Період оскарження умов закупівлі - по 26-03-2025, 00:00
для потреб ГУНП в Херсонській області, вулиця Лютеранська, 4, Херсон, Херсонська область, 73000, центральний орган виконавчої влади, Договір укладається відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 790 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 13 950 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Національної поліції в Херсонській області, м.Херсон, вул. Лютеранська, 4 |
| ЄДРПОУ: | 40108782 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Журавленко Дмитро Олександрович |
| Телефон: | +380977788374 |
| E-mail: | zhuravlenko.gunp@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 73000, Україна, Херсонська область,Херсон, м. Херсон, вулиця Лютеранська, будинок 4 |
2 |
Замовником у додатку 3 до тендерної документації була зазначена наступна вимога: Для забезпечення своєчасного надання послуг, Учасник повинен мати склад запасних частин. Повністю 100% з переліку автозапчастин, які є складовими послуг СТО і вказані Замовником в технічному завданні, повинно бути в наявності на складі Учасника на момент отримання заявки від Замовника . Для підтвердження наявності запчастин учасник надає гарантійний лист Учасником у складі ТД було надано документ "Додаток 11 Склад запасних частин" в якому часник не надав потрібної інформації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.