатися (не заповнюватися)» 3. п.17 Додатку 7 Тендерної документації замовника містить наступну вимогу: «копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди із відміткою контролюючих органів або сканованою квитанцію про отримання; Якщо учасник є новоствореною особою, і ще не складав та не подавав до органів державної фіскальної служби (державної податкової інспекції) звітність відповідно до положень Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, яка вимагається Замовником для підтвердження наявності фінансової спроможності, то він у складі пропозиції надає лист-пояснення (в довільній формі), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів та надає копії витребуваних документів бухгалтерського обліку та фінансової звітності за наявні в такого учасника останні звітні періоди, які передують розкриттю тендерних пропозицій.» 4. п.24 Додатку 7 Тендерної документації замовника містить наступну вимогу: « у разі залучення до надання послуг субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) учасник у складі тендерної пропозиції надає: - довідку за формою згідно Додатку 9 тендерної документації з інформацією про субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), якого(их) учасник планує залучити до надання послуг, з обов’язковим зазначенням інформації щодо наявності в субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) дозволу(ів)/ліцензії(ій) на провадження господарської діяльності, якщо обов’язковість такого(их) дозволу(ів)/ліцензії(ій) передбачена чинним законодавством (дозволи та ліцензії повинні бути чинними на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій); - договір (копію договору) про співпрацю/наміри з таким(ими) субпідрядником(ами)/співвиконавцем(ями), який повинен містити положення щодо участі субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) у наданні послуг, що є предметом закупівлі; - копію ліцензії/дозволу субпідрядної організації (якщо вид послуг, виконання яких передбачається надати субпідрядній організації, потребує наявності ліцензії/дозволу); - довідку(и)/інформацію/документ(и) субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), підготовлену(і) відповідно до вимог пп.1.1-1.3, 2.1-2.4 Додатку 2 тендерної документації, підписану(і) керівником субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) і скріплену(і) відбитком печатки (інформація щодо субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) подається лише в тій частині, щодо якої буде(уть) залучений(і) субпідрядник(и)/співвиконавець(і)). Якщо учасник не планує залучати до надання послуг субпідрядні організації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист у довільній формі в якому потрібно зазначити: субпідрядні організації залучатися не будуть». 5-6. п 3. Додатку 2 Тендерної документації замовника містить наступну вимогу надати такі документи: «3.1. Інформаційна довідка за підписом учасника про виконання учасником аналогічних* договорів (не менше двох) за попередні роки, але не раніше 2022 року, за встановленою формою: № з/п; Найменування замовника, для якого виконувалися аналогічні договори, місцезнаходження, код ЄДРПОУ, телефон; Найменування предмета закупівлі аналогічного договору; Номер та дата укладеного договору; Вартість виконаного договору, грн.; Контактна особа замовника, телефон; Номер оголошення про проведення/ результати процедури закупівлі (заповнюється у разі, якщо аналогічний договір був укладений за результатами відповідної процедури закупівлі відповідно до законодавства у сфері закупівель, чинного на дату укладання договору). Виконання кожного договору має бути підтверджено копією(ями) акту(ів) приймання наданих послуг. 3.2. Скановані копії усіх договорів, зазначених у п. 3.1. цього додатку. 3.3. Сканована копія листа – відгука до кожного аналогічного* договору щодо надання послуг контрагентом, з яким було укладено аналогічний* договір, зазначений в п. 3.1 цього додатку, який повинен містити: №, дату, предмет Договору, опис послуг та їх вартість. Кожен лист-відгук має бути виданий не більше десятиденної давнини (якщо інше не передбачено тендерною документацією) відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У кожному відгуку повинна бути зазначена інформація про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків надання послуг. *Аналогічним договором вважається договір на надання послуг, що належать до коду ДК 021:2015, за яким здійснюється закупівля.». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати документ про створення об’єднання, у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників. 2. Надати додатки №2 і №3 до проекту договору. 3. Надати копії балансу, звіту про фінансові результати за два останніх звітних періоди із відміткою контролюючих органів або сканованою квитанцію про отримання. 4. Надати довідку(и)/інформацію/документ(и) субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) або лист в довільній формі про те, що субпідрядні організації залучатись не будуть. 5. Надати Листи-відгуки до аналогічних договорів , які будуть містити № і дату. 6. Надати скановані копії усіх договорів, зазначених у Довідці №04/25 від 25.04.2025р.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.