Період оскарження умов закупівлі - по 20-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 423 983,76 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 14 239,84 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління державної охорони України |
| ЄДРПОУ: | 00037478 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ольга Майстерко |
| Телефон: | +380442262399 |
| E-mail: | omaysterko@do.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01024, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Богомольця, 8 |
1 |
Після завершення терміну встановленого для подання пропозицій електронна система закупівель (далі - Система) оприлюднила найменування єдиного учасника та подані ним у складі пропозиції документи, які вимагались Замовником у тендерній документації. Електронний аукціон не проводився. Розглядається тендерна пропозиція ТОВ «ІЛТА», сума пропозиції якого складає 1 329 218,40 грн. В результаті перевірки встановлено, що учасник не завантажив інформацію щодо скорочення експлуатаційних витрат замовника, дотримання принципу максимальної економії та ефективності згідно з вимогами чинного законодавства (стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі») станція технічного обслуговування (далі – СТО) повинна розміщуватися на відстані надання послуг – не більше 20 км (за найкоротшим маршрутом по дорогам загального користування) від місцезнаходження автомобілів замовника (м. Київ, вул. Щербаківського, 52) та мати зручні під’їзди з вулиці. На підтвердження відповідності Учасник надає довідку із планом-схемою проїзду, а також копію документа, що підтверджує місцезнаходження приміщень СТО Учасника, відповідно до п.п. 3.1., п. 3 Додатку 3 до тендерної документації. Гарантійний лист в довільній формі що вартість послуги за кожним найменуванням включає в себе вартість запасних частин, вартість робіт та всіх витратних матеріалів, які необхідні для виконання послуги. Зазначена переможцем вартість послуг та запчастин і витратних матеріалів цінової пропозиції (специфікації до Договору) залишається незмінною протягом строку дії укладеного договору, про що вимагалось п.п. 3.2. п. 3 Додатку 3 до тендерної документації. Гарантійний лист в довільній формі що Замовнику має бути надана можливість здійснення контролю шляхом присутності свого представника при проведенні ремонту/технічного обслуговування автомобілів та встановлення запасних частин у відповідності до вимог Замовника, відповідно до п.п.3.6. п.3 Додатку 3 до тендерної документації. Гарантійний лист в довільній формі що при наданні послуг відповідно до укладеного договору виконавцем використовуються запасні частини (вузли, агрегати, матеріали тощо), які не були у вживанні (нові), оригінальні (або їх еквіваленти) та сертифіковані відповідно до вимог законодавства України, відповідно до п.п.3.7. п.3 Додатку 3 до тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. У разі неусунення виявлених невідповідностей протягом 24 годин відповідно до абзацу 5 підпункту 1) пункту 44 Особливостей шляхом прикріплення відповідних документів через електронну систему закупівель пропозицію учасника буде відхилено. Повідомити учасника, що в разі неусунення виявленого недоліку протягом 24 годин шляхом прикріплення відповідних документів (інформацію про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг) через електронну систему закупівель його пропозицію буде відхилено.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.