Період оскарження умов закупівлі - по 28-04-2025, 00:00
Під кількістю 1 послуга слід розуміти: обсяг послуг відповідно до технічної специфікації (згідно із Додатком 2).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 499 900 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 499,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" |
| ЄДРПОУ: | 01996711 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Плєшаков Павло |
| Телефон: | 380322368312 |
| E-mail: | tender.lokl@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 79010, Україна, Львівська область,Львів, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 7 |
4 |
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пп.1.1 п.1 розділу 1 Тендерної документації, на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник повинен надати довідкц складену в довільній формі про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг та умов договору про закупівлю. Згідно пп.1.2 п.1 розділу 1 Тендерної документації, для підтвердження інформації зазначеної в довідці часник повинен надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування; - у разі, якщо матеріально-технічна база, яка залучатиметься буде використовуються на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди, тощо) – надаються відповідні скан-копіії з оригіналів договорів у повному обсязі (з додатками). - у разі залучення машин та механізмів та техніки на договірних умовах надається документ, що підтверджує право користування учасником зазначеної техніки (договір/договори, на підставі яких учасник користується машинами та механізмами, технікою) та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору. У складі пропозиції Учасник надає Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази , в якій у п.1.12 зазначає кількість -2, однак згідно наданої Видаткової накладної №Х-00002 від 30.05.2023 р зазначена кількість Мультиметра Stanley (STHT0- 77364)-1. Відтак, Замовником виявлено невідповідність інформації між наданою довідкою про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та наданами видатковими накладними, що не відповідає вимогам Тендерної документації. Окрім цього, у п.1.15 Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, Учасник зазначає кількість 2, однак згідно наданої Видаткової накладної №Х-00002 від 30.05.2023 р зазначена кількість Приладу електровимірювальний багатофункціональний цифровий ЕР 180М -1. Відтак, Замовником виявлено невідповідність інформації між наданою довідкою про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та наданами видатковими накладними, що не відповідає вимогам Тендерної документації. Окрім цього, у п.1.24 Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, Учасник зазначає найменування обладнання: «Устаткування індикації центрів приймання тривожних сповіщень «МОСТ», однак на підтвердження у складі пропозиції Учасник не надає документа, який підтверджує право власного використання саме:«Устаткування індикації центрів приймання тривожних сповіщень «МОСТ», натомість Учасник надає видаткову накладу в якій зазначено: «Устаткування індикації центрів приймання тривожних сповіщень «МОСТ-П». Відтак, Замовником виявлено відсутність у складі пропозиції Учасника документа, який підтверджує право власного використання саме:«Устаткування індикації центрів приймання тривожних сповіщень «МОСТ», що не відповідає вимогам Тендерної документації. Окрім цього, у п.1.44 Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, Учасник зазначає інформацію про Договір №09/09/22 від 16.05.2024р, однак на підтвердження у складі пропозиції Учасник надає Договір №09/09/222 від 16.05.2024р. Відтак, Замовником виявлено невідповідність інформації про номер договору між наданою довідкою про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та наданам договором оренди, що не відповідає вимогам Тендерної документації. Таким чином, просимо привести інформацію у відповідність, а саме надати у складі своєї пропозиції довідку складену в довільній формі про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг та умов договору про закупівлю із зазначенням правильної інформації про: 1)номер договору оренди, зазначеного у п.1.44 Довідки; 2)найменування обладнання, зазначеного у п.1.24 довідки; 3)правильної кількості обладнання, зазначеного у п.1.12 Довідки або -у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування; 4) правильної кількості обладнання, зазначеного у п.1.15 Довідки або -у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування. 2) Відповідно до п.2 Додатку №2 Тендерної документації, На підтвердження відповідності системи управління якістю учасника вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ДСТУ EN ISO 9001:2015) (або еквівалент) Учасник повинен надати відповідний сертифікат зі сферою, яка серед іншого містить: ремонт електричного устаткування. Учасник надає у складі своєї пропозиції сертифікат, що підтверджує відповідності системи управління якістю учасника вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ДСТУ EN ISO 9001:2015) (або еквівалент), однак у наданому сертифікаті відсутня сфера: ремонт електричного устаткування. що не відповідає вимогам Тендерної документації та Технічної специфікації Таким чином, просимо привести інформацію у відповідність, а саме надати у складі своєї пропозиції сертифікат, що підтверджує відповідності системи управління якістю учасника вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ДСТУ EN ISO 9001:2015) (або еквівалент) зі сферою, яка серед іншого містить: ремонт електричного устаткування. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.