Період оскарження умов закупівлі - по 14-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 56 515 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 282,58 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ" |
| ЄДРПОУ: | 02568176 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://ifdcsms.com.ua/uk/ |
| Контактна особа: | Яна Остафійчук |
| Телефон: | +380342535633 |
| E-mail: | ifstandartmetrology@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 76007, Україна, Івано-Франківська область,місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ВОВЧИНЕЦЬКА будинок 127 |
2 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1. У пункті 1.1. Додатку 1 до тендерної документації зазначено: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження даного кваліфікаційного критерію, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: 1.1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір, предметом закупівлі якого є послуги з технічного обслуговування та відновлення офісної техніки; 1.1.2. Не менше одного виконаного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці; 1.1.3. Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Учасником у складі своєї тендерної пропозиції надані тільки скановані копії договорів та акти наданих послуг. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями 1.1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір, предметом закупівлі якого є послуги з технічного обслуговування та відновлення офісної техніки; 1.1.2. Не менше одного виконаного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці; 1.1.3. Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. 2. У пункті 1.2. Додатку 1 до тендерної документації зазначено: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження даного кваліфікаційного критерію, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. Учасником у складі своєї тендерної пропозиції не надано жодного документу на підтвердження даної вимоги. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1 наведеної у Додатку 1 до тендерної документації. 3. У пункті 4.1. Додатку 1 до тендерної документації зазначено перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати Копії документів, що підтверджують наявність в учасника станції очистки та заправки картриджів (технічний паспорт, виданий учаснику). Учасником у складі своєї тендерної пропозиції не надано жодного документу на підтвердження даної вимоги. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Копії документів, що підтверджують наявність в учасника станції очистки та заправки картриджів (технічний паспорт, виданий учаснику). 4. У пункті 4.1. Додатку 1 до тендерної документації зазначено перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати Гарантійний лист за підписом учасника про: - рік виготовлення запропонованих витратних матеріалів та запчастин – не раніше 2022 р., - виконання вимог до тари та упаковки – картриджі окремо упаковуватимуться у герметичні світлонепроникні пакети та матимуть індивідуальне маркування. Учасником у складі своєї тендерної пропозиції не надано жодного документу на підтвердження даної вимоги. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Гарантійний лист за підписом учасника про: - рік виготовлення запропонованих витратних матеріалів та запчастин – не раніше 2022 р., - виконання вимог до тари та упаковки – картриджі окремо упаковуватимуться у герметичні світлонепроникні пакети та матимуть індивідуальне маркування.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.