Період оскарження умов закупівлі - по 07-04-2025, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2025-03-24-016548-a, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 503 220 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 032,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 42795490 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://tsoua.com/ |
| Контактна особа: | Семеренко Костянтин Володимирович |
| Телефон: | 380442986469 |
| E-mail: | SEMERENKO-KV@TSOUA.COM |
| Місцезнаходження: | Україна |
3 |
Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "БУГАЄНКО ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ" (код ІПН 2209004458) за предметом закупівлі «Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель (Послуги з технічного обслуговування та ремонту автоматичних дверей, шлагбауму, відкотних та секційних воріт)» (ідентифікатор закупівлі в електронній системі: UA-2025-03-26-005589-a) до 20 робочих днів
1. перелік виявлених невідповідностей: a. у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП "БУГАЄНКО ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ" (код ІПН 2209004458) відсутнє документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору саме Учасником процедури закупівлі. 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: a. підпункти 2.1.1. та 2.1.2. пункту 2.1. частини 2 розділу І Додатку 2 до тендерної документації. 3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: a. 2.1.1. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія договору/-ів* про здійснення Учасником торгів ремонту та/або технічного обслуговування автоматичних дверей та/або шлагбауму/-ів та/або відкотних та/або секційних воріт. *Такий договір повинен містити усі додатки станом на дату укладання договору. При цьому, такий договір може надаватись: без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця; без персональних даних (відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. 2.1.2. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія відгуку** від підприємства, для якого виконувались роботи/надавались послуги учасником торгів, що підтверджує досвід та добросовісне виконання договору, скан-копію якого надано згідно з п. 2.1.1. У відгуку має бути обов’язково зазначено номер договору і дату його укладання. **У разі надання Учасником скан-копій більш ніж одного договору, належним виконанням пункту 2.1.2. є надання відгуку про виконання хоча б одного із наданих Учасником договорів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.