Період оскарження умов закупівлі - по 26-04-2025, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником для участі у цій процедурі закупівлі, викладаються українською мовою. * Примітка У разі надання учасником у складі тендерної пропозиції будь-яких документів іноземною мовою, виданих органами державної влади, підприємствами/установами/ організаціями, такі документи повинні бути перекладені українською мовою та обов’язково завірені підписом і печаткою (у разі її використання) учасника, або бюро перекладів/перекладачем, або нотаріусом. (відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник). Проектна, технічна документація, особисті документи (водійські посвідчення, паспорти, трудові книжки) які викладені в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою. Не перекладаються документи, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською мовою та інші друковані джерела літературної інформації: буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання тощо.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 480 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 22 400 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державне підприємство "Львіввугілля" |
| ЄДРПОУ: | 32323256 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Андрій МОДЕНКО |
| Телефон: | 380672150077 |
| E-mail: | Modenko.A@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 80000, Україна, Львівська область,Сокаль, вул.Б.Хмельницького,26 |
3 |
30.04.2025р в електронній системі закупівель відбувся електронний аукціон із закупівлі товару, а саме: Послуги з капітального ремонту поворотних редукторів УКД за кодом ДК 021:2015, 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (50531000-6 Послуги з ремонту і технічного обслуговування неелектричної техніки). За результатами електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію ТОВ "ІНТЕРТЄХПРОМ" (Код ЄДРПОУ 43694187). Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Згідно положень частини 10 статті 29 Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з великим об’ємом інформації а також з повітряними тривогами які виникають внаслідок загроз ворожих обстрілів території України, що в свою чергу унеможливлює повноцінно провести розгляд тендерної пропозиції учасника, зокрема ретельного вивчення технічної частини тендерної пропозиції протягом п’яти робочих днів, у замовника виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ІНТЕРТЄХПРОМ" до 20 робочих днів.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ІНТЕРТЄХПРОМ" виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Невідповідність: - у складі тендерної пропозиції учасника надано документи про наявність стенду для проведення випробувань та перевірки працездатності відремонтованого обладнання проте відсутня копія чинного атестату та/або сертифікату та/або іншого документу який підтверджує його перевірку та відповідність. Вимога тендерної документації: п. 8. Додатку 1 тендерної документації (Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій): Учасник закупівлі який є надавачем послуги, надає документи, які підтверджують наявність в нього обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зокрема: - Стенду для проведення випробувань та перевірки працездатності відремонтованого обладнання, із наданням чинного атестату та/або сертифікату та/або іншого документу який виданий установою, що акредитована на видачу таких документів який підтверджує його перевірку та відповідність. Для підтвердження наявності вищевказаного обладнання, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи які підтверджують право власності на обладнання. Учасник закупівлі який є представником надавача послуг (або його офіційного представника на території України) надає документи, які підтверджують наявність обладнання матеріально-технічної бази та технологій, зокрема: - Стенду для проведення випробувань та перевірки працездатності відремонтованого обладнання, із наданням чинного атестату та/або сертифікату та/або іншого документу який виданий установою, що акредитована на видачу таких документів який підтверджує його перевірку та відповідність. Для підтвердження наявності вищевказаного обладнання, учасник який є представником надавача послуг (або його офіційного представника на території України) у складі тендерної пропозиції повинен надати документи які підтверджують право власності на обладнання та/або договори оренди обладнання та/або договори про надання послуг з проведення випробувань та перевірки обладнання надавача послуги. Документ який має надати учасник у складі тендерної пропозиції: - копія чинного атестату та/або сертифікату та/або іншого документу який виданий установою, що акредитована на видачу таких документів який підтверджує його перевірку та відповідність.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.