Період оскарження умов закупівлі - по 11-03-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 295 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ЦЕНТРАЛЬНО-МІСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 02142325 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юлія Мороз |
| Телефон: | +380980344537 |
| E-mail: | juliatenderkr@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 50000, Україна, Дніпропетровська область,м. Кривий Ріг, вул. СВЯТО-МИКОЛАЇВСЬКА, буд. 27 |
2 |
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме: 1) Учаснику, на підтвердження розділу 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 3 до тендерної документації необхідно: - надати документи про право власності (користування) обладнанням, зазначеним в довідці про МТБ. Оборотно-сальдова відомість не являється первинним документом (документом про право власності) в розумінні ст.9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" - зазначити повне найменування моделі насосу поверхневого Vodomet, для встановлення його технічних характеристик мінімальним вимогам тендерної документації. 2) Учаснику, на підтвердження розділу 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 3 до тендерної документації, встановлено невідповідність, а саме: - довідка про працівників не містить інформації про повне ПІБ працівників, що будуть залучені до надання послуг; - в довідці про працівників надано інформацію про наявність інженера-проектувальника Голубніченко С.О. в той час, як на підтвердждення його кваліфікації надано кваліфікаційний сертифікат на ім'я Голубніченко Світлани Миколаївни; - кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника Голубніченко С.М. не є чинним, оскільки в складі тндерної пропозиції не надано сертифікат про підвищення кваліфікації протягом 5 років його дії згідно ст. 17 ЗУ "Про архітектурну діяльність"; - на підтвердження наявності зварника наданий документ, заповнений іноземною мовою, що є порушенням п.9 розділу 1 ТД. - не надано документи про навчання працівників: - про навчання за «Правилами охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском» (НПАОП 0.00-1.81-18); - про навчання за «Правилами охорони праці під час експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж і тепловикористовувальних установок» (НПАОП 0.00-1.69-13); - про навчання за «Правилами з технічної експлуатації теплових установок і мереж» (на Сачек О.Л.); - про навчання за «Правилами з підготовки теплових господарств до опалювального періоду». 3) Учаснику, на підтвердження розділу 4.11 Додатку 3 до тендерної документації необхідно надати гарантійний лист, згідно форми зазначеній у Додатку №6 до ТД. Якщо, учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі п.44 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.