Період оскарження умов закупівлі - по 28-03-2025, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2025-03-18-015422-a, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені у складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 210 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 100 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 42795490 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://tsoua.com/ |
| Контактна особа: | Мороз Юрій Володимирович |
| Телефон: | 380342784302 |
| E-mail: | MOROZ-YV@TSOUA.COM |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
Строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ “Мотортєх” (ЄДРПОУ: 37113876) за предметом закупівлі “Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Ремонт турбокомпресора аварійного дизель-генератора КАС-500 Лубенського ПМ Слобожанського ЛВУМГ)” (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2025-03-20-003408-a) продовжено до 20 робочих днів на підставі частини 10 статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями), п. 37 та п. 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”.
1. перелік виявлених невідповідностей: a. Тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ “Мотортєх” підписана/складена від імені керівника ТОВ “Мотортєх” – директора Ісаєнкова Сергія Єгоровича. Повноваження керівника ТОВ “Мотортєх” директора Ісаєнкова Сергія Єгоровича щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджено документами, наданими у складі тендерної пропозиції на виконання ч. 3 розділу I Додатку 2 до тендерної документації: 1. Рішенням Засновника від 25.11.2010 № 1, відповідно до якого єдиний засновник ТОВ “Мотортєх” вирішив призначити директором товариства Ісаєнкова С. Є.; 2. Наказом від 25.11.2010 № 1 «По особистому складу», відповідно до якого Ісаєнкова С. Є. прийнято на посаду директора підприємства; 3. Статутом ТОВ «Мотортєх», затвердженим рішенням Засновника від 06.06.2019 № 9, згідно із яким виконавчим органом Товариства, що здійснює управління його поточною діяльністю, є Директор (п. 9.47). При цьому, на тендерну пропозицію ТОВ “Мотортєх” в цілому накладено удосконалений електронний підпис генерального директора ТОВ “Мотортєх” Ісаєнкова С. Є. чим не дотримано вимоги частини 1 розділу II Додатку 2 до тендерної документації (учасник повинен накласти на пропозицію кваліфікований електронний підпис або удосконалений електронний підпис уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з ч. 3 Додатку 2 до тендерної документації). 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: a. частина 1 розділу ІI Додатку 2 до тендерної документації. 3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: a. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України “Про електронні документи та електронний документообіг” та “Про електронні довірчі послуги”. Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Тобто учасник повинен накласти на пропозицію кваліфікований електронний підпис (далі – КЕП) або удосконалений електронний підпис (далі – УЕП) уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з ч. 3 Додатку 2 цієї тендерної документації. Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП або УЕП: - на пропозицію в цілому; - на кожен оригінал електронного документа окремо. Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. У разі якщо учасник, згідно з законодавством, не може накласти виданий відповідно до вимог Закону України “Про електронні довірчі послуги” від 05.10.2017 № 2155-VIII” (далі – Закон № 2155) кваліфікований електронний підпис КЕП або УЕП на тендерну пропозицію, то такий учасник надає лист-пояснення. Допускається використання УЕП замість кваліфікованого електронного підпису КЕП, у випадках, що визначені чинним законодавством України. Створити та підписати електронний документ за допомогою кваліфікованого електронного підпису можна за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign або https://diia.gov.ua/services/pidpisannya-dokumentiv.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.