Період оскарження умов закупівлі - по 01-04-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 200 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Визирська сільська рада Одеського району Одеської області |
| ЄДРПОУ: | 04378669 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://vyzyrska-gromada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Оксана Дем'яненко |
| Телефон: | +025595585 |
| E-mail: | vizirkarada20@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 67543, Україна, Одеська область,Одеський район, с. Визирка, вул. Ставніцера Олексія, будинок 56 |
0 |
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з частиною першою статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої — дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до пункту 36 Особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до проведеної закупівлі наступною найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) визначено пропозицію, подану учасником. Задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій, та в зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, виникла необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Вимога про усунення невідповідностей 1. Вимогами Додатку №7 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: «Довідка/картка про присвоєння ідентифікаційного коду або у разі відсутності довідки/картки про присвоєння ідентифікаційного коду з релігійних переконань, надати сторінку паспорта з відповідною відміткою або лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання документу». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції не надано відповідної інформації. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: Довідку/картку про присвоєння ідентифікаційного коду або у разі відсутності довідки/картки про присвоєння ідентифікаційного коду з релігійних переконань, надати сторінку паспорта з відповідною відміткою або лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання документу. 2. Вимогами Додатку №7 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: «Паспорт (1-6 сторінки та місце реєстрації/проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або паспорт (обидві сторони), якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або інший документ, передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами) або лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання документу». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції не надано відповідної інформації. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: Паспорт (1-6 сторінки та місце реєстрації/проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або паспорт (обидві сторони), якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або інший документ, передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами) або лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання документу. 3. Вимогами Додатку №7 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: «Свідоцтво платника ПДВ, або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або свідоцтва платника єдиного податку, або витяг з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку), або інший документ; або лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання документу». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції не надано відповідної інформації. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: Свідоцтво платника ПДВ, або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або свідоцтва платника єдиного податку, або витяг з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку), або інший документ; або лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання документу. 4. Вимогами Додатку №7 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: «Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про Учасника закупівлі, з обов’язковим зазначенням: повне найменування; скорочене найменування; місцезнаходження; юридична адреса; поштова адреса; фактична адреса; код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); індивідуальний податковий номер; банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок); форма власності та правовий статус, організаційно-правова форма; статус платника податку; E-mail адреса; посада керівника підприємства та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б); відомості про підписанта договору (посада, ПІБ; відомості про підписанта документів тендерної пропозиції (посада, ПІБ); інформація про те, чи використовує або не використовує учасник у своїй діяльності печатку із зазначенням дати складання». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції не надано відповідної інформації. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: Довідку в довільній формі, яка містить інформацію про Учасника закупівлі, з обов’язковим зазначенням: повне найменування; скорочене найменування; місцезнаходження; юридична адреса; поштова адреса; фактична адреса; код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); індивідуальний податковий номер; банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок); форма власності та правовий статус, організаційно-правова форма; статус платника податку; E-mail адреса; посада керівника підприємства та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б); відомості про підписанта договору (посада, ПІБ; відомості про підписанта документів тендерної пропозиції (посада, ПІБ); інформація про те, чи використовує або не використовує учасник у своїй діяльності печатку із зазначенням дати складання. 5. Вимогами Додатку №7 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: «Лист про ознайомлення Учасника з умовами проєкту Договору, що міститься в Додатку №4 до тендерної документації та скан проекту Договору з підписами та печатками Учасника на кожній сторінці проєкту Договору. В проекті Договору Учасникам необхідно заповнити всі пункти Договору стосовно Учасника, що передбачено Замовником для заповнення, окрім номеру Договору, дати, ціни. Учасник не повинен відступати від даної форми». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції не надано відповідної інформації. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: Лист про ознайомлення Учасника з умовами проєкту Договору, що міститься в Додатку №4 до тендерної документації та скан проекту Договору з підписами та печатками Учасника на кожній сторінці проєкту Договору. В проекті Договору Учасникам необхідно заповнити всі пункти Договору стосовно Учасника, що передбачено Замовником для заповнення, окрім номеру Договору, дати, ціни. Учасник не повинен відступати від даної форми. 6. Вимогами Додатку №7 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: «Гарантійний лист, про те, що Учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. (Примітка: У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. Тимчасово окупованою територією є частини території України, в межах яких збройні формування Російської Федерації та окупаційна адміністрація Російської Федерації встановили та здійснюють фактичний контроль або в межах яких збройні формування Російської Федерації встановили та здійснюють загальний контроль з метою встановлення окупаційної адміністрації Російської Федерації)». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції не надано відповідної інформації. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: Гарантійний лист, про те, що Учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. (Примітка: У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. Тимчасово окупованою територією є частини території України, в межах яких збройні формування Російської Федерації та окупаційна адміністрація Російської Федерації встановили та здійснюють фактичний контроль або в межах яких збройні формування Російської Федерації встановили та здійснюють загальний контроль з метою встановлення окупаційної адміністрації Російської Федерації). 7. Вимогами Додатку №7 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: «Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт/надання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. У випадку, якщо Учасник планує виконувати роботи силами субпідрядників/співвиконавців та/або залучати субпідрядників/співвиконавців до виконання робіт, обов’язково у таких субпідрядників/співвиконавців повинні бути всі необхідні документи, дозволи та узгодження для виконання робіт. Учасник несе відповідальність за всі дії субпідрядників/співвиконавців. Або учасник надає гарантійний лист у довільній формі, в якому зазначає, що він не буде залучати до виконання робіт/надання послуг субпідрядника/співвиконавця та щодо спроможності виконання робіт/надання послуг за рахунок власного резерву учасника.». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції не надано відповідної інформації. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт/надання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. У випадку, якщо Учасник планує виконувати роботи силами субпідрядників/співвиконавців та/або залучати субпідрядників/співвиконавців до виконання робіт, обов’язково у таких субпідрядників/співвиконавців повинні бути всі необхідні документи, дозволи та узгодження для виконання робіт. Учасник несе відповідальність за всі дії субпідрядників/співвиконавців. Або учасник надає гарантійний лист у довільній формі, в якому зазначає, що він не буде залучати до виконання робіт/надання послуг субпідрядника/співвиконавця та щодо спроможності виконання робіт/надання послуг за рахунок власного резерву учасника. 8. Вимогами Додатку №7 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: «Учасник повинен забезпечити та гарантувати: відповідність технічного стану обладнання; щоденну перевірку його технічного стану обладнання; щоденне кваліфікаційне обстеження обладнання; відповідність рівня оперативного і технічного обслуговування; можливість підмінного обладнання для надання послуг у випадку пошкодження обладнання; безпечність оперативного і технічного обслуговування; своєчасне обслуговування оперативного і технічного обслуговування». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції не надано відповідної інформації. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: гарантувати: відповідність технічного стану обладнання; щоденну перевірку його технічного стану обладнання; щоденне кваліфікаційне обстеження обладнання; відповідність рівня оперативного і технічного обслуговування; можливість підмінного обладнання для надання послуг у випадку пошкодження обладнання; безпечність оперативного і технічного обслуговування; своєчасне обслуговування оперативного і технічного обслуговування. 9. Вимогами Додатку №7 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: «Лист гарантія або гарантійне підтвердження щодо наявності та/або залучення спеціалістів та фахівців з досвідом надання необхідних послуг (працівників/робітників) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які безпосередньо залучатимуться до надання послуг за договором, та/або підтвердження наявності можливості залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надано відповідну довідку №0304/23 від 03-04-2025р. та при цьому не надано деяких додатків, що зазначені в довідці. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: Надати додатки, що вказані довідці №0304/23 від 03-04-2025р., а саме: Лист-відгук №31 від 12-12-2023; Диплом техніка-механіка №ПТ867651 від 27-04-1991. 10. Вимогами Додатку №7 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: «Довідка за формою 1 *, що містить інформацію про наявність у учасника досвіду виконаного аналогічного договору. Під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір, що включає Послуги з обслуговування установок з доочистки води (бювет)/систем водопідготовки та/або ДК 021:2015: 50510000-3 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів, з бюджетною установою (органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету) (фактична сума договору не менше 50% від очікуваної вартості даної закупівлі), укладений не раніше 2020 року. На підтвердження Учасником надаються скани*, виготовлені з оригіналів аналогічних договорів, зі всіма додатками до договору - не менше 1 скану оригіналу договору, зазначеного у довідці. Також Учасником надається довідка в довільній формі, що підтверджує повне виконання аналогічного договору.». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надано довідку не за формою, встановленою вимогами тендерної документації. При цьому, інформація у довідці не є взаємоузгодженою з документальним підтвердженням вказаної учасником інформації. Крім того, не надано довідки в довільній формі, що підтверджує повне виконання аналогічного договору. Також Учасником надано скан оригіналу аналогічного договору №1207 від 12.07.2023р., однак без додатку №1 до договору. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: Довідка за формою 1 *, що містить інформацію про наявність у учасника досвіду виконаного аналогічного договору. Під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір, що включає Послуги з обслуговування установок з доочистки води (бювет)/систем водопідготовки та/або ДК 021:2015: 50510000-3 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів, з бюджетною установою (органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету) (фактична сума договору не менше 50% від очікуваної вартості даної закупівлі), укладений не раніше 2020 року. На підтвердження Учасником надаються скани*, виготовлені з оригіналів аналогічних договорів, зі всіма додатками до договору - не менше 1 скану оригіналу договору, зазначеного у довідці. Також Учасником надається довідка в довільній формі, що підтверджує повне виконання аналогічного договору. 11. Вимогами Додатку №7 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: «Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на роботи (послуги), запропоновані на торги, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів. Оригінал або завірені учасником процедури закупівлі копії дозвільних документів (ліцензії, дозволи, декларації тощо), діючі на кінцеву дату подання тендерної пропозиції, на впровадження певних видів господарської діяльності, що мають відношення до робіт, які будуть надаватися учасником процедури закупівлі, у випадку якщо їх отримання передбачене нормами чинного законодавства». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції не надано відповідної інформації. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: Інформацію щодо зобов’язання одержання учасником всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на роботи (послуги), запропоновані на торги, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів. Оригінал або завірені учасником процедури закупівлі копії дозвільних документів (ліцензії, дозволи, декларації тощо), діючі на кінцеву дату подання тендерної пропозиції, на впровадження певних видів господарської діяльності, що мають відношення до робіт, які будуть надаватися учасником процедури закупівлі, у випадку якщо їх отримання передбачене нормами чинного законодавства. 12. Вимогами Додатку №7 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: «Додаток 6 до тендерної документації - ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції не надано відповідної інформації. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: Додаток 6 до тендерної документації - ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ Керуючись п. 44 Особливостей (Постанова КМУ №1178), Замовник може відхилити ТП Учасника У РАЗІ НЕ ВИПРАВЛЕННЯ виявлених Замовником після розкриття ТП невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі ТП, та/або якщо Учасник змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.