Період оскарження умов закупівлі - по 28-03-2025, 00:00
Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни надання послуг в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо термінів надання послуг визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 5 241 819,24 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 26 209,10 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 150 000 UAH |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
| ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ukrposhta.ua |
| Контактна особа: | Гудимович Олена Анатоліївна |
| Телефон: | 380503007778 |
| E-mail: | hudymovych1-oa@ukrposhta.ua |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
1 |
У зв’язку з необхідністю більш детального вивчення та всебічного розгляду тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «Юліол Україна" за процедурою відритих торгів «Послуги регенерації картриджів та заправки чорнилом картриджів» згідно коду ДК021-2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (ІD UA-2025-03-20-014685-a ), Замовник АТ «Укрпошта» повідомляє, що строк розгляду тендерної пропозиції продовжено до 20 робочих днів на підставі ч. 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами. Дата прийняття рішення: 08.04.2025
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю «Юліол Україна" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів надано наступні файли «Довідка про виконання аналогічного договору.pdf», який містить довідку, «Аналогічні договори 1.rar» та «Аналогічні договори 2.rar», які містить скан копії договорів, актів до них, та відгуків до них. Під час перевірки інформації за договорами, зазначеними в довідці встановлено, що кількість послуг зазначених в довідці, що надані за договорами № 270324-17Е від 27.03.2024 р., № 010424-25Е від 01.04.2024 р., № 270324-12Е від 27.03.2024 р не відповідає кількості послуг, що підтверджена наданими актами до договорів. Згідно з актами до договору 270324-17Е підтверджено 250 послуг з заправки та 687 послуг з регенерації; 010424-25Е підтверджено 358 послуг з заправки та 1714 послуг з регенерації; 270324-12Е підтверджено 413 послуг з заправки та 1449 з регенерації. Договір 50-24 підтверджено 17 послуг з заправки та 8 з відновлення, тоді як у довідці зазначено 118 послуг. Таким чином, враховуючи всі договори кількість заправок становить 1196 послуг, тоді як вимогами Тендерної документації передбачено наявність досвіду в сукупному обсязі не менше 3 000 послуг з заправки. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: – Пункти 1.1. Додатку 2 до Тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати оновлену довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше 2 (двох) з різними Замовниками) із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; вид послуги (регенерація/відновлення картриджів); кількість послуг; контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір), де зазначити кількість послуг, що вже надана та вказати договори, за умовами яких надані послуги регенерації/відновлення картриджів - в сукупному обсязі не менше 1 000 наданих послуг та з заправки картриджів - в сукупному обсязі не менше 3 000 наданих послуг. . На підтвердження інформації за договорами, зазначеними в довідці надати скан-копії сторінок договорів, які містять інформацію про: предмет договору, строк дії договору та підписи сторін договору та скан-копії актів приймання-передачі наданих послуг або інших документів, які підтверджують надання послуг з регенерації/відновлення картриджів - в сукупному обсязі не менше 1 000 наданих послуг та з заправки картриджів - в сукупному обсязі не менше 3 000 наданих послуг. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.