Період оскарження умов закупівлі - по 15-04-2025, 00:00
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою. У разі, якщо документ або інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію іншою мовою з обов’язковим перекладом українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) має бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. У разі, якщо у змісті тендерної пропозиції зустрічаються торгова марка, загальноприйняті міжнародні терміни, адреси електронної пошти тощо, які неможливо перекласти з іноземної мови та/або з метою збереження їх ідентифікації, допускається їх зазначення без перекладу.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 194 400 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 944 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління ДПС у Миколаївській області |
| ЄДРПОУ: | 44104027 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Чернієнко Галина Олександрівна |
| Телефон: | +380512501857 |
| E-mail: | vmtz1429@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 54001, Україна, Миколаївська область,місто Миколаїв, вулиця Героїв Рятувальників, будинок 6 |
2 |
Шановний Учаснику! Замовником під час розгляду Вашої тендерної пропозиції виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до вимог п. 4 та п. 6 Інших документів, що вимагаються Замовником Додатку 1 до тендерної документації, Учасник мав завантажити через електронну систему закупівель, зокрема, копію довідки про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків (для керівників юридичних осіб) та лист у довільній формі про надання Учасником згоди на обробку та зберігання Замовником персональних даних, отриманих Замовником в результаті проведення даної закупівлі, відповідно до положень ЗУ «Про захист персональних даних» (для керівників юридичних осіб). У складі Вашої тендерної пропозиції відсутні вказані вище документи. Для усунення виявленої невідповідності Вам необхідно подати протягом 24 годин: - копію довідки про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків (для керівників юридичних осіб); - лист у довільній формі про надання Учасником згоди на обробку та зберігання Замовником персональних даних, отриманих Замовником в результаті проведення даної закупівлі, відповідно до положень ЗУ «Про захист персональних даних» (для керівників юридичних осіб).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.