Період оскарження умов закупівлі - по 23-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 263 600 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 318 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 43459903 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Наконечна |
| Телефон: | +380673183439 |
| E-mail: | kalynivskaotg_tender2@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 07443, Україна, Київська область,Броварський , селище Калинівка, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 20 |
5 |
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі було виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані у складі тендерної пропозиції: 1) у складі тедерної пропозиції учасника відсутній протокол перевірки технічного стану транспортного засобу зазначеного у довідці від 24.03.2025 р№24/03-01 (пп. 2.2 п.2 додатку 3 до тендерної документації) 2) згідно довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 23.03.2025 №24/03-01 відсутні підтверджуючі бухгалтерські документи на програмне забезпечення для автоматизованого визначення вартості будівництва в Україні АВК-5 (Програмний комплекс АВК-5 «Автоматизований випуск на ПЕОМ кошторисно-ресурсної документації», з підсистемою ПД) (пп. 2.4 п.2 додатку 3 до тендерної документації) 3) пропозиція учасника не містить протоколу перевірки ізоляції електрообладнання, а саме на пилосос Karcher MV3P((пп. 2.5 п.2 додатку 3 до тендерної документації) 4) на підтвердження наявності договірних чи інших стосунків Учасника з працівниками, до довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (№вих.24/03-02 від 24.03.2025 року) додано наказ № 90-к/тр від 20.10.2018 про прийняття на роботу Супрунюк О.В. Зазначений наказ підписаний директором Мойсієнко Т.Г., яка згідно наказу № 1 від 28 січня 2020 року приступила до виконання обов’язків директора лише з 28 січня 2020 року. Враховуючи наведене, зазначений наказ про прийняття на роботу не підтверджує взаємовідносин працівника з учасником, що суперечить вимогам підпункту 2.11 пункту 2 Додатку №3 до ТД. У зв’язку з цим, повідомляємо про необхідність усунення виявлених невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель цього повідомлення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.