Період оскарження умов закупівлі - по 13-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 248 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 240 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 7 000 UAH |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Сервісний центр" |
| ЄДРПОУ: | 33313609 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мнацаканян Артавазд Місакович |
| Телефон: | 380487054380 |
| E-mail: | kpsc@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 65045, Україна, Одеська область,Одеса, вулиця ПРЕОБРАЖЕНСЬКА, будинок 52 |
3 |
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
Під час проведення процедури закупівлі № «UA-2025-04-16-012726-a» виявлено, що у Додатку 2 тендерної документації невірно визначені кількісні характеристики предмету закупівлі (зазначено невірну кількість об’єктів (адрес) Замовника). У зв’язку із цим, також необхідно внести зміни до плану закупівель, так як кількість об’єктів Замовника буде змінена у бік збільшення, а очікувана вартість предмета закупівлі буде збільшена. Проведення додаткової тендерної процедури по однаковому предмету закупівлі, але по іншим об’єктам, на даний час не входить у плани Замовника, тому що даний факт порушує принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності здійснення публічних закупівель, який визначено у ст.5 Закону. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
13-05-2025, 13:45
Період оскарження:
з 13-05-2025, 13:46 по 24-05-2025, 00:00
Документи:
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника – ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції подання яких передбачалося тендерною документацією. 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції Учасником надано «Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 12.06.2025 вих. №ПОС-1200/25 (далі – Довідка). У Довідці в переліку обладнання, матеріально-технічної бази та технологій зазначено наявність «Центра приймання тривожних сповіщень», а підставою користування зазначено договір оренди № 20/6 від 02.09.2025 з ПП «СПЕЦПОЖСЕРВІС-ЮГ». Однак під час вивчення документів наданих учасником на підтвердження підстав користування обладнанням, матеріально-технічної бази та технологій, встановлено наявність договору оренди № 20/6 від 02.06.2025 року з ПП «СПЕЦПОЖСЕРВІС-ЮГ», що суперечить інформації зазначеній у Довідці. 1.2. У складі тендерної пропозиції Учасником всупереч вимог ч. 6 додатку № 3 тендерної документації разом із фінансовим звітом не надано копію квитанції про отримання відповідної звітності Центром обробки електронних звітів Держстату України. 1.3. У складі тендерної пропозиції Учасника надано Банківську гарантію № Г/2025/2003-01 від 12.06.2025 (далі – БГ) яка не відповідає вимогам ч. 12 додатку № 3 тендерної документації. Встановлено, що БГ відрізняється від встановленої «ФОРМИ забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 (далі – Наказ №2628 або Форма). БГ не відповідає змісту форми забезпечення тендерної пропозиції, яка затверджена Наказом № 2628, а саме: абзацу 5 пункту 3 та абзацу 7 пункту 4. В абзаці 5 пункту 3 БГ зазначено, що стороною в банківській гарантії виступає учасник, тоді як у формі забезпечення тендерної пропозиції в абзаці 5 пункту 3 Наказу № 2628 стороною у банківській гарантії є принципал. Крім того, в пункті 4 БГ не зазначено, яка саме сторона банківської гарантії має відкликати тендерну пропозицію до закінчення строку її подання, тоді як у формі забезпечення тендерної пропозиції в абзаці 7 пункту 4 Наказу № 2628 зазначено, що відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання здійснюється принципалом. 2) З урахуванням викладеного, у Замовника виникла необхідність в оприлюдненні повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель з урахуванням вимог пункту 43 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Учаснику закупівлі необхідно виправити невідповідності в тендерній пропозиції протягом 24 годин з дати оприлюднення повідомлення, а саме: 2.1. надати виправлену Довідку зазначену у п.1.1. даної вимоги з урахуванням зауважень виявлених Замовником та у відповідності до вимог ч.6 додатку № 3 тендерної документації. 2.2. надати копію квитанції про отримання відповідної звітності Центром обробки електронних звітів Держстату України відповідно до вимог ч.6 додатку № 3 тендерної документації. 2.3. Виправити невідповідності що зазначені у п. 1.3. даної вимоги з урахуванням зауважень виявлених Замовником та у відповідності до вимог ч.12 додатку № 3 тендерної документації та надати нову банківську гарантію або внести зміни до діючої банківської гарантії № Г/2025/2003-01 від 12.06.2025.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.