Закупівлю оголошено - 25-03-2025, 16:40. Дата останніх змін - 21-04-2025, 11:05

ЦОЗ-25П_100_ВО: Код ДК 021:2015 - 50750000-7 «Послуги з технічного обслуговування ліфтів» (Послуги з технічного обслуговування ліфта лікарняного в/п 500 кг, V=0,5 м/с, 11 зупинок; Послуги з технічного обслуговування ліфта лікарняного в/п 500 кг, V=0,5 м/с, 12 зупинок; Послуги з технічного обслуговування ліфта пасажирського в/п 320кг, V=1 м/с , 11 зупинок; Послуги з технічного обслуговування ліфта вантажного малого в/п 100 кг, V=0,5 м/сек., 2 зупинки)

ЦОЗ-25П_100_ВО: Код ДК 021:2015 - 50750000-7 «Послуги з технічного обслуговування ліфтів» (Послуги з технічного обслуговування ліфта лікарняного в/п 5... Державна закупівля - UA-2025-03-25-012967-a ЦОЗ-25П_100_ВО: Код ДК 021:2015 - 50750000-7 «Послуги з технічного обслуговування ліфтів» (Послуги з технічного обслуговування ліфта лікарняного в/п 500 кг, V=0,5 м/с, 11 зупинок; Послуги з технічного обслуговування ліфта лікарняного в/п 500 кг, V=0,5 м/с, 12 зупинок; Послуги з технічного від замовника ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ′Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" від 3/25/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-25-012967-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-03-25-014831-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 25-03-2025, 16:40
по 30-03-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 25-03-2025, 16:40
по 02-04-2025, 17:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 30-03-2025, 00:00

З особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.22 (зі змінами).

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
235680
235 680 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:1 178,40 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ′Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
ЄДРПОУ:40081352 Досьє YouControl
Контактна особа:Іванчук Євген Володимирович
Телефон:380444069178
E-mail:ivanchuk.e@uz.gov.ua
Місцезнаходження:
03049, Україна, Київська область,Київ, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 9
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Код ДК 021:2015 - 50750000-7 « ...
235 680 UAH(без ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з технічного обслуговування ліфта лікарняного в/п 500 кг, V=0,5 м/с, 11 зупинок, р/н 036797

10
місяць
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50750000-7
Послуги з технічного обслуговування ліфтів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з технічного обслуговування ліфта лікарняного в/п 500 кг, V=0,5 м/с, 12 зупинок, р/н 036796

10
місяць
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50750000-7
Послуги з технічного обслуговування ліфтів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з технічного обслуговування ліфта лікарняного в/п 500 кг, V=0,5 м/с, 12 зупинок, р/н 036800

10
місяць
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50750000-7
Послуги з технічного обслуговування ліфтів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з технічного обслуговування ліфта пасажирського, в/п 320кг, V=1 м/с , 11 зупинок, р/н 036799

10
місяць
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50750000-7
Послуги з технічного обслуговування ліфтів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з технічного обслуговування ліфта пасажирського, в/п 320кг, V=1 м/с , 11 зупинок, р/н 036798

10
місяць
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50750000-7
Послуги з технічного обслуговування ліфтів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з технічного обслуговування ліфта вантажного малого, в/п 100 кг, V=0,5 м/с, 2 зупинки, р/н 99101

10
місяць
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50750000-7
Послуги з технічного обслуговування ліфтів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з технічного обслуговування ліфта вантажного малого, в/п 100 кг, V=0,5 м/с, 2 зупинки, р/н 99102

10
місяць
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50750000-7
Послуги з технічного обслуговування ліфтів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з технічного обслуговування ліфта вантажного малого, в/п 100 кг, V=0,5 м/с, 2 зупинки, р/н 99103

10
місяць
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50750000-7
Послуги з технічного обслуговування ліфтів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з технічного обслуговування ліфта вантажного малого, в/п 100 кг, V=0,5 м/с, 2 зупинки, р/н 99104

10
місяць
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50750000-7
Послуги з технічного обслуговування ліфтів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з технічного обслуговування ліфта вантажного малого, в/п 100 кг, V=0,5 м/с, 2 зупинки, р/н М-903

10
місяць
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50750000-7
Послуги з технічного обслуговування ліфтів


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ ХАРКІВЛІФТ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 02-04-2025 по 01-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Харківська область, місто Харків, ВУЛИЦЯ ЧЕРНИШЕВСЬКА, будинок 40, 61002, Сергій Бурда
Остаточна пропозиція:
235 680 UAH,без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
11-04-2025, 09:30
Період подачі оскарження:
по 17-04-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 09-04-25, 16:53:28
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 30.04.2025. По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИВ: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 01-05-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 03-04-25, 14:21:58
24

На виконання норм пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей а саме: 1. Відповідно до підпункту 3 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації, учасник для підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати, копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір договір з надання послуг, який наділений подібними до предмету закупівлі ознаками (призначення, вид, спосіб надання послуги тощо). У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо надання послуг. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів). Учасником надано копію договору №13/02-П1 від 13.02.2024 на суму 674 916,00 грн. Загальна сума актів здачі-приймання надання послуг, що надані на підтвердження виконання зазначеному договору складає 324 745,20 грн., що не підтверджує повне виконання договору. Лист відгук щодо виконання договору №13/02-П1 від 13.02.2024, наданий Харківським національним університетом імені В.Н. Каразіна датований 08.07.2024р. не в повній мірі відображає відсутність зауважень щодо надання послуг 2. Відповідно до підпункту 2 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації, учасник повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, довідка складається за наведеною формою або у довільній формі з зазначенням відповідної інформації, а саме: ПІБ працівника, Освіта та/або фах, та/або професія, Стаж роботи та трудові відносини (штатний, цивільно-правовий договір тощо). Учасником надано довідку №36/1 від 01.04.2025 в якому зазначені працівники як Бурда С.В. – освіта Директор, Канівец М.М. освіта - головний інженер, Понаморенко А.Ю. освіта – начальник дільниці з ТО ліфтів, що не відповідає вимогам підпункту 2 пункту 2 Додатку 2. Отже наявна невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником у своїй тендерній пропозиції. ВИРІШИВ: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ ХАРКІВЛІФТ", а саме: а) надати копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного) та документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів)відповідно до підпункту 3 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації; б) надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, довідка складається за наведеною формою або у довільній формі з зазначенням відповідної інформації, а саме: ПІБ працівника, Освіта та/або фах, та/або професія, Стаж роботи та трудові відносини (штатний, цивільно-правовий договір тощо) відповідно до підпункту 2 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 04-04-25, 14:21:58
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-03-25-012967-a-a1
Номер договору:
ЦОЗ/ТН-2171
Дата підписання договору:
21-04-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 21-04-2025 по 31-12-2025
254 534,40 UAH
Ціна договору
212 112 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ ХАРКІВЛІФТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
235 680 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
02-04-2025, 13:39:03
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:25-03-2025, 16:40:12
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:25-03-2025, 16:40:07
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:25-03-2025, 16:40:07
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-03-2025, 16:40:08
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-03-2025, 16:40:08
              2. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-03-2025, 16:40:08
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-03-2025, 16:40:08
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-03-2025, 16:40:08
              3. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-03-2025, 16:40:08
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-03-2025, 16:40:08
              4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-03-2025, 16:40:08
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-03-2025, 16:40:08
              5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-03-2025, 16:40:08
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-03-2025, 16:40:08
              6. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-03-2025, 16:40:08
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-03-2025, 16:40:08
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-03-2025, 16:40:08
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-03-2025, 16:40:08
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-03-2025, 16:40:08
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-03-2025, 16:40:08
              1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Код ДК 021:2015 - 50750000-7 «Послуги з технічного обслуговування ліфтів» (Послуги з технічного обслуговування ліфта лікарняного в/п 500 кг, V=0,5 м/с, 11 зупинок; Послуги з технічного обслуговування ліфта лікарняного в/п 500 кг, V=0,5 м/с, 12 зупинок; Послуги з технічного обслуговування ліфта пасажирського в/п 320кг, V=1 м/с , 11 зупинок; Послуги з технічного обслуговування ліфта вантажного малого в/п 100 кг, V=0,5 м/сек., 2 зупинки)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-03-2025, 16:40:08
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Учасник повинен мати працівників відповідної кваліфікації, а саме: електромеканік з ліфтів, який/які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, повинен надати: 1. Довідка складається за наведеною формою або у довільній формі з зазначенням відповідної інформації: . Документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та працівниками відповідної кваліфікації, а саме наказ про призначення працівника та/або відповідні сторінки трудової книжки працівника, та/або трудовий договір (контракт), та/або цивільно-правовий договір, та/або інші документи, що підтверджують трудові відносини між працівниками та учасником; 2. Документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та працівниками відповідної кваліфікації, а саме наказ про призначення працівника та/або відповідні сторінки трудової книжки працівника, та/або трудовий договір (контракт), та/або цивільно-правовий договір, та/або інші документи, що підтверджують трудові відносини між працівниками та учасником; 3. Документи, що підтверджують наявність у працівників необхідних сертифікатів/дипломів/свідоцтв, що підтверджують освіту та/або фах та/або професію працівників.
              2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Код ДК 021:2015 - 50750000-7 «Послуги з технічного обслуговування ліфтів» (Послуги з технічного обслуговування ліфта лікарняного в/п 500 кг, V=0,5 м/с, 11 зупинок; Послуги з технічного обслуговування ліфта лікарняного в/п 500 кг, V=0,5 м/с, 12 зупинок; Послуги з технічного обслуговування ліфта пасажирського в/п 320кг, V=1 м/с , 11 зупинок; Послуги з технічного обслуговування ліфта вантажного малого в/п 100 кг, V=0,5 м/сек., 2 зупинки)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-03-2025, 16:40:08
              Способи підтвердження:
              Документ
              , На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір договір з надання послуг, який наділений подібними до предмету закупівлі ознаками (призначення, вид, спосіб надання послуги тощо). У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо надання послуг. 2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ