Період оскарження умов закупівлі - по 16-03-2025, 00:00
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником-резидентом, повинні бути складені українською мовою. Детальна інформація зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 668 840 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 344,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Дніпровський державний університет внутрішніх справ |
| ЄДРПОУ: | 08571446 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://dduvs.in.ua/ |
| Контактна особа: | Ірина Копченко |
| Телефон: | +380669250167 |
| E-mail: | mppd@dduvs.edu.ua |
| Місцезнаходження: | 49005, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, проспект Науки, 26 |
1 |
У зв’язку із тим, що Учасник надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, та надав обґрунтування в довільній формі, а також його тендерна пропозиція містить достатньо великий обсяг документів - є необхідність додаткової перевірки інформації, що міститься у тендерній пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 02.04.2025 р.
Вимога про усунення невідповідностей пропозиції Учасника ТОВ "ХОЛДИНГ "ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА ТА НС" (пропозиція 143 989,20 грн з ПДВ), яка була розглянута уповноваженою особою на відповідність умовам тендерної документації. За результатами розгляду наданих учасником документів виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме: 1. Відповідно до п. 2 Додатку №8 «Інші документи, що вимагаються Замовником», Учасник повинен надати Письмову згоду на обробку наявних персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (для всіх працівників учасника інформацію про яких зазначено учасником в тендерній пропозиції) (Додаток №6). Зазначені згоди на обробку персональних даних працівників Учасника відсутні. 2. На вимогу п. 1 Додатку №3 до ТД, Учасник надав Довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою, згідно наданої форми, що містить інформацію про наявність у штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання, досвід та будуть залучені до надання послуг за предметом закупівлі. Згідно довідки будуть залучені такі працівники: Смага Сергій Станіславович, Садовський Віталій Володимирович, Швидков Юрій Миколайович, Мітін Андрій Романович. Відповідно до п. 1 Додатку №3 до ТД, для підтвердження наявності працівників у штаті Учасник повинен надати трудові книжки або витяги із трудових книжок, цивільно-правові договори, або трудові угоди співпраці учасника з працівниками, або накази про прийняття на роботу на усіх вказаних в інформаційній довідці працівників. Учасником НЕ надано жодних з перелічених вище документів. 3. Згідно з п. 2 Додатку №3 до ТД, Учасник повинен надати: - протоколи або витяги з протоколів перевірки знань та посвідчення про проходження навчання з законодавства України про охорону праці – Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів НПАОП 40.1-1.21-98 «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів. Правил пожежної безпеки в Україні» (на працівників, що будуть залучені до надання послуг за предметом закупівлі); - протоколи або витяги з протоколів перевірки знань та посвідчення - про проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки (на працівників, що будуть залучені до надання послуг за предметом закупівлі). Зазначені документи не надані Учасником щодо працівника Смаги Сергія Станіславовича. Відповідно до п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з ч. 9 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі», Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи вищевикладене, для усунення зазначених невідповідностей, Учасник повинен надати: - Письмову згоду на обробку наявних персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (для всіх працівників учасника інформацію про яких зазначено учасником в тендерній пропозиції) (Додаток №6); - трудові книжки або витяги із трудових книжок, цивільно-правові договори, або трудові угоди співпраці учасника з працівниками, або накази про прийняття на роботу на усіх вказаних в інформаційній довідці працівників; - протоколи або витяги з протоколів перевірки знань та посвідчення про проходження навчання з законодавства України про охорону праці – Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів НПАОП 40.1-1.21-98 «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів. Правил пожежної безпеки в Україні» (на працівника Смагу Сергія Станіславовича); - протоколи або витяги з протоколів перевірки знань та посвідчення - про проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки (на працівника Смагу Сергія Станіславовича).
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.