Період оскарження умов закупівлі - по 10-03-2025, 00:00
послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 961 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 10 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЖИТОМИРОБЛЕНЕРГО" |
| ЄДРПОУ: | 22048622 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ztoe.com.ua |
| Контактна особа: | Сергей Дробный |
| Телефон: | +380412402425 |
| E-mail: | tender@co.ztoe.com.ua |
| Місцезнаходження: | 10008, Україна, Житомирська область,м. Житомир, вул. Віктора Косенка, буд. 32/8 |
3 |
Після розкриття тендерних пропозицій Замовником було виявлено невідповідність документів Учасника – товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕР АВТО ЦЕНТР» вимогам тендерної документації, а саме: - учасником не надано довідку у довільній формі, яка підтверджує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля (відповідно до вимог Розділу ІІ «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації); - учасником надано тендерну пропозицію без зразків підпису особи, уповноваженої підписувати документи тендерної пропозиції Учасника (відповідно до вимог п.9 тендерної пропозиції (форма, яка подається Учасником), наведеної у Додатку 3 до тендерної документації); - учасником надано тендерну пропозицію без зразків підпису особи, уповноваженої підписувати документи за результатами процедури закупівлі (відповідно до вимог п.12 тендерної пропозиції (форма, яка подається Учасником), наведеної у Додатку 3 до тендерної документації). У відповідності до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Ви маєте можливість виправити вищезазначені невідповідності та надати необхідні документи. У разі ненадання підтверджуючої інформації Ваша пропозиція буде відхилена на підставі абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.