Період оскарження умов закупівлі - по 17-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 11 330 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 56,65 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | 12 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 38355198 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Солоха Вікторія Павлівна |
| Телефон: | 380508476911 |
| E-mail: | mtz.12dprz@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 84313, Україна, Донецька область,Краматорськ, ВУЛИЦЯ ОЛЕКСИ ТИХОГО, будинок 10-І |
1 |
Згідно п. 1 розділу 3 Тендерної документації «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, та шляхом завантаження» документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі– згідно з Додатком 1 до тендерної документації, зокрема: 1) гарантійний лист про те, що вартість послуг з технічного обслуговування та ремонту комп’ютерної техніки та периферійного обладнання включає в себе вартість запасних частин і всіх матеріалів, необхідних для надання послуги, що є предметом закупівлі. 2) гарантійний лист про те, що гарантійний термін на надані послуги складає неменше як 6 календарних місяців з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг. У випадку виходу з ладу обладнання, яке відпрацювало свій ресурс, і неможливості відновлення його працездатності, Виконавець складає акт оцінки технічного стану (дефектний акт) та надає його Замовнику Учасником ФОП ТАМБОВЦЕВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕГОВИЧ (ЄДРПОУ 3250007077) на виконання зазначених вимог надані документи з невідповідністю, а саме: 1) не надано гарантійний лист про те, що вартість послуг з технічного обслуговування та ремонту комп’ютерної техніки та периферійного обладнання включає в себе вартість запасних частин і всіх матеріалів, необхідних для надання послуги, що є предметом закупівлі. 2) Не надано гарантійний лист про те, що гарантійний термін на надані послуги складає неменше як 6 календарних місяців з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг. У випадку виходу з ладу обладнання, яке відпрацювало свій ресурс, і неможливості відновлення його працездатності, Виконавець складає акт оцінки технічного стану (дефектний акт) та надає його Замовнику Для усунення зазначених невідповідностей, учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати наступні документи: 2) гарантійний лист про те, що вартість послуг з технічного обслуговування та ремонту комп’ютерної техніки та периферійного обладнання включає в себе вартість запасних частин і всіх матеріалів, необхідних для надання послуги, що є предметом закупівлі. 3) гарантійний лист про те, що гарантійний термін на надані послуги складає не менше як 6 календарних місяців з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг. У випадку виходу з ладу обладнання, яке відпрацювало свій ресурс, і неможливості відновлення його працездатності, Виконавець складає акт оцінки технічного стану (дефектний акт) та надає його Замовнику.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.