Період оскарження умов закупівлі - по 02-04-2025, 00:00
Послуги надаються за окремими Заявками Замовника протягом строку дії Договору, але не пізніше ніж до 30.06.2026 року.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 8 318 172 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 167 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
| Контактна особа: | Оксана Божинська |
| Телефон: | +380676248125 |
| E-mail: | oksana.bozhynska@ugv.com.ua |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
2 |
1.1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано довідку у довільній формі про наявність транспортного засобу (файл «Наявність МТБ.pdf»), що буде використаний для виконання обов’язків по договору, однак у довідці відсутня інформація про рік випуску транспортного засобу. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 1.1. пункту 1. частини 1.1. розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: На підтвердження інформації стосовно наявності МТБ надати: 1.1. Довідку/лист у довільній формі за підписом керівника Учасника/посадової особи або представника Учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу пропозиції із зазначенням інформації про наявність транспортних засобів, що будуть використані для виконання обов’язків по договору, зокрема: марка, модель, рік випуску, державний реєстраційний номер. Мінімальні вимоги щодо наявності: - транспортний засіб (для доставки персоналу, обладнання, запасних частин та матеріалів Виконавця на місце надання послуг) – не менше 1 одиниці. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно долучити до матеріалів пропозиції оновлену Довідку/лист у довільній формі із зазначенням інформації про наявність транспортних засобів, що будуть використані для виконання обов’язків по договору, зокрема: марка, модель, РІК ВИПУСКУ, державний реєстраційний номер. Мінімальні вимоги щодо наявності: транспортний засіб (для доставки персоналу, обладнання, запасних частин та матеріалів Виконавця на місце надання послуг) – не менше 1 одиниці 2.1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано довідку (файл «2.1 довідка про персонал.pdf») із зазначенням інформації щодо фахівця Учасника, який буде залучений для виконання обов’язків по договору, зокрема: прізвище, ініціали, посада, освіта, стаж роботи за фахом. Відповідно до п.п.2.1. п.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» мінімальні вимоги щодо наявності фахівців є наявність фахівця пункту сервісу тахографів (ПСТ) – не менше 1 особи. Однак, у довідці Учасник НЕВІРНО зазначив фахівця (враховуючи інформацію підтверджуючого документу Свідоцтва №000076, виданого Учаснику 19.09.2013р., що засвідчує проходження Учасником підготовки для фахівців ПСТ щодо виконання робіт з калібрування, встановлення, ремонту та технічного обслуговування аналогових та цифрових тахографів). 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 2.1. пункту 2. частини 1.1. розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: Для підтвердження даного критерію надати: 2.1. Довідку/лист в довільній формі за підписом керівника/Уповноваженої особи Учасника із зазначенням інформації щодо фахівців Учасника, які будуть залучені для виконання обов’язків по договору, зокрема: прізвище, ініціали, посада, освіта, стаж роботи за фахом. Мінімальні вимоги щодо наявності: - фахівець пункту сервісу тахографів (ПСТ) – не менше 1 особи. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно долучити до матеріалів пропозиції оновлену Довідку/лист в довільній формі із зазначенням інформації щодо наявності ФАХІВЦЯ ПУНКТУ СЕРВІСУ ТАХОГРАФІВ (ПСТ), який буде залучений для виконання обов’язків по договору, зокрема: прізвище, ініціали, посада, освіта, стаж роботи за фахом. 3.1.Перелік виявлених невідповідностей: В складі пропозиції Учасником надано Лист-довідку (файл «4. довідка про Перелік суб’єктів.pdf»), в якій надано посилання на місце оприлюднення відомостей про Учасника у «Переліку суб’єктів господарювання, що здійснюють установлення та технічне обслуговування контрольних пристроїв (тахографів) в автомобільних транспортних засобах», однак відсутня інформація про види робіт, типи тахографів. 3.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 2.1. пункту 2. частини 1.2. розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: На підтвердження інформації про наявність відомостей щодо Учасника у «Переліку суб’єктів господарювання, що здійснюють установлення та технічне обслуговування контрольних пристроїв (тахографів) в автомобільних транспортних засобах» (далі – Перелік), відповідно до Наказу Міністерства інфраструктури України від 17.04.2013 року № 226 «Про затвердження Порядку ведення переліку суб’єктів господарювання, що здійснюють установлення та технічне обслуговування контрольних пристроїв (тахографів) в автомобільних транспортних засобах» ( далі – Порядок), Учасник надає: 2.1. Довідку (лист) в довільній формі із зазначенням інформації про наявність відомостей щодо Учасника у «Переліку суб’єктів господарювання, що здійснюють установлення та технічне обслуговування контрольних пристроїв (тахографів) в автомобільних транспортних засобах» із зазначенням посилання* на місце оприлюднення відомостей про Учасника у Переліку та зазначенням видів робіт, типів тахографів (дана інформація має підтверджувати можливість Учасника надавати послуги, зазначені в Технічному завданні). * У разі відсутності (в тому числі на період дії воєнного стану) технічної можливості перевірити інформацію за посиланням на місце оприлюднення даних щодо наявності Учасника у Переліку внаслідок обмеження доступу до інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, а також публічних електронних реєстрів, Учасник надає документ - «Перелік суб’єктів господарювання, що здійснюють установлення та технічне обслуговування тахографів в автомобільних транспортних засобах» у pdf та/або *.xls - форматі 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Долучити до документів пропозиції оновлену Довідку (лист) в довільній формі із зазначенням інформації про наявність відомостей щодо Учасника у «Переліку суб’єктів господарювання, що здійснюють установлення та технічне обслуговування контрольних пристроїв (тахографів) в автомобільних транспортних засобах» із зазначенням посилання на місце оприлюднення відомостей про Учасника у Переліку та зазначенням видів робіт, типів тахографів (дана інформація має підтверджувати можливість Учасника надавати послуги, зазначені в Технічному завданні). До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», створюються та подаються з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.