Період оскарження умов закупівлі - по 15-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 698 880 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 988,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 3 494,40 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 00182082 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лілія Нестеренко |
| Телефон: | +380487376932 |
| E-mail: | lilydaloz@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 65045, Україна, Одеська область,м. Одеса, вул. Буніна, 30 |
| Замовник(и): | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
1 |
Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, з урахуванням ч. 3 ст. 12 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо усунути наступні невідповідності: 1. Відповідно пп. 2.2. п.2 Додатку 1.1 до Додатку 3 ТД Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію документу, який свідчить про наявність атестованої електротехнічної лабораторії або копії договорів зі спеціалізованою організацією, яка може проводити електротехнічні виміри та подавати відповідні висновки. На підтвердження зазначених вимог, Учасником у складі тендерної пропозиції, надано файл «Свідоцтво (з додатками) про наявність електротехнічної лабораторії.pdf» в якому 2 аркуш Додатку до Свідоцтва № 04-0039/2024 від 19.11.2024 року не має належного рівня зображення, не є чітким та розбірливим для читання. При цьому в самому Свідоцтві № 04-0039/2024 від 19.11.2024 року вказано «Без Додатку свідоцтво недійсне». Просимо усунути зазначені невідповідності. 2. Відповідно Додатку 1.7 до Додатку 3 ТД Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Документи у складі тендерної пропозиції про субпідрядника/співвиконавця якщо він буде залучати такого (-их) в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг: 1. Довідка в довільній формі з зазначенням інформації про повне найменування такого субпідрядника/співвиконавця (кожного), якого Учасник планує залучити до виконання послуг; 2. Витяг ЄДРПОУ щодо кожного субпідрядника/співвиконавця, якого Учасник планує залучити до виконання послуг; 3. Копія ліцензії або інших дозвільних документів субпідрядника/співвиконавця які вимагаються у складі тендерної документації за допомогою яких Учасник планує надавати відповідно послуги (при наявності); 4. Довідка в довільній формі з зазначенням інформації про наявність обладнання, працівників відповідної кваліфікації, матеріально-технічної бази. Якщо до виконання робіт/послуг учасник не залучає субпідрядника(ів)/співиконавця(ів), то у складі тендерної пропозиції надається лист-пояснення про не залучення субпідрядника/співвиконавця або інформацію в довільній формі щодо залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. На виконання вимог викладених у Додатку 1.7 до Додатку 3 ТД Учасником в складі тендерної пропозиції надано файл «Довідка не субпідрядники.pdf» в якому надана Довідка (інформація) про залучення субпідрядників (співвиконавців), Вих.№265 від 16.04.2025 року якою засвідчує, що ТОВ «СТАЛЬ МЕЙД» не має наміру залучати спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Інформацію в довільній формі щодо залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю Учасником не було надано. Просимо усунути дані невідповідності. 3. Додатком 1.4 до Додатку 3 ТД передбачено, що Учасник у складі тендерної пропозиції подає заповнений «Лист-згоду» на обробку наявних персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних». Відповідно до даного додатку, «Лист-згода» подається про працівника Учасника, чиї персональні дані згадуються у пропозиції Учасника. У складі тендерної пропозиції Учасника надано «Лист-згоду» щодо особи уповноваженої на подання тендерної пропозиції та підписувати договір за результатами процедури закупівлі. Відповідний «Лист-згоду» на інших працівників Учасника, які будуть задіяні у наданні послуг за даною закупівлею не надано. Просимо надати «Лист-згоду» щодо інших працівників Учасника. 4. Відповідно пп. 3.1. п.3 Додатку 1.1 до Додатку 3 ТД Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати розрахунок чисельності працівників достатній для обслуговування ліфтів за умови додержання вимог законів та нормативних актів: - для пасажирських ліфтів — 1 людина на 15 ліфтів пасажирських в місяць - для вантажно-пасажирських ліфтів — 1 людина на 7,5 вантажно-пасажирських ліфтів в місяць. На виконання вимог викладених у пп. 3.1. п.3 Додатку 1.1 до Додатку 3 ТД Учасником в складі тендерної пропозиції не надана дана інформація. Просимо надати відповідний документ або роз’яснення щодо розрахунку чисельності працівників достатній для обслуговування ліфтів за умови додержання вимог законів та нормативних актів. 5. Додатком 1.8 до Додатку 3 ТД п.1.1. передбачено, що Учасник повинен надати документальне підтвердження кредитного рейтингу у складі тендерної пропозиції. На виконання вимог викладених у п.1.1. Додатку 1.8 до Додатку 3 ТД Учасником в складі тендерної пропозиції не надана дана інформація. Просимо надати відповідний документ. 6. Відповідно пп. 3.2. п.3 Додатку 1.1 до Додатку 3 ТД Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документ (посвідчення по електробезпеки спеціалістів), якій підтверджує необхідну групу людей, яка буде задіяна у наданні послуг за даною закупівлею. На виконання вимог викладених у пп. 3.2. п.3 Додатку 1.1 до Додатку 3 ТД Учасником в складі тендерної пропозиції надано: - Посвідчення № 9 видане (кому) Гребенніков М.М. в якому на сторінці результати перевірки знань з охорони праці (Правила безпеки, інструкції з охорони праці) в колонці дата перевірки не вірно зазначено рік остатньої перевірки знань. Просимо усунути дані невідповідності. - Посвідчення № 4 видане (кому) Рудь М.Г. в якому на сторінці результати перевірки знань правил ДНАОП при виконанні спеціальних робіт в колонці дата перевірки не вірно зазначено рік остатньої перевірки знань. Просимо усунути дані невідповідності. - Посвідчення № 37 видане (кому) Рудницький О.М. в якому на сторінці результати перевірки знань правил ДНАОП при виконанні спеціальних робіт не містить інформацію про останню перевірку знань. Просимо усунути дані невідповідності. - Довідка від 13.02.2023 року видана гр.Бондаренко М.О., просимо надати відповідний документ або роз’яснення щодо надання Довідки замість посвідчення та інформацію щодо перевірки знань. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документи підтверджуючі вимоги тендерної документації та законодавства. Документи подані Учасником на виправлення невідповідностей повинні бути підписані КЕП.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.