Період оскарження умов закупівлі - по 19-04-2025, 00:00
Закупівля проводиться за процедурою «відкриті торги» згідно Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. Документи, що надаються учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Вірність перекладу цих документів засвідчується нотаріально (детально в п. 7 Розділу І та додатку 3 до тендерної документації). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у додатку 1 до тендерної документації. Технічні вимоги предмета закупівлі встановлені з урахуванням необхідності підтримки технічно справного стану та безпечної технічної експлуатації системи кондиціонування та вентиляції повітря, що розташована на об’єкті ДП «АМПУ» за адресою: м. Одеса вул. Ланжеронівська, 1, та призначена для постійної підтримки кліматичних умов в приміщеннях будівлі (обігрів взимку та охолодження влітку). Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. Загальна очікувана вартість закупівлі послуг визначена із дотриманням пункту 9 Розділу IV «Визначення очікуваної вартості» чинного Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України» з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), з використанням іншого методу для визначення очікуваної вартості закупівлі послуг було направлено не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою). З метою визначення очікуваної вартості закупівлі за зазначеним методом, для отримання інформації про ціни, розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін та визначення очікуваної ціни за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних. Крім того, державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є розпорядником бюджетних коштів.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 200 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДП "АМПУ" |
| ЄДРПОУ: | 38727770 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://uspa.gov.ua |
| Контактна особа: | Мотін Олександр |
| Телефон: | 380487759504 |
| E-mail: | aleksandr.motin@uspa.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01135, Україна, Київська область,Київ, проспект Берестейський, 14 |
2 |
Замовником аргументовано продовжено строк розгляду тендерної пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною, до 20 робочих днів на підставі ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 41 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 (зі змінами), рішенням уповноваженої особи від 28.04.2025, у зв’язку із потребою у детальному розгляді документів, наданих учасником у складі тендерної пропозиції.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1.) На вимогу пункту 3 Додатку 3 до ТД та з урахуванням вимог пункту 1 розділу ІІІ ТД, Учасником у складі тендерної пропозиція подано документи (файли): 1 Довідка про субпідрядника.docx.asice.zip; 2 Технічні якісні кількісні характиристики закупівлі.docx.asice.zip; 3 Згода з проєктом договору.docx.asice.zip; 4 Довідка про наявність досвіду.docx.asice.zip; 5 Довідка про громадянство.docx.asice.zip; 6 Довідка про виконання зобов_язань.docx.asice.zip; Витяг Єдиний податок.pdf.asice.zip; Витяг з ЄДРПОУ 10.04.25.pdf.asice.zip; Лист-відгук від ТОВ Промбудклімат.pdf.asice.zip; Наказ про призначення директора зав.pdf.asice.zip; Опис.pdf.asice.zip; Протокол призначення директора зав.pdf.asice.zip; Протокол рішення засновників.pdf.asice.zip; Статут ТОВ Вентпромсервіс зав.pdf.asice.zip, які при перевірці за допомогою загальнодоступного програмного комплексу https://czo.gov.ua/verify встановлено, що вони підписані удосконаленим електронним підписом, що не відповідає встановленим вимогам у пункті 3 Додатку 3 до ТД та вимогам пункту 1 розділу ІІІ ТД. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1.) Додаток 3 до ТД та пункт 1 розділу ІІІ ТД: Документи/файли повинні бути надані у формі електронного документу який створюється за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign з накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен електронний документ (докладно викладено в п.1 Розділу ІІІ цієї тендерної документації). Відповідно до пункту 1 «Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Учасник під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником у тендерній документації (зокрема в Додатку 3 до ТД), та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Для безпосередньо підготовлених Учасником документів: Учасник створює та підписує електронний документ кваліфікованим електронним підписом (далі по тексту – КЕП, електронний підпис)* за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign. Під час перевірки електронного підпису повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа), код згідно з ЄДРПОУ юридичної особи-учасника (для юридичної особи) або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті). *Визначення вживається в розумінні Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ТОВ "ВЕНТПРОМСЕРВIС", ідентифікаційний код: 40532791 необхідно: 3.1.) Завантажити документи/файли, які безпосередньо підготовлені Учасником, та підписати кожен електронний документ кваліфікованим електронним підписом за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign, реквізити підписанта якого будуть відповідати відображеній інформації при перевірці цього документу за допомогою загальнодоступного програмного комплексу https://czo.gov.ua/verify. У разі, якщо завантажувати та накладати електронний підпис на вищезазначені документи буде інша уповноважена особа учасника, ніж та, що накладала електронний підпис на документи тендерної пропозиції, необхідно надати/завантажити документ на підтвердження права підпису тендерної пропозиції в цій частині у вигляді електронного документу, створеного за допомогою загальнодоступних програмних комплексів з накладанням на нього електронного підпису уповноваженої особи учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.