Період оскарження умов закупівлі - по 18-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 21 261 371 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 212 613,71 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 637 841,13 UAH |
| Замовник: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 25879878 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://km.restoration.gov.ua |
| Контактна особа: | Адуканець Леся Василівна |
| Телефон: | 380382783250 |
| E-mail: | tender.km@restoration.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 29000, Україна, Хмельницька область,Хмельницький, вул. Свободи, буд. 77 |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до поданої Учасником в складі тендерної пропозиції Довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) №20-03/25-02 від 20.03.2025 р. в графі 6 № п/п 1-5 не вказано дати документа. 2. Відповідно до поданої Учасником в складі тендерної пропозиції Довідки про наявність матеріально-технічної бази (виробничих баз, тощо) №20-03/25-03 від 20.03.2025 року надано підтверджуючі документи Договір оренди нежитлового приміщення №02/01 від 01.01.2025 року, що не посвідчені відповідно до умов тендерної документації скан-копії оригіналів документів: документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді кольорових скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи, складені учасником згідно цієї документації) та з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно тендерної документації (наприклад, відгуки, гарантійні листи, тощо). 3. Відповідно до поданої Учасником в складі тендерної пропозиції Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №20-03/25-05 від 20.03.2025 р. та підтверджуючих документів, не підтверджено наявності головного інженера або іншої особи, яка здійснює технічне керівництво діяльністю в кількості 1 особа. 4. Учасник у складі тендерної пропозиції не підтвердив інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, з огляду на наступне: - не підтверджено обсяг виконання з «Обслуговування об’єктів зовнішнього освітлення». Умовами тендерної документації Додаток №2 «Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям (статті 16 Закону)», Таблиця 5 вимагається підтвердити виконання з «Обслуговування об’єктів зовнішнього освітлення» на 17,765 км, згідно Актів приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг, що додаються до Довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) №20-03/25-06 від 20.03.2025р. у складі тендерної пропозиції обсяг зазначених підтверджених виконаних робіт складає – 11,723 км. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ДОДАТОК № 2 до тендерної документації ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) 1. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність техніки з її документальним підтвердженням згідно наведеної нижче форми: Таблиця 1 Довідка про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) № п/п Назва* Тип/марка/модель, рік випуску Кількість Зазначення приналежності** Документ, підтверджуючий приналежність*** 1 2 3 4 5 6 * учасники обов’язково включають у довідку обладнання та техніку, необхідну для надання послуг/виконання робіт згідно предмету закупівлі (в кількості не менше зазначених нижче одиниць), а саме: - автомобіль бортовий – 2 одиниці; - автогідропідіймач – 2 одиниці; - автокран або кран - маніпулятор – 1 одиниця. ** якщо учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України); *** зазначається назва, номер та дата документу/договору та додатково вказується серія і номер свідоцтва/технічного паспорта, який учасник надав як підтверджуючий відповідно до графи 5 Таблиці 1. 2. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо) та технологій. Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність матеріально-технічної бази з її документальним підтвердженням згідно наведеної нижче форми: Таблиця 2 Довідка про наявність матеріально-технічної бази (виробничих баз, тощо) № п/п Найменування Місцезнаходження *** Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність** 1 2 3 4 5 * якщо учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається "право користування" (договір оренди або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається назва, номер та дата документу, який учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 4 Таблиці 2; *** матеріально-технічна база повинна розташовуватись в межах Хмельницької області. В підтвердження інформації, викладеної в Таблиці 2 учасник надає: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації скан-копії оригіналів документів, які підтверджують право власності учасника на об’єкти, перелічені учасником в графі 2 Таблиці 2 або - посвідчені відповідно до умов тендерної документації скан-копії оригіналів договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди, суборенди та інше (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та інше (з усіма додатками до договору, змінами та доповненнями) на всі вказані у довідках об’єкти, які не є власністю учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг/виконання робіт); - посвідчені відповідно до умов тендерної документації скан-копії оригіналів актів приймання-передачі (або інший (інші) документ (документи), який (які) підтверджує (підтверджують) факт передачі) учаснику таких об’єктів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - гарантійний (гарантійні) лист (листи) від власника (орендаря) об’єкта (об’єктів) щодо укладення договору оренди (суборенди) на вказані у довідці об’єкти, які не є власністю учасника, із зазначенням ідентифікатора закупівлі. 3. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та її документальним підтвердженням згідно наведеної нижче форми: Таблиця 3 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № п/п Посада* П.І.Б. Загальний стаж роботи, (роки) Досвід або стаж роботи (роки) Штатний/трудовий договір/цивільно-правовий договір/за сумісництвом тощо 1 2 3 4 5 6 * учасники обов’язково включають у довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі в кількості осіб, не менше, ніж зазначено нижче: інженерно-технічні працівники, в кількості осіб, не менше ніж зазначено нижче: - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю – 1 особа; Наявність в учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг/виконання робіт згідно предмету закупівлі, документально підтверджуються в складі тендерної пропозиції наступними документами: - копії наказів про призначення на посаду, або накази про сумісництво, щодо осіб, які будуть задіяні учасником під час виконання договору, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин з відповідними працівниками, зазначеними у довідці (на кожного працівника, який відображений учасником в Таблиці 3). 3. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) наступними інформацією та документами: Таблиця 4 Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) № п/п 1. Замовник, код ЄДРПОУ, місцезнаходження, ПIБ керівника, телефон 2. Посилання на закупівлю в системі Prozorro (за наявності) 1. Номер договору 2. Дата укладання договору 3. Предмет договору 4. Строк виконання договору 1. Ціна договору, грн. 2. Сума виконання договору, грн. 3. Відсоток виконання договору 1 2 3 4 * аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись договір на виконання робіт/надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування (ремонт, технічне обслуговування та утримання об’єктів стаціонарного штучного освітлення та світлофорних об’єктів). До довідки включається інформація про аналогічний договір, виконання робіт/надання послуг по якому здійснювалось протягом останніх 4-х (чотирьох) років, що передують даті оголошення закупівлі, та документально підтверджується учасником в складі тендерної пропозиції скан-копією оригіналу договору, інформація по якому вказана учасником в Таблиці 4. Для підтвердження інформації, що зазначена у Таблиці 4, учасник надає наступні документи: - копiю (копії) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору та додатковими угодами із додатками до додаткових угод до аналогічного договору; - копiю (копіями) підписаної (підписаних) контрагентом (замовником) Довідки (Довідок) про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) або іншого документу, що підтверджує вартість виконаних робіт/наданих послуг, передбаченого аналогічним договором; - копiю (копіями) підписаних контрагентом (замовником) Акту (Актів) приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) або іншого документу, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбаченого аналогічним договором. Учасник має документально підтвердити досвід виконання/надання наступних основних (ключових) видів робіт/послуг відповідно до технічної частини (Додаток № 4 до тендерної документації): Таблиця 5 Перелік основних (ключових) видів робіт/послуг та об’єми, які Учасник повинен підтвердити у тендерній пропозиції. № з/п Найменування видів робіт/послуг* Одиниця виміру Кількість 1 2 3 4 1 Обслуговування об’єктів зовнішнього освітлення км 17,765 2 Технічне обслуговування силових шаф, шаф управління, розподільчих коробок освітлювальної мережі мостів об’єкт 27 3 Технічне обслуговування системи зовнішнього освітлення пішохідних переходів з автономним джерелом живлення систем 1 4 Обслуговування світлофорних об’єктів: об’єкт 8 Технічне обслуговування контролера * зазначені в Таблиці 5 види робіт/послуг мають бути відображені у наданих учасником у складі тендерної пропозиції актах приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен привести надану інформацію та документи у відповідність до вимог тендерної документації, що підтверджує інформацію про наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо) та технологій, інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ», яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-30 Стрий – Умань – Дніпро – Ізварине (через мм. Вінниця, Кропивницький) км 292+490 – км 333+317 (ремонт, технічне обслуговування та утримання об’єктів стаціонарного штучного освітлення та світлофорних об’єктів), Хмельницька область (50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги)» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника. 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. Закупівля «Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-30 Стрий – Умань – Дніпро – Ізварине (через мм. Вінниця, Кропивницький) км 292+490 – км 333+317 (ремонт, технічне обслуговування та утримання об’єктів стаціонарного штучного освітлення та світлофорних об’єктів), Хмельницька область (50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги)» зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-03-06-012917-a. По першому питанню порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями). Відповідно до частини першої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану учасником ТОВ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ». У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ», продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-30 Стрий – Умань – Дніпро – Ізварине (через мм. Вінниця, Кропивницький) км 292+490 – км 333+317 (ремонт, технічне обслуговування та утримання об’єктів стаціонарного штучного освітлення та світлофорних об’єктів), Хмельницька область (50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги)» є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ» до 20 робочих днів, а саме до 17 квітня 2025 року. По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ» до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: За результатами перевірки тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ» встановлено: 1. В ДОВІДЦІ про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) № 10/2 від «20» березня 2025 року в графі 6 додатково не вказано серія і номер свідоцтва/технічного паспорта, який учасник надав як підтверджуючий відповідно до графи 5 Таблиці 1 за № п/п з 1 по 5. 2. Не підтвердив наявність «Автомобіля бортового» за № п/п 2 згідно ДОВІДКИ про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) № 10/2 від «20» березня 2025 року та відповідно до наданих ДОГОВОРУ ОРЕНДИ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ № ВІА01012024 від 29 грудня 2023 року та Додатковою Угодою № 4 від 31 жовтня 2024 року, вказаний транспортний засіб повернувся Орендодавцю. 3. Не підтвердив наявність «Автогідропідіймача» та «Крана-маніпулятора» за № п/п 3 та 5, згідно ДОВІДКИ про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) № 10/2 від «20» березня 2025 року, так як не надано акту приймання-передачі вказаної техніки від ОРЕНДОДАВЦЯ ОРЕНДАРЮ згідно ДОГОВОРУ ОРЕНДИ (НАЙМУ) ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ №2084 від дві тисячі двадцять третього року, вересня місяця, двадцять сьомого числа, «пункт 4.2.1. передати ОРЕНДАРЮ транспортний засіб за актом приймання-передачі у технічно справному стані разом з необхідними документами та документацією до нього;». 4. Також ЛИСТИ-ПІДТВЕРДЖЕННЯ від ТОВ «ВІА ДОРБУД» № 5 від «20» березня 2025 року та Туніка Анатолія Васильовича (фізична особа) № б/н від «20» березня 2025 року не відповідають вимогам тендерної документації, а саме не вказано предмет закупівлі та відповідний договір. 5. В ДОВІДЦІ про наявність матеріально-технічної бази (виробничих баз, тощо) № 10/3 від «20» березня 2025 року за № п/п 1 та 2 вказано об’єкти, що розташовуються поза межами Хмельницької області, а також в ГАРАНТІЙНОМУ ЛИСТІ ТОВ «ВАЛОН-А» № 24 від «18» березня 2025 року строк укладання ДОГОВОРУ про надання послуг № 1803/25-1 від «18» березня 2025 року не відповідає наданим підтверджуючим документам. 6. В ДОВІДЦІ про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) № 10/5 від «20» березня 2025 року в графі 2 не вказано ПІБ керівника, в графі 3 невірно вказано «4. Строк виконання договору» відповідно до підтверджуючих документів, тобто ДОГОВІР № СП/51-24/5 на послуг з утримання мереж зовнішнього освітлення та світлофорних об’єктів на автомобільних дорогах загального користування державного значення у Київській області від «10» липня 2024 року. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Вимога ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ № 14/1 від «06» березня 2025 року: ДОДАТОК № 2 до тендерної документації ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) 1. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність техніки з її документальним підтвердженням згідно наведеної нижче форми: Таблиця 1 Довідка про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) № п/п Назва* Тип/марка/модель, рік випуску Кількість Зазначення приналежності** Документ, підтверджуючий приналежність*** 1 2 3 4 5 6 * учасники обов’язково включають у довідку обладнання та техніку, необхідну для надання послуг/виконання робіт згідно предмету закупівлі (в кількості не менше зазначених нижче одиниць), а саме: - автомобіль бортовий – 2 одиниці; - автогідропідіймач – 2 одиниці; - автокран або кран - маніпулятор – 1 одиниця. ** якщо учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України); *** зазначається назва, номер та дата документу/договору та додатково вказується серія і номер свідоцтва/технічного паспорта, який учасник надав як підтверджуючий відповідно до графи 5 Таблиці 1. Для підтвердження наявності власного обладнання та техніки учасник у складі пропозиції на кожну одиницю зазначену в Таблиці 1 надає: - завірені копії технічних паспортів або свідоцтв про їх реєстрацію на обладнання та техніку, яка підлягає обов’язковій державній реєстрації; - на все інше обладнання, реєстрація яких не передбачена діючим законодавством України, інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів. Якщо обладнання та техніка не є власністю учасника, а залучена, то учасником на все вказане в Таблиці 1 обладнання та техніку, додатково подаються: - завірені копії договорів (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід’ємні, та додатковими угодами), що підтверджують право користування (оренди/суборенди, лізингу/сублізингу, надання послуг чи інших правочинів, передбачених чинним законодавством України). Такі договори мають бути чинними на дату оголошення цієї закупівлі; - оригінал листа-підтвердження власника щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання, тощо для виконання робіт/надання послуг учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі, яка зазначена у відповідному договорі (оренди, лізингу та інших правах користування). 2. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо) та технологій. Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність матеріально-технічної бази з її документальним підтвердженням згідно наведеної нижче форми: Таблиця 2 Довідка про наявність матеріально-технічної бази (виробничих баз, тощо) № п/п Найменування Місцезнаходження *** Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність** 1 2 3 4 5 * якщо учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається "право користування" (договір оренди або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається назва, номер та дата документу, який учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 4 Таблиці 2; *** матеріально-технічна база повинна розташовуватись в межах Хмельницької області. В підтвердження інформації, викладеної в Таблиці 2 учасник надає: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації скан-копії оригіналів документів, які підтверджують право власності учасника на об’єкти, перелічені учасником в графі 2 Таблиці 2 або - посвідчені відповідно до умов тендерної документації скан-копії оригіналів договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди, суборенди та інше (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та інше (з усіма додатками до договору, змінами та доповненнями) на всі вказані у довідках об’єкти, які не є власністю учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг/виконання робіт); - посвідчені відповідно до умов тендерної документації скан-копії оригіналів актів приймання-передачі (або інший (інші) документ (документи), який (які) підтверджує (підтверджують) факт передачі) учаснику таких об’єктів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - гарантійний (гарантійні) лист (листи) від власника (орендаря) об’єкта (об’єктів) щодо укладення договору оренди (суборенди) на вказані у довідці об’єкти, які не є власністю учасника, із зазначенням ідентифікатора закупівлі. 3. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) наступними інформацією та документами: Таблиця 4 Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) № п/п 1. Замовник, код ЄДРПОУ, місцезнаходження, ПIБ керівника, телефон 2. Посилання на закупівлю в системі Prozorro (за наявності) 1. Номер договору 2. Дата укладання договору 3. Предмет договору 4. Строк виконання договору 1. Ціна договору, грн. 2. Сума виконання договору, грн. 3. Відсоток виконання договору 1 2 3 4 * аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись договір на виконання робіт/надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування (ремонт, технічне обслуговування та утримання об’єктів стаціонарного штучного освітлення та світлофорних об’єктів). До довідки включається інформація про аналогічний договір, виконання робіт/надання послуг по якому здійснювалось протягом останніх 4-х (чотирьох) років, що передують даті оголошення закупівлі, та документально підтверджується учасником в складі тендерної пропозиції скан-копією оригіналу договору, інформація по якому вказана учасником в Таблиці 4. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник ТОВ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ» має: 1. Привести у відповідність та надати ДОВІДКУ про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) в графі 6 додатково вказати серію і номер свідоцтва/технічного паспорта, за № п/п з 1 по 5. 2. Підтвердити наявність «Автомобіля бортового». 3. Підтвердити наявність «Автогідропідіймача» та «Крана-маніпулятора». 4. Привести у відповідність та надати ЛИСТИ-ПІДТВЕРДЖЕННЯ згідно вимог ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ № 14/1 від «06» березня 2025 року. 5. Привести у відповідність та надати ДОВІДКУ про наявність матеріально-технічної бази (виробничих баз, тощо) згідно вимог ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ № 14/1 від «06» березня 2025 року. 6. Привести у відповідність та надати ДОВІДКУ про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно вимог ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ № 14/1 від «06» березня 2025 року.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.