Період оскарження умов закупівлі - по 11-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 850 405 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 252,03 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Херсонської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 02146713 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Катерина Троцик |
| Телефон: | +380552456061, +380552420861 |
| E-mail: | katerina_trocyk@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 73000, Україна, Херсонська область,м. Херсон, вул. Воронцовська, 15-А |
0 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Відповідно до пункту 42 Особливостей, передбачено, що замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. Враховуючи положення зазначеного пункту Особливостей замовник звернувся 24.03.2025 року до Північно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці та до Центрального міжрегіонального управління Державної служби з питань праці щодо перевірки та підтвердження інформації наданої учасником ТОВ "Лугспецтехносервіс". У зв’язку із терміном розгляду звернень до вищезазначених управлінь та з метою об’єктивного та неупередженого розгляду тендерної пропозиції учасника виникає необхідність у продовженні строків розгляду тендерної пропозиції учасника. У відповідності до частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Отже, враховуючи приписи частини 10 статті 29 Закону постала необхідність прийняти рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Лугспецтехносервіс" відкритих торгів на закупівлю Послуги з технічного обслуговування пожежної сигналізації та сигналізації загазованості; код 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних і контрольних приладів за ДК 021:2015 (далі — Закупівля), № UA-2025-03-06-013500-a, яка визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною до 14.04.2025 року.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Перелік виявлених невідповідностей; 1. Відповідно п. 7 розділу 1 тендерної документації документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Згідно з п. 1 розділу 3 тендерної документації та пп. 1.2.1 та 1.2.2 п. 1.2 додатку 1 до тендерної документації учасник має надати: 1.2.1 довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, яка може бути завірена печаткою Учасника (в разі її використання), з інформацією про наявність не менше 2-х працівників, які будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом даних торгів, в тому числі не менше 1-го працівника який пройшов навчання та перевірку знань з питань охорони праці. 1.2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис /трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). В складі тендерної пропозиції Учасника міститься довідка вих. № 80/10 від 13.03.2025 р.. з інформацією про наявність не менше 2-х працівників, які будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом даних торгів, в тому числі не менше 1-го працівника який пройшов навчання та перевірку знань з питань охорони праці. До довідки Учасник надав копії трудових книжок Стахова Кирила Євгеновича, Красноглазова Валерія Олександровича, Гелетіна Михайло Васильовича, які викладені іншою мовою ніж українська. В порушення вимог п. 7 розділу 1 тендерної документації учасник не надав автентичний переклад українською мовою документів які викладені іншою мовою ніж українська. Для усунення невідповідностей учаснику необхідно надати документи відповідно до вимог п. 7 розділу 1 тендерної документації, а саме копії трудових книжок з автентичним перекладом української мови. 2. Відповідно до п. 7 Додатка 1 до тендерної документації учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати “достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. (Надається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом)”. Технічною специфікацією Додаток 3 до тендерної документації передбачено надання послуг зокрема, з технічного обслуговування сигналізації загазованості в опалювальній (заклади №8, 27, 50). Якщо учасник планує виконувати роботи підвищеної небезпеки пов'язані з монтажем, демонтажем, налагодженням, ремонтом, технічним обслуговуванням системи довибухових концентрацій газу, мікроконцентрацій чадного газу, у яких застосовуються сигналізатори з вимикаючими газ пристроями, то йому необхідно отримати дозвіл або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання цих робіт. В складі пропозиції учасника ТОВ "Лугспецтехносервіс" відсутні документи дозвільного характеру на виконання послуг, що передбачені Технічною специфікацією Додаток 3 до тендерної документації. Для усунення невідповідностей учаснику необхідно надати довідку довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинного документу дозвільного характеру, а саме Дозвіл або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на технічне обслуговування (виконання робіт підвищеної небезпеки п. 11 група А Додаток 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки” №1107 від 26.10.2011) устаткування підвищеної небезпеки (п. 4 групи Б Постанови КМУ №77 від 03.02.2021 “Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України”). Замість довідки довільної форми учасник може надати чинний Дозвіл або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на вищезазначені роботи на устаткування підвищеної небезпеки
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.