Період оскарження умов закупівлі - по 25-03-2025, 00:00
Строк (термін) надання послуг відносно 1-єї одиниці ТЗ - не більше 15-ти календарних днів з дня підписання сторонами дефектного акту*. Загальний строк надання послуг: до 31.12.2025 р. (включно)**. *Даний строк надання послуг буде зазначатись в договорі про закупівлю. **Зазначена дата надання послуг є орієнтовною, визначена розрахунковим методом та несе інформативний характер та не має жодних юридичних наслідків. Дана дата може не зазначатися в договорі про закупівлю.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 592 544 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 32 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
| Контактна особа: | Леся Нос |
| Телефон: | +380532515489 |
| E-mail: | lesia.nos@ugv.com.ua |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
5 |
ПРОТОКОЛ №197 від 07.04.2025 р. щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Центрального закупівельно-логістичного центру АТ «Укргазвидобування» (код ЄДРПОУ 30019775) ПОРЯДОК ДЕННИЙ: продовження строку розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції. РОЗГЛЯДАЛА: Акціонерним товариством «Укргазвидобування» проводиться процедура закупівлі: «Ц_25П-119_50110000-9-Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту автомобілів Chevrolet)» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-19-014556-a). За результатами оцінки тендерної пропозиції проведеною електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, найбільш економічно вигідною визначена тендерна пропозиція подана учасником: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛТАВААВТОЗАПЧАСТИНА" (код ЄДРПОУ: 34322677). Відповідно до п. 37 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 з подальшими змінами та доповненнями (далі – Особливості та Закон відповідно): «Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації». Відповідно до частини 10 статті 29 Закону: «Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення». На адресу Уповноваженої особи надійшла службова записка №306.1.4259-С від 02.04.2025 р. щодо необхідності розмістити в системі електронних закупівель повідомлення про усунення наявних невідповідностей в інформації та/або документах, наданих учасником. Зважаючи, що відповідно до п. 43 Особливостей: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель», то у Замовника виникає аргументована необхідність продовжити строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції. ПРИЙНЯТЕ РІШЕННЯ: 1. Відповідно до частини 10 статті 29 Закону продовжити до 20 робочих днів строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, поданої учасником: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛТАВААВТОЗАПЧАСТИНА" (код ЄДРПОУ: 34322677). 2. Оприлюднити відповідне повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА КЕП Володимир ПРИСТАВКА
1.1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано Довідку (файл 1Довідка МТБ.pdf), в якій вказані дані щодо виробничої бази, обладнання та МТБ Учасника, однак відсутня інформація щодо їх форми власності (власність в Україні виступає в таких формах: приватна, колективна, комунальна, державна і змішана). 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 1.1. пункту 1. частини 1. розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: 1.1. Надати довідку/лист в довільній формі за підписом керівника/Уповноваженої особи Учасника із зазначенням виробничої бази, обладнання та МТБ Учасника та формою їх власності, що будуть використані для виконання обов’язків по договору. Обов’язково зазначається адреса місцезнаходження Виробничої бази. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно долучити до матеріалів пропозиції оновлену довідку/лист в довільній формі із зазначенням виробничої бази, обладнання та МТБ Учасника та ФОРМОЮ ЇХ ВЛАСНОСТІ (приватна/колективна/комунальна/державна/змішана), що будуть використані для виконання обов’язків по договору. Обов’язково зазначається адреса місцезнаходження Виробничої бази. 2.1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано довідку щодо наявності фахівців необхідної кваліфікації, що будуть залучені для виконання обов’язків по договору вих №25032025-2 від 25 березня 2025 р. в якій невірно вказана посада наступних працівників: -Мартинова О.Л. (вказана посада «інженер-механік», а відповідно до наданого витягу з трудової книжки – був прийнятий на посаду «мастер СТО»); -Вигівський О.В. (вказана посада «слюсар з ремонту автомобілів», в той же час згідно наданого Договору про надання послуг №50 від 10.01.2025 р., вказана особа «надає за плату послуги з ремонту та технічного обслуговування мото транспортних засобів і супутнього обладнання», відповідно не займає жодну штатну посаду); -Тимошенко Є.О. (вказана посада «слюсар з ремонту КТЗ», в той же час згідно наданого Договору про надання послуг №51 від 10.01.2025 р., вказана особа «надає за плату послуги з ремонту та технічного обслуговування мото транспортних засобів і супутнього обладнання», відповідно не займає жодну штатну посаду). 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 2. частини 1 розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: 2.1. Надати довідку/лист в довільній формі за підписом керівника/Уповноваженої особи Учасника із зазначенням інформації щодо фахівців Учасника, які будуть залучені для виконання обов’язків по договору, зокрема: прізвище, ініціали, посада, освіта/кваліфікація, стаж роботи за фахом. Мінімальні вимоги: - інженер - механік та/або фахівець за напрямком – не менше 1 особи; - технік-механік та/або слюсар-механік та/або слюсар-ремонтник та/або слюсар з ремонту автомобільного транспорту та/або автомобільної техніки та/або фахівець за напрямком – не менше 2 особи. 2.2. На підтвердження інформації, що зазначена у довідці (п. 2.1.) Учасник надає наступні документи: - скановані оригінали та/або скановані копії документів, або скановані копії витягів з документів, що підтверджують трудові відносини (в розумінні Кодексу законів про працю України) між фахівцями, інформація про яких надана на підтвердження відповідності мінімальним вимогам відповідно до п. 2.1 даного кваліфікаційного критерію, та Учасником (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»). - скан-копію(-ї) документу(-ів), що підтверджує(-ють) профільну освіту/кваліфікацію фахівців, інформація про яких надана на підтвердження відповідності мінімальним вимогам Замовника у довідці/листі складеній(-ому) відповідно до п.2.1., (наприклад: атестати/ дипломи/ кваліфікаційні посвідчення/свідоцтва/сертифікати, тощо). 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно долучити до матеріалів пропозиції: А) оновлену (з усуненими невідповідностями) довідку/лист в довільній формі із зазначенням інформації щодо фахівців Учасника, які будуть залучені для виконання обов’язків по договору, зокрема: прізвище, ініціали, посада, освіта/кваліфікація, стаж роботи за фахом. Мінімальні вимоги: - інженер - механік та/або фахівець за напрямком – не менше 1 особи; - технік-механік та/або слюсар-механік та/або слюсар-ремонтник та/або слюсар з ремонту автомобільного транспорту та/або автомобільної техніки та/або фахівець за напрямком – не менше 2 особи. Б) за необхідності скановані оригінали та/або скановані копії документів, або скановані копії витягів з документів, що підтверджують трудові відносини, скан-копію(-ї) документу(-ів), що підтверджує(-ють) профільну освіту/кваліфікацію фахівців. 3.1.Перелік виявлених невідповідностей: В складі пропозиції Учасником надано Довідку №25032025-5 від 25.03.2025 р. в якій вказано, що Учасник «НЕ має наміру залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців». В той же час в складі пропозиції також було надано Договір про надання послуг №50 від 10.01.2025 р. з ФО Вигівським О.В. та Договір про надання послуг №51 від 10.01.2025 р. з ФО Тимошенко Є.О. згідно яких вказані особи «за завданням Змовника протягом визначеного в Договорі строку надають за плату послуги з ремонту та технічного обслуговування мото транспортних засобів і супутнього обладнання». Відповідно до наданої Довідки щодо наявності фахівців необхідної кваліфікації вих №25032025-2 від 25 березня 2025 р., дані фізичні особи плануються Учасником до залучення для надання послуг Замовнику, а отже виступають в ролі субпідрядників/співвиконавців. 3.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділ І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: У складі тендерної пропозиції надається (у випадках, передбачених п. 4 та п. 7 розділу ІІІ тендерної документації на виконання абз. 19 п. 47 Особливостей): 1. Гарантійний лист наступного змісту: - форма листа 2. Довідка в довільній формі з інформацією (повне найменування, місцезнаходження та код ЄДРПОУ) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи надання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше як 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, з обов’язковим зазначенням в довідці обсягу залучення кожного з таких субпідрядників/співвиконавців, а саме – не менше як 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Долучити до документів пропозиції: -У разі коли обсяг залучення не менше як 20 відсотків - Гарантійний лист щодо відсутності підстав, визначених у пункті 47 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами, далі – Особливості), затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178, стосовно залученого субпідрядника/співвиконавця за наданою формою та Довідку в довільній формі з інформацією (повне найменування, місцезнаходження та код ЄДРПОУ) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи надання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше як 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, з обов’язковим зазначенням в довідці обсягу залучення кожного з таких субпідрядників/співвиконавців, а саме – не менше як 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. -У разі коли обсяг залучення менше 20 відсотків – оновлену (з достовірною інформацією) довідку про наміри залучення інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців, в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», створюються та подаються з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.