Закупівлю оголошено - 19-03-2025, 10:31. Дата останніх змін - 07-04-2025, 12:28

Проведення ремонту та технічного обслуговування спеціальної автомобільної техніки Setra Coach S328

Проведення ремонту та технічного обслуговування спеціальної автомобільної техніки Setra Coach S328... Державна закупівля - UA-2025-03-19-002777-a Проведення ремонту та технічного обслуговування спеціальної автомобільної техніки Setra Coach S328 від замовника Військова частина А4440 від 3/19/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-19-002777-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 19-03-2025, 10:31
по 25-03-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 25-03-2025, 00:00
по 27-03-2025, 09:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
677105.1
677 105,10 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:3 385,53 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина А4440
ЄДРПОУ:26629646 Досьє YouControl
Контактна особа:Сергій Марчук
Телефон:+380958178449
E-mail:a4440@post.mil.gov.ua
Місцезнаходження:
04116, Україна, м. Київ,м. Київ, -
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Проведення ремонту та технічно ...
677 105,10 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Проведення ремонту та технічного обслуговування спеціальної автомобільної техніки Setra Coach S328

27
послуга
Україна м. Київ
по 16-06-2025
50110000-9
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "КУРАТОР.ЮА"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 27-03-2025 по 04-04-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ АВТОПАРКОВА, будинок 7А, нежиле приміщення 2, 02121, АРТЕМ ЧУМАЧЕНКО
Остаточна пропозиція:
668 404,80 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
02-04-2025, 16:13

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 01-04-25, 15:02:54
24

Порядок денний: 1. Про розгляд пропозиції учасника спрощеної закупівлі ТОВ «КУРАТОР.ЮА» 2. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі ТОВ «КУРАТОР.ЮА» невідповідностей Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до ч.11 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Згідно ч.8 ст.14 Закону, у разі якщо була подана одна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку подання пропозицій автоматично переходить до етапу розгляду на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозиції учасника. Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону (у разі його проведення). За результатами проведення спрощеної закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-19-002777-a) єдиною та найбільш економічно вигідною пропозицією електронною системою закупівель автоматично визначено пропозицію учасника ТОВ "КУРАТОР.ЮА" (код 43438815) на суму 668 404,80 грн. (шістсот шістдесят вісім тисяч чотириста чотири грн. 80 коп.). У ході розгляду пропозиції єдиного учасника закупівлі було виявлено ряд невідповідностей, зазначених в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції, а саме: 1) Відповідно до пункту 12.6 Оголошення, учасники у складі пропозиції повинні були надати листи-згоди на обробку персональних даних, відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних», на всіх осіб, чиї персональні дані містяться у складі пропозиції учасника У складі пропозиції ТОВ "КУРАТОР.ЮА" (код 43438815) подано лише лист-згоду на керівника товариства. Потрібно надати у складі пропозиції листи-згоди на всіх осіб, чиї персональні дані зазначені у документах пропозиції. 2) Згідно довідки №03.12 від 12.03.2025, наданої у складі пропозиції ТОВ "КУРАТОР.ЮА", електромеханік Дем’яник Сергій Вікторович має рівень освіти/кваліфікацію середньо-спеціальну. Проте, відповідно до копії диплома Дем’яника Сергія Вікторовича, який міститься серед документів пропозиції, він має рівень освіти/кваліфікації магістр. Потрібно виправити невідповідність, зазначену у довідці. 3) Стаж роботи на посаді працівників учасника, зазначений у довідці №03.12 від 12.03.2025, що міститься у складі пропозиції ТОВ "КУРАТОР.ЮА", не відповідає стажу, що зазначений у копіях трудових книжок працівників учасника, які ТОВ "КУРАТОР.ЮА" надало у складі пропозиції. Потрібно виправити недоліки у довідці №03.12 від 12.03.2025 та привести у відповідність до реально стажу працівників. Завантажити нову довідку з правильною інформацією. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до абзацу 2 частини 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою КМУ від “11” листопада 2022 року №1275 (далі – Особливості), у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Державний замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції. На виконання зазначеної вище норми Особливостей, Замовник повинен оприлюднити повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі ТОВ "КУРАТОР.ЮА" (код 43438815) у його складі його пропозиції. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі ТОВ "КУРАТОР.ЮА" (код 43438815) невідповідностей в інформації та/або документах. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ "КУРАТОР.ЮА" (код 43438815) у строк, який не може перевищувати 24 години з моменту розміщення Замовником такого повідомлення в електронній системі закупівель.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 02-04-25, 15:02:54
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-03-19-002777-a-b1
Номер договору:
92
Дата підписання договору:
07-04-2025, 12:21
Строк дії договору:
з 07-04-2025 по 31-12-2025
668 404,80 UAH
Ціна договору
668 404,80 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "КУРАТОР.ЮА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
668 404,80 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
27-03-2025, 07:13:38
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:19-03-2025, 10:33:19
      Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічнийЕкспортовано:19-03-2025, 10:31:44
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:19-03-2025, 10:31:44
              Тип документа: Тендерна документація
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:19-03-2025, 10:31:44
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ