Період оскарження умов закупівлі - по 18-04-2025, 00:00
Закупівля здійснюється на підставі наявної потреби, згідно вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 74 160 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 370,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" |
| ЄДРПОУ: | 01982749 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мосійчук Лілія |
| Телефон: | 380432664039 |
| E-mail: | mklshmd@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 21032, Україна, Вінницька область,Вінниця, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 68 |
1 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1) Пунктом 1 Розділу 1 Додатку 1 До тендерної документації Замовника вимагається Кваліфікаційний критерій: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Документальне підтвердження. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням не менше 2-х працівників. Довідка повинна містити інформацію: -ПІБ працівника; -Кваліфікація/посада; -Загальний стаж роботи; -Працівник учасника (зазначити)/працівник субпідрядника/співвиконавця (у разі залучення субпідрядника/ співвиконавця зазначити назву). До довідки додати сканований (-ні) документ (-ти) на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником /субпідрядником /співвиконавцем (наприклад: трудовий договір /договір про надання послуг /наказ про прийняття на роботу/ інший документ). 2)Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл-1. Довідка працівники. Pdf; 1.1. Бойко Наказ. Pdf; 1.2. Бойко Наказ переведення. Pdf; 1.3. Поворознюк Наказ. Pdf). В довідці вих. №1 від 18 квітня 2025р зазначено, що Поворознюк Дмитро Андрійович має кваліфікацію/ посаду -електромонтажник з ремонту та обслуговування електроустаткування. В той же час, у наданому у складі тендерної пропозиції, наказі №7-0000000025 від 06 грудня 2023 року зазначається, що Поворознюка Дмитра Андрійовича прийнято на посаду- електромонтажника з кабельних мереж. 3)Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненої або нової інформації та/або документів: Надати уточнену або нову інформацію та/або документи, щодо наявності відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 1) Пунктом 2 Розділу 4 Додатку 1 До тендерної документації Замовника вимагається: У випадку аварійної зупинки Обладнання Виконавець повинен на протязі 30 хвилин з моменту офіційного звернення Замовника (електронною поштою, телефоном, факсом тощо) прибути на об’єкт, для усунення несправності/ аварії. На підтвердження Учасник повинен надати лист-підтвердження тощо у довільний формі. *Обґрунтування: Специфіка роботи клінічної лікарні швидкої медичної допомоги полягає в її постійній готовності до цілодобової екстреної допомоги. Згідно Правил улаштування електроустановок (ПУЕ) лікарні класифікуються як “електричні приймачі I категорії” з найвищим пріоритетом надійності, перерва електропостачання яких може спричинити небезпеку для життя людей. Операційні, відділення інтенсивної терапії (ШВЛ, кардіомонітори тощо) та відділення екстреної/невідкладної допомоги працюють з обладнанням для підтримки системи життєзабезпечення та повинні працювати безперервно. Тож безперебійне електроживлення медичних закладів є запорукою збереження життя пацієнтів. 2)Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: Лист із заголовком ПОГОДЖЕННЯ З ПРОЕКТОМ ДОГОВОРУ, в той же час відповідає за змістом вимогам тендерної документації. (файл- 8. Лист-підтвердження приїзд. Pdf) 3)Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненої або нової інформації та/або документів: Надати уточнену або нову інформацію та/або документи, щодо можливості протягом 30 хвилин з моменту офіційного звернення Замовника (електронною поштою, телефоном, факсом тощо) прибути на об’єкт, для усунення несправності/ аварії. 1)Пунктом 1 Розділу 3 тендерної документації вимагається: Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». *Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа) код згідно з ЄДРПОУ юридичної особи-учасника (для юридичної особи) або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційноповідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті). Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель). Пунктом 11 Розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовником вимагається: Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. 2) Так, під час перевірки уповноваженою особою Замовника електронного підпису на сайті центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України за посиланням https://czo.gov.ua/verify отримано такі дані щодо електронного підпису: Тип носія особистого ключа «Незахищений», Тип підпису «Удосконалений», Сертифікат «Кваліфікований» Таким чином, учасником не дотримано вимог тендерної документації. 3) Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненої або нової інформації та/або документів: надати тендерну пропозицію яка повинна відповідати вимогам тендерної документації та бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.