Період оскарження умов закупівлі - по 24-03-2025, 00:00
ДК 021:2015 код 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (50413200-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання)» (Послуги технічного обслуговування (перезарядки) вогнегасників для закладів освіти та управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 134 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 670 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 02141680 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вікторія Ягодіна |
| Телефон: | +0969440515 |
| E-mail: | ums.kovel@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 45000, Україна, Волинська область,м. Ковель, вул. Незалежності, буд. 101 |
1 |
У зв’язку з необхідністю додаткового вивчення документів тендерної пропозиції.
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до п. 3 Додатку № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник повинен був надати Інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, а також інші довідки, гарантійні листи, сертифікати ліцензії передбачені Додатком 3 до тендерної документації. В порушення даних вимог Учасник не надав гарантійного листа про те, що Учасник повинен виконувати роботи, що передбачені в технічному завданні з матеріалів, які повинні бути якісними, новими та такими, що не були у вжитку (абз. 10 Додатку 3 тендерної документації). Учаснику слід усунути дану невідповідність та надати гарантійного листа про те, що Учасник повинен виконувати роботи, що передбачені в технічному завданні з матеріалів, які повинні бути якісними, новими та такими, що не були у вжитку. 2. Згідно п. 37 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Відповідно до проведеного аукціону ТОВ «ВІЛСА» надав цінову пропозицію за виконання послуг технічного обслуговування (перезаряджання) вогнегасників для закладів освіти та управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради в кількості 692 послуги на суму 70900,00 грн, що є аномально низькою. Учасником своєчасно була надана довідка від 27.03.2025 р. за №27-25 про обґрунтування аномально низької ціни. Одним з пунктів обґрунтування є інформація про отримання гранту від держави, що дало можливість закупити великі партії витратних матеріалів, що впливає на кінцеву вартість послуг в бік зменшення. Замовник просить надати відповідні документи, що підтверджують отримання гранту який дав можливість закупити великі партії витратних матеріалів, що впливає на кінцеву вартість послуг в бік зменшення.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.