Закупівлю оголошено - 10-04-2025, 14:15. Дата останніх змін - 08-05-2025, 15:04

ДК 021:2015: 50750000-7 – «Послуги з технічного обслуговування ліфтів» (Послуги з технічного обслуговування ліфтів та системи диспетчеризації)

ДК 021:2015: 50750000-7 – «Послуги з технічного обслуговування ліфтів» (Послуги з технічного обслуговування ліфтів та системи диспетчеризації)... Державна закупівля - UA-2025-04-10-008614-a ДК 021:2015: 50750000-7 – «Послуги з технічного обслуговування ліфтів» (Послуги з технічного обслуговування ліфтів та системи диспетчеризації) від замовника КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" від 4/10/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-10-008614-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-03-25-005423-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 10-04-2025, 14:15
по 15-04-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 10-04-2025, 14:15
по 18-04-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 15-04-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
698880
698 880 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:6 988,80 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:3 494,40 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ"
ЄДРПОУ:00182082 Досьє YouControl
Контактна особа:Лілія Нестеренко
Телефон:+380487376932
E-mail:lilydaloz@gmail.com
Місцезнаходження:
65045, Україна, Одеська область,м. Одеса, вул. Буніна, 30
Замовник(и):
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
ДК 021:2015: 50750000-7 – «Пос ...
698 880 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
01998526

послуги з технічного обслуговування ліфтів та системи диспетчеризації

1
послуга
65025 Україна Одеська область Одеса вул. Академіка Заболотного, 26
по 31-12-2025
50750000-7
Послуги з технічного обслуговування ліфтів


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАЛЬ МЕЙД"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 18-04-2025 по 26-04-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, , , , , Заїка Петро Іванович
Остаточна пропозиція:
559 104 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
25-04-2025, 11:36
Період подачі оскарження:
по 01-05-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 23-04-25, 17:03:52
24

Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, з урахуванням ч. 3 ст. 12 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо усунути наступні невідповідності: 1. Відповідно пп. 2.2. п.2 Додатку 1.1 до Додатку 3 ТД Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію документу, який свідчить про наявність атестованої електротехнічної лабораторії або копії договорів зі спеціалізованою організацією, яка може проводити електротехнічні виміри та подавати відповідні висновки. На підтвердження зазначених вимог, Учасником у складі тендерної пропозиції, надано файл «Свідоцтво (з додатками) про наявність електротехнічної лабораторії.pdf» в якому 2 аркуш Додатку до Свідоцтва № 04-0039/2024 від 19.11.2024 року не має належного рівня зображення, не є чітким та розбірливим для читання. При цьому в самому Свідоцтві № 04-0039/2024 від 19.11.2024 року вказано «Без Додатку свідоцтво недійсне». Просимо усунути зазначені невідповідності. 2. Відповідно Додатку 1.7 до Додатку 3 ТД Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Документи у складі тендерної пропозиції про субпідрядника/співвиконавця якщо він буде залучати такого (-их) в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг: 1. Довідка в довільній формі з зазначенням інформації про повне найменування такого субпідрядника/співвиконавця (кожного), якого Учасник планує залучити до виконання послуг; 2. Витяг ЄДРПОУ щодо кожного субпідрядника/співвиконавця, якого Учасник планує залучити до виконання послуг; 3. Копія ліцензії або інших дозвільних документів субпідрядника/співвиконавця які вимагаються у складі тендерної документації за допомогою яких Учасник планує надавати відповідно послуги (при наявності); 4. Довідка в довільній формі з зазначенням інформації про наявність обладнання, працівників відповідної кваліфікації, матеріально-технічної бази. Якщо до виконання робіт/послуг учасник не залучає субпідрядника(ів)/співиконавця(ів), то у складі тендерної пропозиції надається лист-пояснення про не залучення субпідрядника/співвиконавця або інформацію в довільній формі щодо залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. На виконання вимог викладених у Додатку 1.7 до Додатку 3 ТД Учасником в складі тендерної пропозиції надано файл «Довідка не субпідрядники.pdf» в якому надана Довідка (інформація) про залучення субпідрядників (співвиконавців), Вих.№265 від 16.04.2025 року якою засвідчує, що ТОВ «СТАЛЬ МЕЙД» не має наміру залучати спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Інформацію в довільній формі щодо залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю Учасником не було надано. Просимо усунути дані невідповідності. 3. Додатком 1.4 до Додатку 3 ТД передбачено, що Учасник у складі тендерної пропозиції подає заповнений «Лист-згоду» на обробку наявних персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних». Відповідно до даного додатку, «Лист-згода» подається про працівника Учасника, чиї персональні дані згадуються у пропозиції Учасника. У складі тендерної пропозиції Учасника надано «Лист-згоду» щодо особи уповноваженої на подання тендерної пропозиції та підписувати договір за результатами процедури закупівлі. Відповідний «Лист-згоду» на інших працівників Учасника, які будуть задіяні у наданні послуг за даною закупівлею не надано. Просимо надати «Лист-згоду» щодо інших працівників Учасника. 4. Відповідно пп. 3.1. п.3 Додатку 1.1 до Додатку 3 ТД Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати розрахунок чисельності працівників достатній для обслуговування ліфтів за умови додержання вимог законів та нормативних актів: - для пасажирських ліфтів — 1 людина на 15 ліфтів пасажирських в місяць - для вантажно-пасажирських ліфтів — 1 людина на 7,5 вантажно-пасажирських ліфтів в місяць. На виконання вимог викладених у пп. 3.1. п.3 Додатку 1.1 до Додатку 3 ТД Учасником в складі тендерної пропозиції не надана дана інформація. Просимо надати відповідний документ або роз’яснення щодо розрахунку чисельності працівників достатній для обслуговування ліфтів за умови додержання вимог законів та нормативних актів. 5. Додатком 1.8 до Додатку 3 ТД п.1.1. передбачено, що Учасник повинен надати документальне підтвердження кредитного рейтингу у складі тендерної пропозиції. На виконання вимог викладених у п.1.1. Додатку 1.8 до Додатку 3 ТД Учасником в складі тендерної пропозиції не надана дана інформація. Просимо надати відповідний документ. 6. Відповідно пп. 3.2. п.3 Додатку 1.1 до Додатку 3 ТД Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документ (посвідчення по електробезпеки спеціалістів), якій підтверджує необхідну групу людей, яка буде задіяна у наданні послуг за даною закупівлею. На виконання вимог викладених у пп. 3.2. п.3 Додатку 1.1 до Додатку 3 ТД Учасником в складі тендерної пропозиції надано: - Посвідчення № 9 видане (кому) Гребенніков М.М. в якому на сторінці результати перевірки знань з охорони праці (Правила безпеки, інструкції з охорони праці) в колонці дата перевірки не вірно зазначено рік остатньої перевірки знань. Просимо усунути дані невідповідності. - Посвідчення № 4 видане (кому) Рудь М.Г. в якому на сторінці результати перевірки знань правил ДНАОП при виконанні спеціальних робіт в колонці дата перевірки не вірно зазначено рік остатньої перевірки знань. Просимо усунути дані невідповідності. - Посвідчення № 37 видане (кому) Рудницький О.М. в якому на сторінці результати перевірки знань правил ДНАОП при виконанні спеціальних робіт не містить інформацію про останню перевірку знань. Просимо усунути дані невідповідності. - Довідка від 13.02.2023 року видана гр.Бондаренко М.О., просимо надати відповідний документ або роз’яснення щодо надання Довідки замість посвідчення та інформацію щодо перевірки знань. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документи підтверджуючі вимоги тендерної документації та законодавства. Документи подані Учасником на виправлення невідповідностей повинні бути підписані КЕП.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 24-04-25, 17:03:52
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-04-10-008614-a-a1
Номер договору:
202
Дата підписання договору:
08-05-2025, 15:00
Строк дії договору:
з 08-05-2025 по 31-12-2025
559 104 UAH
Ціна договору
465 920 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАЛЬ МЕЙД"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
559 104 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
16-04-2025, 14:50:28
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
4. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
0.5
5. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5.0
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявності обладнання та матеріально-технічної бази
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:10-04-2025, 14:16:21
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:10-04-2025, 14:15:50
          Інші
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Інший
            публічнийЕкспортовано:10-04-2025, 14:15:50
            Інший
            публічнийЕкспортовано:10-04-2025, 14:15:50
            Інший
            публічнийЕкспортовано:10-04-2025, 14:15:50
            Інший
            публічнийЕкспортовано:10-04-2025, 14:15:50
              Електронні тендерні вимоги
              1. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-04-2025, 14:15:48
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-04-2025, 14:15:48
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-04-2025, 14:15:48
              3. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-04-2025, 14:15:48
              4. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-04-2025, 14:15:48
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-04-2025, 14:15:48
              Способи підтвердження:
              Документ
              5. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-04-2025, 14:15:48
              6. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-04-2025, 14:15:48
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-04-2025, 14:15:48
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-04-2025, 14:15:48
              Способи підтвердження:
              Документ
              7. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-04-2025, 14:15:48
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-04-2025, 14:15:48
              Способи підтвердження:
              Документ
              8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-04-2025, 14:15:48
              Способи підтвердження:
              Документ
              9. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-04-2025, 14:15:48
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність антикорупційної програми
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
              Статус: Архівована
              Дата створення: 10-04-2025, 14:15:48
              Дата архівування:
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Архівована
              Дата створення: 10-04-2025, 14:15:48
              Дата архівування:
              11. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Архівована
              Дата створення: 10-04-2025, 14:15:48
              Дата архівування:
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Архівована
              Дата створення: 10-04-2025, 14:15:48
              Дата архівування:
              1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту ДК 021:2015: 50750000-7 – «Послуги з технічного обслуговування ліфтів» (Послуги з технічного обслуговування ліфтів та системи диспетчеризації)
              Законодавство:
              При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
              1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              30
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-04-2025, 14:15:48
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              5
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-04-2025, 14:15:48
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Учасник-переможець надає забезпечення виконання договору для забезпечує виконання своїх зобов’язань за Договором у розмірі 5 % від суми Договору, згідно вимог наведених у Додатку 4 до цієї документації. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: код ЄДРПОУ: 01998526 р/р: 373071230000026006081491394 банк: ПАТ «БАНК ВОСТОК» м. Дніпро
              2. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту ДК 021:2015: 50750000-7 – «Послуги з технічного обслуговування ліфтів» (Послуги з технічного обслуговування ліфтів та системи диспетчеризації)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              1.1. Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції (форма забезпечення тендерної пропозиції наведена у цьому Додатку до цієї тендерної документації). Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та "Про електронні довірчі послуги". Електронна банківська гарантія має бути завірена зі сторони банку кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформлюється в будь-якому банку, який має ліцензію Національного банку України (надається у складі тендерної пропозиції), крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Рівень кредитоспроможності чутливий до впливу несприятливих комерційних, фінансових та економічних умов (надається документальне підтвердження кредитного рейтингу у складі тендерної пропозиції). 1.2. Розмір забезпечення тендерної пропозиції 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі – 3494,40 грн. 1.3. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції не менше 120 календарних днів, починаючи із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, зазначеного в оголошенні. 1.4. Банківська гарантія повинна відповідати формі та вимогам до забезпечення тендерної пропозиції, які затверджені Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628. Зазначений у тексті банківської гарантії пiдписант має спiвпадати з пiдписантом, який наклав електронний цифровий підпис. Разом з банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи банку-гаранта, яка підписує банківську гарантію та довідку з банку, який видав гарантію щодо платоспроможності банку та не знаходження його у стадії ліквідації. 1.5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. 1.6. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Комунальна установа «Одеська обласна база спеціального медичного постачання» Місцезнаходження Замовника: 65045, Україна, м. Одеса, вул. Буніна, 30 ЄДРПОУ 00182082 Р/р UA 718201720344240004000020870 ДКСУ м. Київ, МФО 820172 1.7. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. 1.8. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону.
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-04-2025, 14:15:48
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-04-2025, 14:15:48
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-04-2025, 14:15:48
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-04-2025, 14:15:48
              5. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              90
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-04-2025, 14:15:48
              1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту ДК 021:2015: 50750000-7 – «Послуги з технічного обслуговування ліфтів» (Послуги з технічного обслуговування ліфтів та системи диспетчеризації)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-04-2025, 14:15:48
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту ДК 021:2015: 50750000-7 – «Послуги з технічного обслуговування ліфтів» (Послуги з технічного обслуговування ліфтів та системи диспетчеризації)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-04-2025, 14:15:48
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту ДК 021:2015: 50750000-7 – «Послуги з технічного обслуговування ліфтів» (Послуги з технічного обслуговування ліфтів та системи диспетчеризації)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявності обладнання та матеріально-технічної бази
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-04-2025, 14:15:48
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ