Період оскарження умов закупівлі - по 19-03-2025, 00:00
Код послуг згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві предмета закупівлі: 50313200-4 Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 164 070 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 820,35 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ЗАХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ |
| ЄДРПОУ: | 43316386 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кордас Ольга |
| Телефон: | 380312617624 |
| E-mail: | olha.zk.just@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 76018, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, вулиця Грюнвальдська, будинок 11 |
6 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 №1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. У Додатку 6 до Тендерної документації міститься перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Так, відповідно до підпунктів 4.2, 4.3 пункту 4 Додатку 6 до Тендерної документації учасник має подати гарантійний лист, що тонер, яким буде проводитися заправка картриджів Замовника відповідає вимогам радіаційної безпеки; гарантійний лист, що тонер, яким буде проводитися заправка картриджів Замовника відповідає вимогам безпеки на токсичність. Зазначені документи учасником не надані. Також, відповідно до підпункту 4.4 пункту 4 Додатку 6 до Тендерної документації Учасник має подати чинні сертифікати на систему управління якості ISO 9001:2015/ ISO 9001:2018, екологічного управління ISO 14001:2015, управління охороною здоров'я та безпекою праці ISO 45001 видані Учаснику органом, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації. Учасником надано сертифікати на систему управління якості ISO 9001:2015/ ISO 9001:2018, екологічного управління ISO 14001:2015, строк чинності яких сплив 01.12.2024. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати документи відповідно до вимог Тендерної документації, про що зазначено вище.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.