Період оскарження умов закупівлі - по 19-03-2025, 00:00
Кількість: 1 послуга, обсяг визначений, згідно Технічної специфікації..
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 513 264 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 566,32 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 15 000 UAH |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільський обласний клінічний онкологічний диспансер" Тернопільської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 02001274 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Любов Лабек |
| Телефон: | +380965633017 |
| E-mail: | l.labek.rgc@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 46023, Україна, Тернопільська область,м. Тернопіль, вул. Романа Купчинського, 8 |
2 |
Відповідно до п.36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Відповідно до п.37 Особливостей оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Згідно п. 39 Особливостей Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей (далі - найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція), щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) визначено тендерну пропозицію, подану учасником - ФОП "ГРИЦІВ ІГОР ІВАНОВИЧ" (Далі - Учасник). У зв’язку з необхідністю більш детально розглянути тендерну пропозицію вищезазначеного Учасника на відповідність вимогам тендерної документації виникає необхідність продовжити строк розгляду даної тендерної пропозиції.У зв’язку з необхідністю вжиття заходів необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів включно та оприлюднити повідомлення про продовження протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "ГРИЦІВ ІГОР ІВАНОВИЧ" (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю «ДК 021:2015: 50730000-1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (Послуги з технічного обслуговування систем кондиціювання та вентиляції)» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Згідно Розділу №1 Додатку №1 до Тендерної документації п.3 на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічних договорів за наведеною формою. Аналогічним є договір з аналогічним предметом закупівлі згідно конкретної назви (повністю чи частково) та аналогічний за кодом ДК 021:2015: 50730000-1 «Послуги з ремонту та технічного обслуговування охолоджувальних установок». 3.2. На підтвердження інформації згідно довідки надати копію (ї) аналогічних договорів та відповідно до п. 3.1. (не менше двох договорів). 3.3. Для підтвердження виконання поданих учасником договорів (договорів) в якості аналогічних необхідно надати в складі тендерної пропозиції копії актів наданих послуг та/або відгуку про виконання договорів. Кожен відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений Здійснивши перевірку наданих Учасником документів, було виявлено, що у п.1 довідки в графі «Адреса, контактні телефони особи контрагента, відповідального за виконання умов договору» для договору №001 від 22.06.2022 рік не зазначено контактного телефону особи контрагента відповідального за виконання договору. 2.1. Згідно Розділу №1 Додатку №1 до Тендерної документації п.3 на підтвердження наявністі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічних договорів за наведеною формою. Аналогічним є договір з аналогічним предметом закупівлі згідно конкретної назви (повністю чи частково) та аналогічний за кодом ДК 021:2015: 50730000-1 «Послуги з ремонту та технічного обслуговування охолоджувальних установок». 3.2. На підтвердження інформації згідно довідки надати копію (ї) аналогічних договорів та відповідно до п. 3.1. (не менше двох договорів). 3.3. Для підтвердження виконання поданих учасником договорів (договорів) в якості аналогічних необхідно надати в складі тендерної пропозиції копії актів наданих послуг та/або відгуку про виконання договорів. Кожен відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений Здійснивши перевірку наданих Учасником документів, було виявлено, що у п.2 довідки учасник зазначає договір №0106 від 1 липня 2023 року, однак, згідно сканованою копією документів даний договір не містить номеру та укладений на поставку товару, що не відповідає вимозі Замовника про надання аналогічного договору, оскільки аналогічним є договір з аналогічним предметом закупівлі згідно конкретної назви (повністю чи частково) та аналогічний за кодом ДК 021:2015: 50730000-1. 3.1. Згідно Розділу №4 Додатку 1 до Тендерної документації п. 4.1. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 1 пункту 3.4 Розділу 3 тендерної документації відшкодувати кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в підпункті 4.3 Розділу 4 даного Додатку №1 до тендерної документації. п. 4.2. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Здійснивши перевірку наданих Учасником документів, було виявлено, що зміст тексту наданої банківської гарантії не відповідає вимогам постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, а саме зазначення про те, що «Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов'язань, передбачених його тендерною пропозицією: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією… п. 4. Строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше: сплата бенефіціару суми гарантії; отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов'язань за цією гарантією; отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме: 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;» не відповідає вимогам постанови № 639, оскільки згідно затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 форми «Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією / пропозицією: відкликання тендерної пропозиції / пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції / пропозиції вважаються дійсними; непідписання принципалом, який став переможцем тендеру / спрощеної закупівлі, договору про закупівлю; ненадання принципалом, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі; ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі), у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. … п.4. Строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше: відкликання принципалом тендерної пропозиції / пропозиції до закінчення строку її подання ». Отже, Учасник у тексті гарантії використано термін «учасник» замість терміну «принципал». Це не відповідає формі забезпечення тендерної пропозиції, затвердженій наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. 4.1. Згідно Розділу №4 Додатку 1 до Тендерної документації п. 4.1. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 1 пункту 3.4 Розділу 3 тендерної документації відшкодувати кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в підпункті 4.3 Розділу 4 даного Додатку №1 до тендерної документації. 4.2. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpeg: копія ліцензії, виданої банку (або витяг з Державного реєстру банків про право банків на здійснення банківської діяльності), копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче "uaA"; у випадку відсутності рейтингу за національною школою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі тендерної пропозиції підтверджуючі документи. Здійснивши перевірку наданих Учасником документів, було виявлено відсутність документів, які свідчать про те, що банк не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції, що не відповідає вимозі, яка встановлена в п.4.2 Розділу № 4. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Надати відкориговану довідку з інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних договорів. 2.2. Привести документи у відповідність та надати інформацію та підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, згідно Додатку №1 та вказаних зауважень.. 2.3. Привести документи у відповідність та надати забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. 2.4 Надати документи з інформацією про те, що банк не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.