Період оскарження умов закупівлі - по 29-03-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 287 300 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 436,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 01280527 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Світлана Компанієць |
| Телефон: | +380639681130 |
| E-mail: | tender4gmbkl@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49102, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Ближня, буд. 31 |
0 |
Шановний Учасник. Пунктом 1 Додатку 1 до Тендерної документації та пунктом 13 Додатку 7 до Тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасником «1.1. Довідка учасника в довільній формі, яка повинна свідчити про те, що учасник має обладнання та матеріально-технічну базу та технології, щоб забезпечити надання послуги, що є предметом закупівлі із зазначенням виду обладнання, його технічного стану, а також із зазначенням: власне чи орендоване відповідне обладнання, наявність офісу та/або складських/виробничих приміщень Учасника, з вказанням адреси або контактного телефону офісу та / або складських / виробничих приміщень учасника. 1.2. Учасник надає копію договору купівлі-продажу або договору оренди на офісне та/або складське/виробниче приміщення. 1.3. Обов’язкова наявність в учасника у власності або на правах оренди інструментів та устаткування для надання послуги. На підтвердження надати документи щодо користування (оренди) інструментів та устаткування, що вказані у відповідній довідці.» На підтвердження відповідності даній вимозі у наданій вами довідці («ДовідкаМТБ_28032025103221.PDF») відсутня інформація щодо наявності офісу та/або складських/виробничих приміщень. Крім того, не надано документів, що підтверджують користування (оренди) інструментів та устаткування, вказаних у відповідній довідці. Вимагаємо надати інформацію згідно даної вимоги в повному обсязі. Пунктом 2 Додатку 1 до тендерної документації та пунктом 14 Додатку 7 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: «Обов’язкова наявність: - не менше 1-го інженера з кріогенного обладнання, який повинен бути працевлаштованим в учасника за основним місцем роботи. На кожного інженера, вказаного в довідці, учасник надає в складі пропозиції оригінал діючого посвідчення та оригінал витягу з діючого протоколу про проходження навчання та/або із перевірки знань з питань охорони праці або технології робіт з загального курсу охорони праці, пожежної безпеки, а також оригінал діючого посвідчення та оригінал витягу з діючого протоколу про проходження навчання та/або із перевірки знань з питань охорони праці або технології робіт з НПАОП 0.00-1.81-18 Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском; НПАОП 0.00-1.65-88 Правила безпеки при виробництві й споживанні продуктів розподілу повітря (ПБПРВ-88); НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті; НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями; НПАОП 0.00-1.80-18 Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання; НАПБ А.01.001-2014 Правила пожежної безпеки в Україні;» На підтвердження відповідності даній вимозі надані Вами файли («Посвідчення Глоба.pdf», «Онищук (1).pdf», «Протоколи навчання.pdf») не містять всі необхідні документи для підтвердження кваліфікації інженерів, зазначених у довідці. Вимагаємо надати оригінали діючих посвідчень, протоколів навчання та перевірки знань для кожного інженера в повному обсязі. Пунктом 3 Додатку 1 до тендерної документації та пунктом 15 Додатку 7 до тендерної документації Замовником встановлено наступну вимогу щодо надання учасником «Довідки, згідно зі зразком, що наведений у Додатку 6 тендерної документації, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Аналогічним вважається договір, в якому предметом договору є надання послуг аналогічних предмету закупівлі або надання послуг аналогічного по коду за Єдиним закупівельним словником предмета закупівлі На підтвердження надати скановану з оригіналу копію договору, зазначеного у довідці в повному обсязі (копію договору з усіма додатками і додатковими угодами до нього (за наявності)) та/або копії/ю документів/у на підтвердження виконання договору щодо аналогічних послуг. Учасник може приховати інформацію, яка визначається як конфіденційна, але у будь-якому випадку, надана скан-копія договору повинна містити відкриту інформацію щодо предмету договору, найменування сторін, дати укладання і строку дії договору. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена.» На підтвердження відповідності даній вимозі вами не надано скан-копії аналогічного договору та копії документів, що підтверджують виконання аналогічних послуг. Вимагаємо надати копії договору та додаткових документів для підтвердження виконання аналогічних послуг у відповідності до вимог Тендерної документації. Згідно з пунктом 1 розділу 3 тендерної документації ваша тендерна пропозиція повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП), чого не було виконано. Вимагаємо підписання тендерної пропозиції учасника кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.