Закупівлю оголошено - 01-04-2025, 09:12. Дата останніх змін - 23-04-2025, 16:28

50310000-1 – Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги технічного обслуговування і ремонту офісної техніки)

50310000-1 – Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги технічного обслуговування і ремонту офісної техніки)... Державна закупівля - UA-2025-04-01-000861-a 50310000-1 – Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги технічного обслуговування і ремонту офісної техніки) від замовника Криворізька філія Товариства з обмеженою відповідальністю "Газорозподільні мережі України" від 4/1/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-01-000861-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-03-31-010574-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 01-04-2025, 09:12
по 05-04-2025, 09:03
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 05-04-2025, 09:03
по 10-04-2025, 09:04
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Торги за правилами організатора
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
430873.33
430 873,33 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:2 154,37 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Криворізька філія Товариства з обмеженою відповідальністю "Газорозподільні мережі України"
ЄДРПОУ:44952395 Досьє YouControl
Контактна особа:Олена Варавіна
Телефон:+380962195832
E-mail:o.varavina@grmu.com.ua
Місцезнаходження:
50051, Україна, Дніпропетровська область,Кривий Ріг, просп. Металургів, будинок 1
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
50310000-1 – Технічне обслугов ...
430 873,33 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

50310000-1 – Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги технічного обслуговування і ремонту офісної техніки)

1 093
послуга
Україна Дніпропетровська область Кривий Ріг
по 31-12-2025
50310000-1
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
Фізична особа-підприємець Путілов Дмитро Юрійович   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 10-04-2025 по 18-04-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Косіора, будинок 101, квартира 52, 50103, Путілов Дмитро
Остаточна пропозиція:
424 032 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
16-04-2025, 10:51

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 14-04-25, 13:23:38
24

Відповідно до додатку 2 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА Учасник закупівлі повинен надати : Розділ 1 Документи які підтверджують право підпису пропозиції та/або договору про закупівлю. 3.2. Учасником надається копія Свідоцтва платника ПДВ або платника єдиного податку або витягу з реєстру платників ПДВ чи єдиного податку. Учасником не наданий відповідний документ . Розділ 2 ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ п.1 . Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Учасником надана довідка виконання аналогічних договорів,але не надано документальне підтвердження виконання аналогічного договору. Прохання виправити виявлені невідповідності. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 15-04-25, 13:23:38
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-04-01-000861-a-c1
Номер договору:
КрФ/100/110/1-Р-НД-413/25
Дата підписання договору:
23-04-2025, 16:25
Строк дії договору:
з 23-04-2025 по 31-12-2025
424 032 UAH
Ціна договору
353 360 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
Фізична особа-підприємець Путілов Дмитро Юрійович   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
424 032 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
09-04-2025, 21:17:25
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:01-04-2025, 09:13:58
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:01-04-2025, 09:12:35
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:01-04-2025, 09:12:35
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:01-04-2025, 09:12:35
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:01-04-2025, 09:12:35
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:01-04-2025, 09:12:35
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ