Закупівлю оголошено - 12-03-2025, 13:36. Дата останніх змін - 04-04-2025, 09:30

Послуги з заправки картриджів до друкуючих пристроїв різних типів

Послуги з заправки картриджів до друкуючих пристроїв різних типів... Державна закупівля - UA-2025-03-12-007283-a Послуги з заправки картриджів до друкуючих пристроїв різних типів від замовника Військова частина 2428 від 3/12/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-12-007283-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-03-11-004185-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 12-03-2025, 13:36
по 17-03-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 12-03-2025, 13:36
по 20-03-2025, 07:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 21-03-2025, 12:41
по 21-03-2025, 13:10

Період оскарження умов закупівлі - по 17-03-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
214176.18
214 176,18 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:2 141,76 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Військова частина 2428
ЄДРПОУ:14321469 Досьє YouControl
Контактна особа:Ромаскевич Вікторія Миколаївна
Телефон:380445276511
E-mail:VRomaskevych@dpsu.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна, Київська область,Київ,
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з заправки картриджів ...
214 176,18 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 21-03-2025, 12:41
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга з заправки картриджу Canon 728

85
послуга
Україна Київська область Київ
по 30-11-2025
50323100-6
Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга з заправки картриджу Canon FX-10

55
послуга
Україна Київська область Київ
по 30-11-2025
50323100-6
Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга з заправки картриджу Canon 725

85
послуга
Україна Київська область Київ
по 30-11-2025
50323100-6
Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга з заправки картриджу Canon 737

80
послуга
Україна Київська область Київ
по 30-11-2025
50323100-6
Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга з заправки картриджу Samsung MLT-D111S

5
послуга
Україна Київська область Київ
по 30-11-2025
50323100-6
Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга з заправки картриджу Samsung MLT-D104S

3
послуга
Україна Київська область Київ
по 30-11-2025
50323100-6
Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга з заправки картриджу HP Q2612A

30
послуга
Україна Київська область Київ
по 30-11-2025
50323100-6
Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга з заправки картриджу HP 307A (CE740A) black

2
послуга
Україна Київська область Київ
по 30-11-2025
50323100-6
Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга з заправки картриджу HP 307A (CE741A) cyan

2
послуга
Україна Київська область Київ
по 30-11-2025
50323100-6
Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга з заправки картриджу HP 307A (CE742A) yellow

2
послуга
Україна Київська область Київ
по 30-11-2025
50323100-6
Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга з заправки картриджу HP 307A (CE743A) magenta

2
послуга
Україна Київська область Київ
по 30-11-2025
50323100-6
Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга з заправки картриджу Canon 045 black

5
послуга
Україна Київська область Київ
по 30-11-2025
50323100-6
Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга з заправки картриджу Canon 045 cyan

5
послуга
Україна Київська область Київ
по 30-11-2025
50323100-6
Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга з заправки картриджу Canon 045 yellow

5
послуга
Україна Київська область Київ
по 30-11-2025
50323100-6
Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга з заправки картриджу Canon 045 magenta

5
послуга
Україна Київська область Київ
по 30-11-2025
50323100-6
Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга з заправки картриджу HP 128A (CE320A) black

2
послуга
Україна Київська область Київ
по 30-11-2025
50323100-6
Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга з заправки картриджу HP 128A (CE321A) cyan

2
послуга
Україна Київська область Київ
по 30-11-2025
50323100-6
Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга з заправки картриджу HP 128A (CE322A) yellow

2
послуга
Україна Київська область Київ
по 30-11-2025
50323100-6
Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга з заправки картриджу HP 128A (CE323A) magenta

2
послуга
Україна Київська область Київ
по 30-11-2025
50323100-6
Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга з заправки картриджу HP CE250A black

2
послуга
Україна Київська область Київ
по 30-11-2025
50323100-6
Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга з заправки картриджу HP CE251A cyan

2
послуга
Україна Київська область Київ
по 30-11-2025
50323100-6
Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга з заправки картриджу HP CE252A yellow

2
послуга
Україна Київська область Київ
по 30-11-2025
50323100-6
Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга з заправки картриджу HP CE253A magenta

2
послуга
Україна Київська область Київ
по 30-11-2025
50323100-6
Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга з заправки картриджу HP 205A (CF530A) black

10
послуга
Україна Київська область Київ
по 30-11-2025
50323100-6
Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга з заправки картриджу HP 205A (CF531A) cyan

10
послуга
Україна Київська область Київ
по 30-11-2025
50323100-6
Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга з заправки картриджу HP 205A (CF532A) yellow

10
послуга
Україна Київська область Київ
по 30-11-2025
50323100-6
Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга з заправки картриджу HP 205A (CF533A) magenta

10
послуга
Україна Київська область Київ
по 30-11-2025
50323100-6
Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга з заправки картриджу Xerox 106R03621

5
послуга
Україна Київська область Київ
по 30-11-2025
50323100-6
Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга з заправки картриджу Xerox 106R02778/106R02782

10
послуга
Україна Київська область Київ
по 30-11-2025
50323100-6
Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга з заправки картриджу Xerox 106R02773

20
послуга
Україна Київська область Київ
по 30-11-2025
50323100-6
Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга з заправки картриджу Xerox С7025 (106R03745) black

5
послуга
Україна Київська область Київ
по 30-11-2025
50323100-6
Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга з заправки картриджу Xerox С7025 (106R03746) yellow

3
послуга
Україна Київська область Київ
по 30-11-2025
50323100-6
Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга з заправки картриджу Xerox С7025 (106R03747) magenta

3
послуга
Україна Київська область Київ
по 30-11-2025
50323100-6
Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга з заправки картриджу Xerox С7025 (106R03748) cyan

3
послуга
Україна Київська область Київ
по 30-11-2025
50323100-6
Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга з заправки картриджу HP 135A black (W1350A)

3
послуга
Україна Київська область Київ
по 30-11-2025
50323100-6
Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга з заправки картриджу Canon C-EXV42

3
послуга
Україна Київська область Київ
по 30-11-2025
50323100-6
Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга з заправки тонер туба Canon C-EXV33 Black

3
послуга
Україна Київська область Київ
по 30-11-2025
50323100-6
Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга з заправки картриджу HP 230A Black (W2300A)

70
послуга
Україна Київська область Київ
по 30-11-2025
50323100-6
Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга з заправки картриджу HP 230A Cyan (W2301A)

5
послуга
Україна Київська область Київ
по 30-11-2025
50323100-6
Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга з заправки картриджу HP 230A Yellow (W2302A)

5
послуга
Україна Київська область Київ
по 30-11-2025
50323100-6
Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга з заправки картриджу HP 230A Magenta (W2300A)

5
послуга
Україна Київська область Київ
по 30-11-2025
50323100-6
Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга з заправки картриджу HP 415A Black (W2030A)

10
послуга
Україна Київська область Київ
по 30-11-2025
50323100-6
Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга з заправки картриджу HP 415A Cyan (W2031A)

5
послуга
Україна Київська область Київ
по 30-11-2025
50323100-6
Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга з заправки картриджу HP 415A Yellow (W2032A)

5
послуга
Україна Київська область Київ
по 30-11-2025
50323100-6
Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга з заправки картриджу HP 415A Magenta (W2033A)

5
послуга
Україна Київська область Київ
по 30-11-2025
50323100-6
Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга з заправки картриджу Kyocera TK-5230K

10
послуга
Україна Київська область Київ
по 30-11-2025
50323100-6
Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга з заправки картриджу Kyocera TK-5230C

5
послуга
Україна Київська область Київ
по 30-11-2025
50323100-6
Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга з заправки картриджу Kyocera TK-5230Y

5
послуга
Україна Київська область Київ
по 30-11-2025
50323100-6
Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга з заправки картриджу Kyocera TK-5230M

5
послуга
Україна Київська область Київ
по 30-11-2025
50323100-6
Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга з заправки картриджу HP CF230A

15
послуга
Україна Київська область Київ
по 30-11-2025
50323100-6
Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга з заправки картриджу Xerox 106R03941 black

3
послуга
Україна Київська область Київ
по 30-11-2025
50323100-6
Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ УКРМАЙСТЕР -ІТ   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 21-03-2025 по 29-03-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, Київ, вул. Авіаконструктора Антонова 2/32, корп. 6, 03186, Капустіна Наталія Олександрівна
Остаточна пропозиція:
168 136 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
175 990 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
26-03-2025, 13:52
Період подачі оскарження:
по 01-04-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 25-03-25, 12:18:52
24

Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази (із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування (власне/орендоване) обладнання) та технологій, необхідних для надання послуг, визначених в технічній специфікації, відповідно до затвердженого технологічного процесу визначеного виробником. ТОВ «УКРМАЙСТЕР–ІТ» завантажив наступні документи: довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Вих. від 19.03.2025 № 301, довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Вих. № 302 від 19.03.2025). Разом з тим, відповідно до підпункту 2.2 пункту 2 цього ж розділу учасник повинен надати документи/документ на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці (балансова відомість, тощо). ТОВ «УКРМАЙСТЕР–ІТ» завантажив документ «Інвентаризаційний опис» та під час перевірки обладнання зазначеного в даному документі з обладнанням зазначеним в довідках Вих. № 301 від 19.03.2025, Вих. № 302 від 19.03.2025 було з’ясовано наступне. В довідках зазначено, що ТОВ «УКРМАЙСТЕР–ІТ» має в наявності Стелаж МС-18-01 у кількості 3 шт., а в інвентаризаційному описі зазначено: Стелаж МС-18-01 у кількості 2 шт. А також, в інвентаризаційному описі не вистачає обладнання, а саме: осцилограф С1-83 у кількості 1 шт, POST-карти для діагностики комп’ютерів, компресорна станція Werk BM-50. Також, слід зазначити, що відповідно до пункту 5 розділу 4 Додатку 1 тендерної документації учасник подає свою тендерну пропозицію у вигляді форми, яка встановлена в Додатку 4 до тендерної документації. В Додатку 4 до тендерної документації зазначено, що у разі якщо учасника не зареєстровано платником податку на додану вартість або предмет закупівлі не оподатковується ставкою ПДВ, учасником зазначається ця обставина з посиланням на відповідні положення податкового законодавства. ТОВ «УКРМАЙСТЕР–ІТ» завантажив цінову пропозицію із зазначенням вартості послуг без податку на додану вартість, проте учасником не зазначається обставина з посиланням на відповідні положення податкового законодавства не застосування податку на додану вартість. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази (із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування (власне/орендоване) обладнання) та технологій, необхідних для надання послуг, визначених в технічній специфікації, відповідно до затвердженого технологічного процесу визначеного виробником; - документи/документ на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці (балансова відомість, тощо); - тендерну пропозицію у вигляді форми, яка встановлена в Додатку 4 до тендерної документації із з посиланням на відповідні положення податкового законодавства не застосування податку на додану вартість.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 26-03-25, 12:18:52
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-03-12-007283-a-c1
Номер договору:
83-25
Дата підписання договору:
04-04-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 04-04-2025 по 31-12-2025
168 136 UAH
Ціна договору
168 136 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ УКРМАЙСТЕР -ІТ   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
168 136 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
175 990 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
19-03-2025, 12:19:35
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність власного або орендованого приміщення для виконання послуг
Доказ:
Документ
10.Договір оренди на сервісний центр 2025 р..pdf.p7s.zip, Документ на підтвердження наявності власного або орендованого приміщення для виконання послуг
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг
Доказ:
Документ
6.Довідка про обладнання.pdf.p7s.zip, Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послу
Підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази
Доказ:
Документ
8.Інвентаризаційний опис.pdf.p7s.zip, Документ щодо підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації
Доказ:
Документ
14.Наказ Левченко.pdf.p7s.zip, Документ, що засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Доказ:
Документ
13.Довідка про працівників.pdf.p7s.zip, Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
2.Договір ДРР _ акти_ відгук за 2023 р..pdf.p7s.zip, Аналогічний договір за предметом закупівлі та його виконання
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Доказ:
Документ
1.Довідка про аналогічні договори.pdf.p7s.zip, Довідка з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
168 136,92 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
182 999,58 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
---
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
18-03-2025, 11:15:44
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність власного або орендованого приміщення для виконання послуг
Доказ:
Документ
Обладнання, МТБ, технології.pdf, Наявність власного або орендованого приміщення для виконання послуг , Наявність власного або орендованого приміщення для виконання послуг
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг
Доказ:
Документ
Обладнання, МТБ, технології.pdf, Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг , Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг
Підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази
Доказ:
Документ
Обладнання, МТБ, технології.pdf, Підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази , Підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації
Доказ:
Документ
Працівники.pdf, Підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації , Підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Доказ:
Документ
Працівники.pdf, Наявність працівників відповідної кваліфікації , Наявність працівників відповідної кваліфікації
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
Аналогічні договори.pdf, Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) , Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Доказ:
Документ
Аналогічні договори.pdf, Наявність досвіду виконання аналогічного договору , Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "МАЖЕСТІК-УКРАЇНА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
170 368 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
212 976 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
19-03-2025, 23:21:02
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність власного або орендованого приміщення для виконання послуг
Доказ:
Документ
Дог оренди + доп угода.pdf, Документ на підтвердження наявності власного або орендованого приміщення для виконання послуг
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг
Доказ:
Документ
МТБ.pdf, Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послу
Доказ:
Документ
Наявність МТБ (1).pdf, Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послу
Підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази
Доказ:
Документ
file (2).pdf, Документ щодо підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації
Доказ:
Документ
Штатний розпис.pdf, Документ, що засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Доказ:
Документ
Довідка працівників.pdf, Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації
Доказ:
Документ
Працівники.pdf, Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
Договір КРЦПК+акт.pdf, Аналогічний договір за предметом закупівлі та його виконання
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Доказ:
Документ
Аналогічний дог запр1.pdf, Довідка з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено12-03-2025, 13:40:49
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:14-03-2025, 13:49:22
      Тип документа: Критерії прийнятності
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Критерії прийнятності
        публічний Видалено12-03-2025, 13:36:18
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:14-03-2025, 13:49:09
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічний Видалено12-03-2025, 13:36:18
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:14-03-2025, 13:49:09
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічний Видалено12-03-2025, 13:36:18
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:14-03-2025, 13:49:09
                  Інші
                  Тип документа: Тендерна документація
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Тендерна документація
                    публічний Видалено12-03-2025, 13:36:18
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:14-03-2025, 13:49:10
                      Електронні тендерні вимоги
                      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 12-03-2025, 13:36:18
                      При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 12-03-2025, 13:36:18
                      2. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 12-03-2025, 13:36:18
                      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 12-03-2025, 13:36:18
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 12-03-2025, 13:36:18
                      3. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 12-03-2025, 13:36:18
                      4. Вчинення кримінальних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 12-03-2025, 13:36:18
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 12-03-2025, 13:36:18
                      5. Порушення справи про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 12-03-2025, 13:36:18
                      6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 12-03-2025, 13:36:18
                      7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 12-03-2025, 13:36:18
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 12-03-2025, 13:36:18
                      8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 12-03-2025, 13:36:18
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 12-03-2025, 13:36:18
                      9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 12-03-2025, 13:36:18
                      10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 12-03-2025, 13:36:18
                      1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 12-03-2025, 13:36:18
                      1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Послуги з заправки картриджів до друкуючих пристроїв різних типів
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність власного або орендованого приміщення для виконання послуг
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 14-03-2025, 13:49:12
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Документ на підтвердження наявності власного або орендованого приміщення для виконання послуг , Виконавець повинен мати власне або орендоване приміщення для виконання послуг, що підтверджується відповідним свідоцтвом про право власності приміщення або копією договору оренди приміщення, при цьому термін дії договору оренди повинен бути не менше терміну дії договору про закупівлю.
                      Підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 14-03-2025, 13:49:12
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Документ щодо підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази , На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ (балансова відомість, тощо).
                      Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 14-03-2025, 13:49:12
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послу , Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази (із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування (власне/орендоване) обладнання) та технологій, необхідних для надання послуг, визначених в технічній специфікації, відповідно до затвердженого технологічного процесу визначеного виробником.
                      Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг
                      Статус: Архівована
                      Дата створення: 12-03-2025, 13:36:18
                      Дата архівування: 14-03-2025, 13:49:12
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Додаток 1 до ТД (Заправка витратних матеріалів).docx, Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послу , Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази (із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування (власне/орендоване) обладнання) та технологій, необхідних для надання послуг, визначених в технічній специфікації, відповідно до затвердженого технологічного процесу визначеного виробником.
                      Підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази
                      Статус: Архівована
                      Дата створення: 12-03-2025, 13:36:18
                      Дата архівування: 14-03-2025, 13:49:12
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Додаток 1 до ТД (Заправка витратних матеріалів).docx, Документ щодо підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази , На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ (балансова відомість, тощо).
                      Наявність власного або орендованого приміщення для виконання послуг
                      Статус: Архівована
                      Дата створення: 12-03-2025, 13:36:18
                      Дата архівування: 14-03-2025, 13:49:12
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Додаток 1 до ТД (Заправка витратних матеріалів).docx, Документ на підтвердження наявності власного або орендованого приміщення для виконання послуг , Виконавець повинен мати власне або орендоване приміщення для виконання послуг, що підтверджується відповідним свідоцтвом про право власності приміщення або копією договору оренди приміщення, при цьому термін дії договору оренди повинен бути не менше терміну дії договору про закупівлю.
                      2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Послуги з заправки картриджів до друкуючих пристроїв різних типів
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 14-03-2025, 13:49:12
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Документ, що засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником , До довідок додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником, субпідрядником/ співвиконавцем (якщо залучається) (наприклад штатний розпис/трудовий договір/цивільно-правовий договір/договір про надання послуг/інший документ).
                      Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 14-03-2025, 13:49:12
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації , Довідка в довільній формі про наявність в учасника, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою як приклад Таблиці 1. А також надається окрема довідка в довільній формі про наявність у кожного субпідрядника/співвиконавця, потужності якого учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою як приклад Таблиці 2.
                      Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Статус: Архівована
                      Дата створення: 12-03-2025, 13:36:18
                      Дата архівування: 14-03-2025, 13:49:12
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Додаток 1 до ТД (Заправка витратних матеріалів).docx, Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації , Довідка в довільній формі про наявність в учасника, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою як приклад Таблиці 1. А також надається окрема довідка в довільній формі про наявність у кожного субпідрядника/співвиконавця, потужності якого учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою як приклад Таблиці 2.
                      Підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації
                      Статус: Архівована
                      Дата створення: 12-03-2025, 13:36:18
                      Дата архівування: 14-03-2025, 13:49:12
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Додаток 1 до ТД (Заправка витратних матеріалів).docx, Документ, що засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником , До довідок додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником, субпідрядником/ співвиконавцем (якщо залучається) (наприклад штатний розпис/трудовий договір/цивільно-правовий договір/договір про надання послуг/інший документ).
                      3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Послуги з заправки картриджів до друкуючих пристроїв різних типів
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 14-03-2025, 13:49:13
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Аналогічний договір за предметом закупівлі та його виконання , На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - копії/ю документів/у на підтвердження повного виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці (акти наданих послуг, тощо). Інформація може надаватися про частково виконаний договір, дія, якого не закінчена, в разі, якщо учасник здійснює свою діяльність менше року. Аналогічний договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця та без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. В такому випадку Учасник надає лист-відгук від підприємства, для якого здійснювалось надання послуг, що підтверджує досвід та добросовісне виконання аналогічного договору, наведено Учасником в довідці.
                      Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 14-03-2025, 13:49:12
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Довідка з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) , Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору за період 2023-2025 років). Аналогічним вважається договір за предметом закупівлі «Послуги з заправки картриджів до друкуючих пристроїв різних типів» або надання послуг подібних предмету закупівлі.
                      Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Статус: Архівована
                      Дата створення: 12-03-2025, 13:36:18
                      Дата архівування: 14-03-2025, 13:49:12
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Додаток 1 до ТД (Заправка витратних матеріалів).docx, Довідка з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) , Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору за період 2023-2025 років). Аналогічним вважається договір за предметом закупівлі «Послуги з заправки картриджів до друкуючих пристроїв різних типів» або надання послуг подібних предмету закупівлі.
                      Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                      Статус: Архівована
                      Дата створення: 12-03-2025, 13:36:18
                      Дата архівування: 14-03-2025, 13:49:13
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Додаток 1 до ТД (Заправка витратних матеріалів).docx, Аналогічний договір за предметом закупівлі та його виконання , На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - копії/ю документів/у на підтвердження повного виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці (акти наданих послуг, тощо). Інформація може надаватися про частково виконаний договір, дія, якого не закінчена, в разі, якщо учасник здійснює свою діяльність менше року. Аналогічний договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця та без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. В такому випадку Учасник надає лист-відгук від підприємства, для якого здійснювалось надання послуг, що підтверджує досвід та добросовісне виконання аналогічного договору, наведено Учасником в довідці.
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ