| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 430 873,33 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 154,37 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Криворізька філія Товариства з обмеженою відповідальністю "Газорозподільні мережі України" |
| ЄДРПОУ: | 44952395 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Варавіна |
| Телефон: | +380962195832 |
| E-mail: | o.varavina@grmu.com.ua |
| Місцезнаходження: | 50051, Україна, Дніпропетровська область,Кривий Ріг, просп. Металургів, будинок 1 |
1 |
Відповідно до додатку 2 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА Учасник закупівлі повинен надати : Розділ 1 Документи які підтверджують право підпису пропозиції та/або договору про закупівлю. 3.2. Учасником надається копія Свідоцтва платника ПДВ або платника єдиного податку або витягу з реєстру платників ПДВ чи єдиного податку. Учасником не наданий відповідний документ . Розділ 2 ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ п.1 . Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Учасником надана довідка виконання аналогічних договорів,але не надано документальне підтвердження виконання аналогічного договору. Прохання виправити виявлені невідповідності. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.