Закупівлю оголошено - 18-04-2025, 14:48. Дата останніх змін - 15-05-2025, 11:40

Технічне обслуговування мереж зовнішнього вуличного освітлення на території с-ща Чабани та с. Новосілки Фастівського району Київської області (Код за ДК 021:2015:50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги)

Технічне обслуговування мереж зовнішнього вуличного освітлення на території с-ща Чабани та с. Новосілки Фастівського району Київської області (Код за ... Державна закупівля - UA-2025-04-18-007909-a Технічне обслуговування мереж зовнішнього вуличного освітлення на території с-ща Чабани та с. Новосілки Фастівського району Київської області (Код за ДК 021:2015:50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги) від замовника ЧАБАНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ФАСТІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ від 4/18/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-18-007909-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-18-003752-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 18-04-2025, 14:48
по 23-04-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 18-04-2025, 14:48
по 26-04-2025, 17:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 23-04-2025, 00:00

Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою, за винятком документів та інформації, про освіту, записів в трудових книжках, які можуть бути складені українською та/або російською мовами. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1500000
1 500 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:7 500 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:30 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:ЧАБАНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ФАСТІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ЄДРПОУ:04362160 Досьє YouControl
Сайт:http://chabany-rada.gov.ua/
Контактна особа:Мануілова Майя Миколаївна
Телефон:380445262374
E-mail:majamanuil@ukr.net
Місцезнаходження:
08162, Україна, Київська область,смт Чабани, вул.Машинобудівників, 4-А
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Технічне обслуговування мереж ...
1 500 000 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Періодичний візуальний огляд ліній електропередач

59 472
погонний метр
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50230000-6
Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Періодичний візуальний огляд електрообладнання

154
комплект
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50230000-6
Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Періодичний візуальний огляд електророзподільчого обладнання

154
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50230000-6
Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Огляд та перевірка цілісності та надійності кріплень ліній електропередач

17 708
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50230000-6
Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Огляд та перевірка цілісності та надійності кріплення контактів ліній електропередач

1 610
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50230000-6
Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Підтяжка контактних з'єднань

3 850
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50230000-6
Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Перевірка надійності кріплення вимикачів

1 148
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50230000-6
Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Перевірка надійності кріплення освітлювальних приладів

3 957
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50230000-6
Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Щомісячне усунення недоліків

12
одиниця
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50230000-6
Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Вимір сили струму в електричних ланках для визначення навантаження на фазах

668
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50230000-6
Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Миття та протирання світильників, заміна ламп та комплектуючих в освітлювальних

1 994
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50230000-6
Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Демонтаж залізобетонних опор

5
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50230000-6
Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Встановлення залізобетонних опор

5
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50230000-6
Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Демонтаж ліхтарів вуличного освітлення

85
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50230000-6
Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Встановлення ліхтарів вуличного освітлення

85
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50230000-6
Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ ЕТЕЛІК   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 26-04-2025 по 03-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Крюківщина, вул. Нова, 25, 08136, Овчарук Роман Миколайович
Остаточна пропозиція:
1 429 562,59 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
01-05-2025, 17:05
Період подачі оскарження:
по 07-05-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 30-04-25, 16:57:27
24

ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Перелік виявлених невідповідностей: 1. Не на всіх працівників, вказаних в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, надано копію наказу (розпорядження) про прийняття на роботу. 2. Не на всіх електромонтерів, вказаних в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, надані Посвідчення про допуск до робіт в електроустановках. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Пп. 1.2.2. п. 1. Додатку 2 до Тендерної документації містить вимогу: «для підтвердження інформації про наявність працівників учасник повинен надати: - копії наказів (розпоряджень) про прийняття на роботу працівників, перелічених у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації»; 2. Пп. 1.2.3. п. 1. Додатку 2 до Тендерної документації містить вимогу: «Для підтвердження кваліфікації електромонтажника необхідно надати (по кожному) Посвідчення про допуск до робіт в електроустановках». 1. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3. Надати копії наказів (розпоряджень) про прийняття на роботу на всіх працівників, вказаних в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації; 4. Надати Посвідчення про допуск до робіт в електроустановках на всіх електромонтерів, вказаних в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 01-05-25, 16:57:27
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-04-18-007909-a-c1
Номер договору:
15/05-02
Дата підписання договору:
15-05-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 15-05-2025 по 31-12-2025
1 429 562,59 UAH
Ціна договору
1 191 302,16 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ ЕТЕЛІК   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 429 562,59 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
26-04-2025, 16:08:23
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
4. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
2
Доказ:
Документ
Гарантія 3161-25.7z, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
5. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
відповідно до пп.1.1. Додатку 2 до Тендерної документації
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
відповідно до пп. 1.2. Додатку 2 до Тендерної документації
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
відповідно до пп.1.3. Додатку 2 до Тендерної документації
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
відповідно до п.14 Додатку 7 до Тендерної документації
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:18-04-2025, 14:48:41
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:18-04-2025, 14:48:20
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:18-04-2025, 14:48:20
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:18-04-2025, 14:48:20
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:18-04-2025, 14:48:20
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:18-04-2025, 14:48:20
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:18-04-2025, 14:48:20
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:18-04-2025, 14:48:20
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:18-04-2025, 14:48:20
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:18-04-2025, 14:48:20
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:18-04-2025, 14:48:20
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:18-04-2025, 14:48:20
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 14:48:20
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 14:48:20
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 14:48:20
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 14:48:20
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 14:48:20
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 14:48:20
              4. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 14:48:20
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 14:48:20
              Способи підтвердження:
              Документ
              5. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 14:48:20
              6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 14:48:20
              7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 14:48:20
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 14:48:20
              Способи підтвердження:
              Документ
              8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 14:48:20
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 14:48:20
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 14:48:20
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 14:48:20
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              90
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 14:48:20
              2. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 14:48:20
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 14:48:20
              Способи підтвердження:
              Документ
              відповідно до п.23 Додатку 7
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 14:48:20
              Способи підтвердження:
              Документ
              відповідно до п.23 Додатку 7
              4. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Технічне обслуговування мереж зовнішнього вуличного освітлення на території с-ща Чабани та с. Новосілки Фастівського району Київської області (Код за ДК 021:2015:50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              2
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 14:48:20
              Способи підтвердження:
              Документ
              Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції , Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної безвідкличної банківської гарантії (надалі – Гарантія), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Учасник оформлює Гарантію в банку, який повинен мати ліцензію Національного банку України (копія додається у складі документів тендерної пропозиції). Електронна банківська гарантія повинна бути чинною. Гарантія набирає чинності з дати початку строку її дії, яка не може бути пізнішою ніж дата закінчення строку подання тендерних пропозицій. Гарантія повинна бути чинною строком не менше дев’яносто днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Дата видачі Гарантії не є датою набрання нею чинності, якщо в тексті не зазначено інакше. У разі, якщо електронна банківська гарантія містить посилання на договір/тощо, у складі тендерної пропозиції надається копія договору у повному обсязі/тощо. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 30 000,00 грн (тридцять тисяч гривень 00 коп.). Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний підпис особи, яка підписала гарантію, та електронну печатку банка-гаранта. Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції вказані у пункті 3 цього Розділу. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до п. 41 Особливостей. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника.
              5. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Технічне обслуговування мереж зовнішнього вуличного освітлення на території с-ща Чабани та с. Новосілки Фастівського району Київської області (Код за ДК 021:2015:50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги)
              Законодавство:
              При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
              1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              5
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Замовником вимагається не пізніше дати укладення договору внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі грошової застави у розмірі 5 відсотків вартості договору. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься на реєстраційний рахунок замовника не пізніше, ніж в передостанній день, що передує даті укладення договору про закупівлю. Валютою забезпечення виконання договору про закупівлю є гривня. Строк дії забезпечення виконання договору повинен відповідати строку дії договору про закупівлю. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок Учасника. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем зобов’язань за договором, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі, якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю визначаються Законом, договором про закупівлю та договором застави грошових коштів, який укладається між замовником та учасником-переможцем у письмовій формі до дати укладення договору про закупівлю за формою встановленою Додатком 9 до тендерної документації. Порядок укладення договору застави грошових коштів. З метою своєчасного оформлення договору застави грошових коштів та внесення учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі грошової застави учасник-переможець протягом 3 календарних днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю надає замовнику в двох примірниках підписаний зі своєї сторони оригінал договору застави грошових коштів за формою, яка встановлена Додатком 9 цієї тендерної документації, разом із копіями документів, що підтверджують повноваження підписанта договору застави грошових коштів. Від імені учасника договір застави підписується керівником або уповноваженою ним особою. Повноваження керівника підтверджуються засвідченою підписом уповноваженої особи та печаткою учасника копією його статуту (або іншого установчого документу) та документів підтверджуючих повноваження керівника (протокол, наказ, інше). У разі, коли договір застави підписується іншою уповноваженою особою, додатково надається засвідчена печаткою учасника копія довіреності підписана керівником учасника. У разі, якщо установчими документами або змістом довіреності передбачено погодження (схвалення, дозвіл, інше) та/або надання повноважень на підписання правочину іншим органом управління (нагляду, контролю і т.д.) учасника, надаються засвідчені аналогічним чином копії документів, якими надано таке погодження (схвалення, дозвіл, інше) та/або повноваження підписанта договору застави з боку учасника. Датою отримання замовником договору застави із копіями документів, що підтверджують повноваження підписанта договору, вважається дата реєстрації замовником, яка зазначається на супровідному листі (складається учасником в довільній формі) до вказаних вище документів. Замовник протягом одного робочого дня з дня отримання договору застави від учасника, повертає один підписаний та зареєстрований примірник договору застави учаснику. У разі невідповідності поданих учасником договору застави та документів, що підтверджують повноваження підписанта договору, вимогам тендерної документації, або надання договору пізніше зазначеного терміну, замовник не несе відповідальності за несвоєчасне отримання учасником підписаного примірника договору застави для здійснення оплати.
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 14:48:20
              При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
              Замовником вимагається не пізніше дати укладення договору внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі грошової застави у розмірі 5 відсотків вартості договору. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься на реєстраційний рахунок замовника не пізніше, ніж в передостанній день, що передує даті укладення договору про закупівлю. Валютою забезпечення виконання договору про закупівлю є гривня. Строк дії забезпечення виконання договору повинен відповідати строку дії договору про закупівлю. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок Учасника. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем зобов’язань за договором, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі, якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю визначаються Законом, договором про закупівлю та договором застави грошових коштів, який укладається між замовником та учасником-переможцем у письмовій формі до дати укладення договору про закупівлю за формою встановленою Додатком 9 до тендерної документації. Порядок укладення договору застави грошових коштів. З метою своєчасного оформлення договору застави грошових коштів та внесення учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі грошової застави учасник-переможець протягом 3 календарних днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю надає замовнику в двох примірниках підписаний зі своєї сторони оригінал договору застави грошових коштів за формою, яка встановлена Додатком 9 цієї тендерної документації, разом із копіями документів, що підтверджують повноваження підписанта договору застави грошових коштів. Від імені учасника договір застави підписується керівником або уповноваженою ним особою. Повноваження керівника підтверджуються засвідченою підписом уповноваженої особи та печаткою учасника копією його статуту (або іншого установчого документу) та документів підтверджуючих повноваження керівника (протокол, наказ, інше). У разі, коли договір застави підписується іншою уповноваженою особою, додатково надається засвідчена печаткою учасника копія довіреності підписана керівником учасника. У разі, якщо установчими документами або змістом довіреності передбачено погодження (схвалення, дозвіл, інше) та/або надання повноважень на підписання правочину іншим органом управління (нагляду, контролю і т.д.) учасника, надаються засвідчені аналогічним чином копії документів, якими надано таке погодження (схвалення, дозвіл, інше) та/або повноваження підписанта договору застави з боку учасника. Датою отримання замовником договору застави із копіями документів, що підтверджують повноваження підписанта договору, вважається дата реєстрації замовником, яка зазначається на супровідному листі (складається учасником в довільній формі) до вказаних вище документів. Замовник протягом одного робочого дня з дня отримання договору застави від учасника, повертає один підписаний та зареєстрований примірник договору застави учаснику. У разі невідповідності поданих учасником договору застави та документів, що підтверджують повноваження підписанта договору, вимогам тендерної документації, або надання договору пізніше зазначеного терміну, замовник не несе відповідальності за несвоєчасне отримання учасником підписаного примірника договору застави для здійснення оплати.
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 14:48:20
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Технічне обслуговування мереж зовнішнього вуличного освітлення на території с-ща Чабани та с. Новосілки Фастівського району Київської області (Код за ДК 021:2015:50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - відповідно до пп.1.1. Додатку 2 до Тендерної документації
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 14:48:20
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Технічне обслуговування мереж зовнішнього вуличного освітлення на території с-ща Чабани та с. Новосілки Фастівського району Київської області (Код за ДК 021:2015:50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - відповідно до пп. 1.2. Додатку 2 до Тендерної документації
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 14:48:20
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Технічне обслуговування мереж зовнішнього вуличного освітлення на території с-ща Чабани та с. Новосілки Фастівського району Київської області (Код за ДК 021:2015:50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - відповідно до пп.1.3. Додатку 2 до Тендерної документації
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 14:48:20
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Наявність фінансової спроможності
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Технічне обслуговування мереж зовнішнього вуличного освітлення на території с-ща Чабани та с. Новосілки Фастівського району Київської області (Код за ДК 021:2015:50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - відповідно до п.14 Додатку 7 до Тендерної документації
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 14:48:20
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ