Закупівлю оголошено - 18-04-2025, 15:50. Дата останніх змін - 04-09-2025, 00:00

Послуги з технічного обслуговування автоматичної установки пожежної сигналізації та цілодобового спостереження за її роботою (ДК 021:2015:50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів)

Послуги з технічного обслуговування автоматичної установки пожежної сигналізації та цілодобового спостереження за її роботою (ДК 021:2015:50410000-2 П... Державна закупівля - UA-2025-04-18-008624-a Послуги з технічного обслуговування автоматичної установки пожежної сигналізації та цілодобового спостереження за її роботою (ДК 021:2015:50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів) від замовника ВІДДІЛ ГУМАНІТАРНОГО РОЗВИТКУ ФЕОДОСІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОБУХІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ від 4/18/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-18-008624-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-18-010388-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 18-04-2025, 15:50
по 23-04-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 18-04-2025, 15:50
по 26-04-2025, 09:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 30-04-2025, 12:00
по 30-04-2025, 12:35

Період оскарження умов закупівлі - по 23-04-2025, 00:00

Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою, за винятком документів та інформації, про освіту, записів в трудових книжках, які можуть бути складені українською та/або російською мовами. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
205898.05
205 898,05 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:1 029,49 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ВІДДІЛ ГУМАНІТАРНОГО РОЗВИТКУ ФЕОДОСІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОБУХІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ЄДРПОУ:43968587 Досьє YouControl
Контактна особа:Єлизавета Балан
Телефон:380674148005
E-mail:gumftender@ukr.net
Місцезнаходження:
08173, Україна, Київська область,Ходосівка, вул.Мирного П., будинок 2
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
Послуги з технічного обслугову ...
205 898,05 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 30-04-2025, 12:00
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з технічного обслуговування автоматичної установки пожежної сигналізації та цілодобового спостереження за її роботою в Іванковичівському ліцеї Феодосіївської сільської ради Обухівського району Київської області

8
послуга
08632 Україна Київська область Іванковичі вул.Шкільна, буд.1
по 31-12-2025
50410000-2
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з технічного обслуговування автоматичної установки пожежної сигналізації та цілодобового спостереження за її роботою в Комунальному закладі «Хотівський заклад дошкільної освіти «Струмочок»

8
послуга
08171 Україна Київська область с. Хотів площа Паширова, буд.1
по 31-12-2025
50410000-2
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з технічного обслуговування автоматичної установки пожежної сигналізації та цілодобового спостереження за її роботою в Лісниківському ліцеї імені Михайла Грушевського Феодосіївської сільської ради Обухівського району Київської області

8
послуга
08172 Україна Київська область Лісники вул. Родини Рубанів,40
по 31-12-2025
50410000-2
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з технічного обслуговування автоматичної установки пожежної сигналізації та цілодобового спостереження за її роботою в Опорному закладі освіти «Ходосівський ліцей» Феодосіївської сільської ради Обухівського району Київської області

8
послуга
08173 Україна Київська область с. Ходосівка вул.Соборна, 20
по 31-12-2025
50410000-2
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з технічного обслуговування автоматичної установки пожежної сигналізації та цілодобового спостереження за її роботою в Комунальному закладі «Ходосіївський заклад дошкільної освіти «Водограй» Федосіївської сільської ради Обухівського району Київської області

8
послуга
08173 Україна Київська область с. Ходосівка вул. Набережна, 10
по 31-12-2025
50410000-2
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з технічного обслуговування автоматичної установки пожежної сигналізації та цілодобового спостереження за її роботою в Комунальному закладі «Хотівського академічного ліцею імені Левка Лук’яненка Феодосіївської сільської ради Обухівського району Київської області

8
послуга
08171 Україна Київська область с. Хотів провул.Центральний, 3
по 31-12-2025
50410000-2
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ ЕЛ-КОМ СЕРВІС   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 29-08-2025 по 06-09-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, вул. Маршала Малиновського, буд. 34, 04210, Рекун Александр Викторович
Остаточна пропозиція:
204 564,89 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
204 564,89 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 04-09-2025, 00:00
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ВЕДА ІНСТАЛЛІНГ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 28-08-2025 по 05-09-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Київська область, місто Буча(пн), вул.Гориня Михайла будинок 4-В, 08292, Анатолій Рошак
Остаточна пропозиція:
169 906,48 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
169 906,48 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 04-09-2025, 00:00
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ВЕДА ІНСТАЛЛІНГ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 11-07-2025 по 09-08-2025
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Київська область, місто Буча(пн), вул.Гориня Михайла будинок 4-В, 08292, Анатолій Рошак
Остаточна пропозиція:
169 906,48 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
169 906,48 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 07-08-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 18-07-25, 16:05:18
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

У зв’язку з необхідністю перевірки достовірності документів та інформації, наданих у складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ВЕДА ІНСТАЛЛІНГ», потрібно подовжити строк розгляду тендерної пропозиції не більше ніж на 20 робочих днів.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 09-08-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 28-07-25, 09:44:28
24

Додаток до протоколу від 28.07.2025р. ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Перелік виявлених невідповідностей: 1. Витяги з оборотно-сальдових відомостей не містять інформації про обладнання та матеріально-технічну базу з п.56,57 довідки №1-спз від 25.04.2025р, а також не підтверджують кількість обладнання з п. 31,64. 2. Не підтверджено оренду мегаомметрів 2шт (п. 1 і п. 4 довідки №1-спз від 25.04.2025р). 3. Не підтверджено оренду легкового автомобіля (п. 87 довідки №1-спз від 25.04.2025р). 4. Не надана довідка(и)/інформація/документ(и) субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), підготовлену(і) відповідно до вимог пп.1.1-1.3, 2.1-2.4 Додатку 2 тендерної документації, підписану(і) керівником субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) і скріплену(і) відбитком печатки (інформація щодо субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) подається лише в тій частині, щодо якої буде(уть) залучений(і) субпідрядник(и)/співвиконавець(і)). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. п.1.2. Додатку 2 Тендерної документації замовника містить наступну вимогу надати: «У разі, якщо матеріально-технічна база та обладнання є власними, учасник повинен надати витяг з оборотно-сальдової відомості, де має бути підтвердження права власності на все обладнання та матеріально-технічну базу, інформація про які вказана у довідці згідно форми п.1.1. Додатку 2 тендерної документації.». 2-3. п.1.3. Додатку 2 Тендерної документації замовника містить наступну вимогу надати: «За відсутністю в учасника власної матеріально-технічної бази та/або обладнання, у складі тендерної пропозиції необхідно надати підтверджуючі документи щодо його/їх оренди, лізингу, користування, тощо, термін закінчення яких повинен бути не раніше ніж 31 грудня 2025 року. У разі відсутності такого строку дії у змісті договорів оренди, лізингу, користування, тощо, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оригінал листа про намір подальшої оренди, лізингу, користування, тощо/співпраці, підписаний орендодавцем, лізингодавцем, позичкодавцем, тощо та учасником». 4. п. 24 Додатку 7 Тендерної документації замовника містить наступну вимогу: «у разі залучення до надання послуг субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) учасник у складі тендерної пропозиції надає: - довідку за формою згідно Додатку 9 тендерної документації з інформацією про субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), якого(их) учасник планує залучити до надання послуг, з обов’язковим зазначенням інформації щодо наявності в субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) дозволу(ів)/ліцензії(ій) на провадження господарської діяльності, якщо обов’язковість такого(их) дозволу(ів)/ліцензії(ій) передбачена чинним законодавством (дозволи та ліцензії повинні бути чинними на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій); - договір (копію договору) про співпрацю/наміри з таким(ими) субпідрядником(ами)/співвиконавцем(ями), який повинен містити положення щодо участі субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) у наданні послуг, що є предметом закупівлі; - копію ліцензії/дозволу субпідрядної організації (якщо вид послуг, виконання яких передбачається надати субпідрядній організації, потребує наявності ліцензії/дозволу); - довідку(и)/інформацію/документ(и) субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), підготовлену(і) відповідно до вимог пп.1.1-1.3, 2.1-2.4 Додатку 2 тендерної документації, підписану(і) керівником субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) і скріплену(і) відбитком печатки (інформація щодо субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) подається лише в тій частині, щодо якої буде(уть) залучений(і) субпідрядник(и)/співвиконавець(і)). Якщо учасник не планує залучати до надання послуг субпідрядні організації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист у довільній формі в якому потрібно зазначити: субпідрядні організації залучатися не будуть». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати витяги з оборотно-сальдових відомостей, які будуть містити інформацію про обладнання та матеріально-технічну базу з п.56,57 довідки №1-спз від 25.04.2025р, а також підтвердять кількість обладнання з п. 31,64. 2. Підтвердити оренду мегаомметрів 2шт (п. 1 і п. 4 довідки №1-спз від 25.04.2025р). 3. Підтвердити оренду легкового автомобіля (п. 87 довідки №1-спз від 25.04.2025р). 4. Надати довідку(и)/інформацію/документ(и) субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), підготовлену(і) відповідно до вимог пп.1.1-1.3, 2.1-2.4 Додатку 2 тендерної документації, підписану(і) керівником субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) і скріплену(і) відбитком печатки (інформація щодо субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) в тій частині, щодо якої буде(уть) залучений(і) субпідрядник(и)/співвиконавець(і)).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 29-07-25, 09:44:28
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ДНІПРОСПЕЦПОЖМОНТАЖ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 04-07-2025 по 12-07-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул.Костомарівська, будинок 8, 49000, ІВАН БАТАГОВ
Остаточна пропозиція:
111 999 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
117 290,18 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 17-07-2025, 00:00

Тендерна пропозиція аномально низька

Дата публікації: 04-07-25, 15:09:20
АНЦ

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Кінцевий строк надання обгрунтування аномально низької ціни: 08-07-25, 00:00:00
Інформація про Учасника
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ДНІПРОСПЕЦПОЖМОНТАЖ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 14-05-2025 по 22-05-2025
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул.Костомарівська, будинок 8, 49000, ІВАН БАТАГОВ
Остаточна пропозиція:
111 999 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
117 290,18 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
21-05-2025, 17:15
Період подачі оскарження:
по 27-05-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 14-05-25, 16:32:35
24

Додаток до протоколу від 14.05.2025р. ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Перелік виявлених невідповідностей: 1. Не надано документ про створення об’єднання, у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників. 2. Не надано додатки №2 і №3 до проекту договору. 3. Не надано опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту або переглянути електронну версію документу. 4. Не надано витяг з оборотно-сальдової відомості, де має бути підтвердження права власності на все обладнання та матеріально-технічну базу, інформація про які вказана у довідці № 2 від 25.04.2025року. 5. Договір оренди нежитлового приміщення №04/12 від 04.12.2024року діє до 04.12.2025 року а не до 31.12.2025. 6. Не надано підтвердження виконання договору №ДС-18-03-1395 від 01.01.2025року. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. п.7 Додатку 7 Тендерної документації замовника містить наступну вимогу: «у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, учасник у складі тендерної пропозиції надає документ про створення такого об’єднання». 2. п.8 Додатку 7 Тендерної документації замовника містить вимогу надати: «проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника. При заповнені проєкту договору та додатків до договору цінові показники можуть не зазначатися (не заповнюватися)» 3. п.5 Додатку 7 Тендерної документації замовника містить наступну вимогу надати: «для учасників-юридичних осіб - копію статуту зі змінами та доповненнями з відміткою державного реєстратора (у випадку відсутності відмітки державного реєстратора на статуті, учасник додатково у складі тендерної пропозиції повинен надати опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту або переглянути електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності статуту)). У разі, якщо учасник здійснює господарську діяльність на підставі модельного статуту, надається копія відповідного рішення загальних зборі учасників» 4. п.1.2. Додатку 2 Тендерної документації замовника містить наступну вимогу: «У разі, якщо матеріально-технічна база та обладнання є власними, учасник повинен надати витяг з оборотно-сальдової відомості, де має бути підтвердження права власності на все обладнання та матеріально-технічну базу, інформація про які вказана у довідці згідно форми п.1.1. Додатку 2 тендерної документації». 5. п 1.3. Додатку 2 Тендерної документації замовника містить наступну вимогу: «За відсутністю в учасника власної матеріально-технічної бази та/або обладнання, у складі тендерної пропозиції необхідно надати підтверджуючі документи щодо його/їх оренди, лізингу, користування, тощо, термін закінчення яких повинен бути не раніше ніж 31 грудня 2025 року. У разі відсутності такого строку дії у змісті договорів оренди, лізингу, користування, тощо, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оригінал листа про намір подальшої оренди, лізингу, користування, тощо/співпраці, підписаний орендодавцем, лізингодавцем, позичкодавцем, тощо та учасником» 6. п 3.1. Додатку 2 Тендерної документації замовника містить наступну вимогу надати такі документи як: «Інформаційна довідка за підписом учасника про виконання учасником аналогічних* договорів (не менше двох) за попередні роки, але не раніше 2022 року, за встановленою формою: № з/п; Найменування замовника, для якого виконувалися аналогічні договори, місцезнаходження, код ЄДРПОУ, телефон; Найменування предмета закупівлі аналогічного договору; Номер та дата укладеного договору; Вартість виконаного договору, грн.; Контактна особа замовника, телефон; Номер оголошення про проведення/ результати процедури закупівлі (заповнюється у разі, якщо аналогічний договір був укладений за результатами відповідної процедури закупівлі відповідно до законодавства у сфері закупівель, чинного на дату укладання договору). Виконання кожного договору має бути підтверджено копією(ями) акту(ів) приймання наданих послуг.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати документ про створення об’єднання, у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників. 2. Надати додатки №2 і №3 до проекту договору. 3. Надати опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту або переглянути електронну версію документу. 4. Надати витяг з оборотно-сальдової відомості, де має бути підтвердження права власності на все обладнання та матеріально-технічну базу, інформація про які вказана у довідці № 2 від 25.04.2025року. 5. Надати підтвердження, що договір оренди нежитлового приміщення №04/12 від 04.12.2024року буде діяти до 31.12.2025. 6. Надати підтвердження виконання договору №ДС-18-03-1395 від 01.01.2025року.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 15-05-25, 16:32:35

Тендерна пропозиція аномально низька

Дата публікації: 14-05-25, 12:15:33
АНЦ

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Кінцевий строк надання обгрунтування аномально низької ціни: 16-05-25, 00:00:00
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ОХОРОННО-ПОЖЕЖНИЙ КОМПЛЕКС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 30-04-2025 по 29-05-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, м.Київ, ПРОСПЕКТ ГЕОРГІЯ ГОНГАДЗЕ, будинок 26, 04215, Володимир Обломєй
Остаточна пропозиція:
96 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
120 096 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 20-05-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 07-05-25, 17:39:13
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

У зв’язку з необхідністю перевірки достовірності документів та інформації, наданих у складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ОХОРОННО-ПОЖЕЖНИЙ КОМПЛЕКС», потрібно подовжити строк розгляду тендерної пропозиції не більше ніж на 20 робочих днів.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 29-05-25, 00:00:00

Тендерна пропозиція аномально низька

Дата публікації: 30-04-25, 12:35:00
АНЦ

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Кінцевий строк надання обгрунтування аномально низької ціни: 02-05-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 05-05-25, 18:41:43
24

Додаток до протоколу від 05.05.2025р. ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Перелік виявлених невідповідностей: 1. Не надано документ про створення об’єднання, у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників. 2. Не надано додатки №2 і №3 до проекту договору. 3. Не надано копії балансу, звіту про фінансові результати за два останніх звітних періоди із відміткою контролюючих органів або сканованою квитанцію про отримання. 4. Не надана довідка(и)/інформація/документ(и) субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) або лист в довільній формі про те, що субпідрядні організації залучатись не будуть. 5. Листи-відгуки до аналогічних договорів не містять № і дати. 6. У скані Договору №42669893 не вказано в якому році укладено договір, а в додатку №1 до даного договору вказано, що він складений 17.01.2022року, що не відповідає інформації наведеній у Довідці №04/25 від 25.04.2025р. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. п.7 Додатку 7 Тендерної документації замовника містить наступну вимогу: «у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, учасник у складі тендерної пропозиції надає документ про створення такого об’єднання». 2. п.8 Додатку 7 Тендерної документації замовника містить вимогу надати: «проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника. При заповнені проєкту договору та додатків до договору цінові показники можуть не зазначатися (не заповнюватися)» 3. п.17 Додатку 7 Тендерної документації замовника містить наступну вимогу: «копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди із відміткою контролюючих органів або сканованою квитанцію про отримання; Якщо учасник є новоствореною особою, і ще не складав та не подавав до органів державної фіскальної служби (державної податкової інспекції) звітність відповідно до положень Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, яка вимагається Замовником для підтвердження наявності фінансової спроможності, то він у складі пропозиції надає лист-пояснення (в довільній формі), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів та надає копії витребуваних документів бухгалтерського обліку та фінансової звітності за наявні в такого учасника останні звітні періоди, які передують розкриттю тендерних пропозицій.» 4. п.24 Додатку 7 Тендерної документації замовника містить наступну вимогу: « у разі залучення до надання послуг субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) учасник у складі тендерної пропозиції надає: - довідку за формою згідно Додатку 9 тендерної документації з інформацією про субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), якого(их) учасник планує залучити до надання послуг, з обов’язковим зазначенням інформації щодо наявності в субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) дозволу(ів)/ліцензії(ій) на провадження господарської діяльності, якщо обов’язковість такого(их) дозволу(ів)/ліцензії(ій) передбачена чинним законодавством (дозволи та ліцензії повинні бути чинними на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій); - договір (копію договору) про співпрацю/наміри з таким(ими) субпідрядником(ами)/співвиконавцем(ями), який повинен містити положення щодо участі субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) у наданні послуг, що є предметом закупівлі; - копію ліцензії/дозволу субпідрядної організації (якщо вид послуг, виконання яких передбачається надати субпідрядній організації, потребує наявності ліцензії/дозволу); - довідку(и)/інформацію/документ(и) субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), підготовлену(і) відповідно до вимог пп.1.1-1.3, 2.1-2.4 Додатку 2 тендерної документації, підписану(і) керівником субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) і скріплену(і) відбитком печатки (інформація щодо субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) подається лише в тій частині, щодо якої буде(уть) залучений(і) субпідрядник(и)/співвиконавець(і)). Якщо учасник не планує залучати до надання послуг субпідрядні організації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист у довільній формі в якому потрібно зазначити: субпідрядні організації залучатися не будуть». 5-6. п 3. Додатку 2 Тендерної документації замовника містить наступну вимогу надати такі документи: «3.1. Інформаційна довідка за підписом учасника про виконання учасником аналогічних* договорів (не менше двох) за попередні роки, але не раніше 2022 року, за встановленою формою: № з/п; Найменування замовника, для якого виконувалися аналогічні договори, місцезнаходження, код ЄДРПОУ, телефон; Найменування предмета закупівлі аналогічного договору; Номер та дата укладеного договору; Вартість виконаного договору, грн.; Контактна особа замовника, телефон; Номер оголошення про проведення/ результати процедури закупівлі (заповнюється у разі, якщо аналогічний договір був укладений за результатами відповідної процедури закупівлі відповідно до законодавства у сфері закупівель, чинного на дату укладання договору). Виконання кожного договору має бути підтверджено копією(ями) акту(ів) приймання наданих послуг. 3.2. Скановані копії усіх договорів, зазначених у п. 3.1. цього додатку. 3.3. Сканована копія листа – відгука до кожного аналогічного* договору щодо надання послуг контрагентом, з яким було укладено аналогічний* договір, зазначений в п. 3.1 цього додатку, який повинен містити: №, дату, предмет Договору, опис послуг та їх вартість. Кожен лист-відгук має бути виданий не більше десятиденної давнини (якщо інше не передбачено тендерною документацією) відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У кожному відгуку повинна бути зазначена інформація про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків надання послуг. *Аналогічним договором вважається договір на надання послуг, що належать до коду ДК 021:2015, за яким здійснюється закупівля.». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати документ про створення об’єднання, у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників. 2. Надати додатки №2 і №3 до проекту договору. 3. Надати копії балансу, звіту про фінансові результати за два останніх звітних періоди із відміткою контролюючих органів або сканованою квитанцію про отримання. 4. Надати довідку(и)/інформацію/документ(и) субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) або лист в довільній формі про те, що субпідрядні організації залучатись не будуть. 5. Надати Листи-відгуки до аналогічних договорів , які будуть містити № і дату. 6. Надати скановані копії усіх договорів, зазначених у Довідці №04/25 від 25.04.2025р.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 06-05-25, 18:41:43
Інформація про Учасника
Рішення НЕ підписано
Ім'я:
ТОВ ЕЛ-КОМ СЕРВІС   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 01-08-2025 по 09-08-2025
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, вул. Маршала Малиновського, буд. 34, 04210, Рекун Александр Викторович
Остаточна пропозиція:
204 564,89 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
204 564,89 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ОХОРОННО-ПОЖЕЖНИЙ КОМПЛЕКС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
96 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
120 096 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
25-04-2025, 18:03:44
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
забезпечення виконання договору у формі грошової застави
5. Відповідність екологічним нормам
Підтверджується, що
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
2.1. Довідка про наявність матеріально-технічної бази.pdf.p7s, Зазначено в пункті 1 додатку 2 до тендерної документації
Доказ:
Документ
2.2. Договір суборенди приміщення ОПК.pdf.p7s, Зазначено в пункті 1 додатку 2 до тендерної документації
Доказ:
Документ
2.3. Оборотно-сальдова відомість.pdf.p7s, Зазначено в пункті 1 додатку 2 до тендерної документації
Доказ:
Документ
2.1. Довідка про наявність матеріально-технічної бази.pdf, Зазначено в пункті 1 додатку 2 до тендерної документації
Доказ:
Документ
2.2. Договір суборенди приміщення ОПК.pdf, Зазначено в пункті 1 додатку 2 до тендерної документації
Доказ:
Документ
2.3. Оборотно-сальдова відомість.pdf, Зазначено в пункті 1 додатку 2 до тендерної документації
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Доказ:
Документ
3.2. Диплом керівника робіт.pdf.p7s, Зазначено в пункті 2 додатку 2 до тендерної документації
Доказ:
Документ
3.4. Свідоцтво про кваліфікацію Бендрик.pdf.p7s, Зазначено в пункті 2 додатку 2 до тендерної документації
Доказ:
Документ
3.5. Посвідчення про кваліфікацію Сербін.pdf.p7s, Зазначено в пункті 2 додатку 2 до тендерної документації
Доказ:
Документ
3.1. Довідка про працівників.pdf.p7s, Зазначено в пункті 2 додатку 2 до тендерної документації
Доказ:
Документ
3.6. Свідоцтво про кваліфікацію Гопкало.pdf.p7s, Зазначено в пункті 2 додатку 2 до тендерної документації
Доказ:
Документ
3.7. Наказ про працевлаштування.pdf.p7s, Зазначено в пункті 2 додатку 2 до тендерної документації
Доказ:
Документ
3.8. Наказ про працевлаштування Бочковський.pdf.p7s, Зазначено в пункті 2 додатку 2 до тендерної документації
Доказ:
Документ
3.3. Послужний список керівника робіт.pdf.p7s, Зазначено в пункті 2 додатку 2 до тендерної документації
Доказ:
Документ
3.1. Довідка про працівників.pdf, Зазначено в пункті 2 додатку 2 до тендерної документації
Доказ:
Документ
3.2. Диплом керівника робіт.pdf, Зазначено в пункті 2 додатку 2 до тендерної документації
Доказ:
Документ
3.3. Послужний список керівника робіт.pdf, Зазначено в пункті 2 додатку 2 до тендерної документації
Доказ:
Документ
3.4. Свідоцтво про кваліфікацію Бендрик.pdf, Зазначено в пункті 2 додатку 2 до тендерної документації
Доказ:
Документ
3.5. Посвідчення про кваліфікацію Сербін.pdf, Зазначено в пункті 2 додатку 2 до тендерної документації
Доказ:
Документ
3.6. Свідоцтво про кваліфікацію Гопкало.pdf, Зазначено в пункті 2 додатку 2 до тендерної документації
Доказ:
Документ
3.7. Наказ про працевлаштування.pdf, Зазначено в пункті 2 додатку 2 до тендерної документації
Доказ:
Документ
3.8. Наказ про працевлаштування Бочковський.pdf, Зазначено в пункті 2 додатку 2 до тендерної документації
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Доказ:
Документ
4.1. Довідка про наявність аналогічних договорів.pdf.p7s, Зазначено в пункті 3 додатку 2 до тендерної документації
Доказ:
Документ
4.2. Аналогічний договір Інклюзивно-ресурсний центр 2023+ Акти+Відгук.pdf.p7s, Зазначено в пункті 3 додатку 2 до тендерної документації
Доказ:
Документ
4.3. Аналогічний договір Інклюзивно-ресурсний центр 2024+ Акти+ВІдгук.pdf.p7s, Зазначено в пункті 3 додатку 2 до тендерної документації
Доказ:
Документ
4.1. Довідка про наявність аналогічних договорів.pdf, Зазначено в пункті 3 додатку 2 до тендерної документації
Доказ:
Документ
4.2. Аналогічний договір Інклюзивно-ресурсний центр 2023+ Акти+Відгук.pdf, Зазначено в пункті 3 додатку 2 до тендерної документації
Доказ:
Документ
4.3. Аналогічний договір Інклюзивно-ресурсний центр 2024+ Акти+ВІдгук.pdf, Зазначено в пункті 3 додатку 2 до тендерної документації
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності
Доказ:
Документ
16.1. Баланс 2024 річний ОПК.pdf.p7s, Зазначено в пункті 17 додатку 7 до тендерної документації
Доказ:
Документ
16.2. Лист щодо звіту про рух грошових коштів.pdf.p7s, Зазначено в пункті 17 додатку 7 до тендерної документації
Доказ:
Документ
16.1. Баланс 2024 річний ОПК.pdf, Зазначено в пункті 17 додатку 7 до тендерної документації
Доказ:
Документ
16.2. Лист щодо звіту про рух грошових коштів.pdf, Зазначено в пункті 17 додатку 7 до тендерної документації

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ДНІПРОСПЕЦПОЖМОНТАЖ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
111 999 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
117 290,18 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Інформуємо про те, що Товариство з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОСПЕЦПОЖМОНТАЖ» не має намірів залучати до виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі субпідрядника(ів) або співвиконавця(ів) або субпідрядну(і) організацію(ї).
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
25-04-2025, 15:44:32
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
забезпечення виконання договору у формі грошової застави
5. Відповідність екологічним нормам
Підтверджується, що
Зазначено в пункті 15 додатку 7 до тендерної документації
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
2. Довідка МТБ ДСПМ.pdf, Зазначено в пункті 1 додатку 2 до тендерної документації
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Доказ:
Документ
3. Довідка працівники.pdf, Зазначено в пункті 2 додатку 2 до тендерної документації
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Доказ:
Документ
4. ДОВІДКА досвід.pdf, Зазначено в пункті 3 додатку 2 до тендерної документації
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності
Доказ:
Документ
19. Фінансова звітність за 2024р.pdf, Зазначено в пункті 17 додатку 7 до тендерної документації
Доказ:
Документ
20. Фінансова звітність за 2023р.pdf, Зазначено в пункті 17 додатку 7 до тендерної документації
Доказ:
Документ
21. Довідка рух грош коштів.pdf, Зазначено в пункті 17 додатку 7 до тендерної документації

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ВЕДА ІНСТАЛЛІНГ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
169 906,48 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
169 906,48 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕНБЕСТ» 03062, м. Київ, проспект Перемоги, 90/1 2. Фізична особа підприємець «Мельниченко О.В.» 08292, Київська обл., м. Буча, вул. Михайла Гориня, будинок №4-В
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
25-04-2025, 22:04:48
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю:
19
4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
забезпечення виконання договору у формі грошової застави
5. Відповідність екологічним нормам
Підтверджується, що
Зазначено в пункті 15 додатку 7 до тендерної документації
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
1.1. Довідка про наявність МТБ згідно п.16 Постанови №852.pdf, Зазначено в пункті 1 додатку 2 до тендерної документації
Доказ:
Документ
1.1. Обігово-сальдова відомість рах. №10, №11 та №221 ТОВ ВЕДА ІНСТАЛЛІНГ.pdf, Зазначено в пункті 1 додатку 2 до тендерної документації
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Доказ:
Документ
2.1. Довідка про наявність фахівців згідно пп.14...15 Постанови №852.pdf, Зазначено в пункті 2 додатку 2 до тендерної документації
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Доказ:
Документ
3.1. Довідка про виконання аналогічних договорів.pdf, Зазначено в пункті 3 додатку 2 до тендерної документації
Доказ:
Документ
3.1. Довідка-роз'яснення про наявність аналогічних договорів.pdf, Зазначено в пункті 3 додатку 2 до тендерної документації
Доказ:
Документ
3.1.1. Договір+Акти №02-2023р. (2023р.) ТО СПС і СО - ТОВ Душа.pdf, Зазначено в пункті 3 додатку 2 до тендерної документації
Доказ:
Документ
3.1.1. Лист-відгук ТО СПС і СО - ТОВ ДУША Ринок Зоряний.pdf, Зазначено в пункті 3 додатку 2 до тендерної документації
Доказ:
Документ
3.1.2. Акти до Договору №9 (2023р.) ТО СПС і СО, Спостерігання за СПЗ - ДУІТ.pdf, Зазначено в пункті 3 додатку 2 до тендерної документації
Доказ:
Документ
3.1.2. Договір №9 (2023р.) ТО СПС і СО, Спостерігання за СПЗ - ДУІТ.pdf, Зазначено в пункті 3 додатку 2 до тендерної документації
Доказ:
Документ
3.1.3. Акти до Договору №10 (2023р.) ТО СПС і СО, Спостерігання за СПЗ - ДУІТ.pdf, Зазначено в пункті 3 додатку 2 до тендерної документації
Доказ:
Документ
3.1.3. Договір №10 (2023р.) ТО СПС і СО, Спостерігання за СПЗ - ДУІТ.pdf, Зазначено в пункті 3 додатку 2 до тендерної документації
Доказ:
Документ
3.1.3. Листи-відгуки ДУІТ (ДУІКТ) Договора №9 та №10 від 24.04.2025р..pdf, Зазначено в пункті 3 додатку 2 до тендерної документації
Доказ:
Документ
3.1.4. Договір №7 (від 01.04.2024р.) ТО СПЗ - БФ Твоя опора.pdf, Зазначено в пункті 3 додатку 2 до тендерної документації
Доказ:
Документ
3.1.4. Лист-відгук БФ ТВОЯ ОПОРА - ТОВ ВЕДА ІНСТАЛЛІНГ.pdf, Зазначено в пункті 3 додатку 2 до тендерної документації
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності
Доказ:
Документ
1.4. Фінансова звітність за 2023рік ТОВ ВЕДА ІНСТАЛЛІНГ.pdf, Зазначено в пункті 17 додатку 7 до тендерної документації
Доказ:
Документ
1.4. Фінансова звітність за 2024рік ТОВ ВЕДА ІНСТАЛЛІНГ.pdf, Зазначено в пункті 17 додатку 7 до тендерної документації

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ ЕЛ-КОМ СЕРВІС   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
204 564,89 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
204 564,89 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
25-04-2025, 16:43:09
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю:
1
4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
забезпечення виконання договору у формі грошової застави
5. Відповідність екологічним нормам
Підтверджується, що
Зазначено в пункті 15 додатку 7 до тендерної документації
Доказ:
Документ
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
Кваліфікаційні.rar, Зазначено в пункті 1 додатку 2 до тендерної документації
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Доказ:
Документ
Кваліфікаційні.rar, Зазначено в пункті 2 додатку 2 до тендерної документації
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Доказ:
Документ
Кваліфікаційні.rar, Зазначено в пункті 3 додатку 2 до тендерної документації
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності
Доказ:
Документ
Відповідність.rar, Зазначено в пункті 17 додатку 7 до тендерної документації

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:18-04-2025, 15:50:44
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:18-04-2025, 15:50:38
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:18-04-2025, 15:50:38

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 15:50:38
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 15:50:38
              2. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 15:50:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 15:50:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 15:50:38
              4. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 15:50:38
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 15:50:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 15:50:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 15:50:38
              7. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 15:50:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 15:50:38
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 15:50:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 15:50:38
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 15:50:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 15:50:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 15:50:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Відповідність екологічним нормам
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з технічного обслуговування автоматичної установки пожежної сигналізації та цілодобового спостереження за її роботою (ДК 021:2015:50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Зазначено в пункті 15 додатку 7 до тендерної документації
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 15:50:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Послуги з технічного обслуговування автоматичної установки пожежної сигналізації та цілодобового спостереження за її роботою (ДК 021:2015:50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів)
              Законодавство:
              При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
              1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              5
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Зазначено в пункті 7 додатку 8 до тендерної документації
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 15:50:38
              забезпечення виконання договору у формі грошової застави
              Зазначено в пункті 7 додатку 8 до тендерної документації
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 15:50:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 15:50:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              Зазначено в п.24 додатку 7 до тендерної документації
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 15:50:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              Зазначено в додатку 9 до тендерної документації
              4. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 15:50:38
              5. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              90
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 15:50:38
              1. Наявність фінансової спроможності
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з технічного обслуговування автоматичної установки пожежної сигналізації та цілодобового спостереження за її роботою (ДК 021:2015:50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність фінансової спроможності
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 15:50:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              Зазначено в пункті 17 додатку 7 до тендерної документації
              2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з технічного обслуговування автоматичної установки пожежної сигналізації та цілодобового спостереження за її роботою (ДК 021:2015:50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 15:50:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              Зазначено в пункті 3 додатку 2 до тендерної документації
              3. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з технічного обслуговування автоматичної установки пожежної сигналізації та цілодобового спостереження за її роботою (ДК 021:2015:50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 15:50:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              Зазначено в пункті 2 додатку 2 до тендерної документації
              4. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з технічного обслуговування автоматичної установки пожежної сигналізації та цілодобового спостереження за її роботою (ДК 021:2015:50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 15:50:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              Зазначено в пункті 1 додатку 2 до тендерної документації
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ