Період оскарження умов закупівлі - по 08-04-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 1 365 090 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 825,45 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент освіти і науки Запорізької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 37573094 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Надія Шевцова |
| Телефон: | +380617086970 |
| E-mail: | tender_uon@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 69037, Україна, Запорізька область,м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б |
16 |
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) з урахуванням п. 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку зі значним обсягом інформації щодо розгляду документів тендерної пропозиції учасника у процедурі закупівлі UA-2025-04-03-013992-a - Код ДК 021:2015 - 50610000-4 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання (технічне обслуговування та перезарядка вогнегасників) розгляд найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції продовжено до 20 робочих днів.
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) Замовником виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження наявності матеріально-технічної бази надана відповідна довідка, в якій не зазначені технічні характеристики обладнання у пунктах 9, 11 та 12. 2. У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження наявності матеріально-технічної бази не надані акти прийому-передачі транспортних засобів відповідно до наданих договір оренди. 3. У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації надана відповідна довідка, в якій не зазначена дата проходження спеціального навчання з технічного обслуговування вогнегасників керівника робіт. 4. У складі тендерної пропозиції учасником наданий Статут ТОВ «ФАЕРТЕК» не в повному обсязі, також відсутній опис до Статут. 5. У складі тендерної пропозиції учасником наданий лист від 07.04.2025 №21/04 щодо надання пояснення у разі визначення ціни аномально низькою не містить підпису директора та печатки підприємства. У зв’язку з вищенаведеним, керуючись приписами пункту 43 Постанови 1178, пропонуємо: - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої довідки про наявність матеріально-технічної бази; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання актів прийому-передачі транспортних засобів відповідно до наданих договір оренди; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання Статуту у повному обсязі та опису до нього; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання листа від 07.04.2025 №21/04 щодо надання пояснення у разі визначення ціни аномально низькою, який має підпис директора та печатку підприємства.
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) з урахуванням п. 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку зі значним обсягом інформації щодо розгляду документів тендерної пропозиції учасника у процедурі закупівлі UA-2025-04-03-013992-a - код ДК 021:2015 - 50610000-4 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання (технічне обслуговування та перезарядка вогнегасників) розгляд найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції продовжено до 20 робочих днів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.