Період оскарження умов закупівлі - по 10-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 197 020 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 985,10 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМЕНІ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9960) |
| ЄДРПОУ: | 14321481 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Драгочинська Діана Олександрівна |
| Телефон: | 380500507641 |
| E-mail: | DODrahochynska@dpsu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 29003, Україна, Хмельницька область,Хмельницький, |
2 |
Згідно із положенням п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника: - Учасник надав цінову пропозицію (документ «Доки пропозиції 2.pdf»), що містять невідповідності, а саме невірно зазначений предмет закупівлі з кодом ДК 021:2015; - Учасник надав Договір оренди №001 від 03 червня 2019 р. та Додаток №9 до Договору оренди нежитлового приміщення №001 від 03 червня 2019 р. Додаткова угода №7 від 08 грудня 2023 р., у якому Сторони домовились продовжити строк дії Договору до 12 листопада 2024 року (документ «Договір оренди.pdf»). Відсутня інформація про продовження даного договору оренди на 2025 рік. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Згідно із п.п. 7 п. 1 розділу ІІІ Тендерної документації вимагається надати «заповнена форма “Цінова пропозиція”. Форма заповнюється згідно з Додатком №1 до тендерної документації, в т.ч. щодо конкретної назви (найменування) кожної номенклатурної позиції то/або окремої частини закупівлі (у разі застосування), а також інформації про виробника товару (країну походження) у разі закупівлі товарів» та згідно пункту 1 Додатку 5 «Перелік документів_ інформації, які подаються УЧАСНИКОМ у складі тендерної пропозиції» до Тендерної документації; - Згідно критерію 2 пункту 2.2 Додатку 2 «Кваліфікаційні вимоги» до Тендерної документації – «Документи, що підтверджують наявність в Учасника виробничих приміщень в яких проводяться відповідні роботи: документ на право власності та/або договір оренди» та згідно пункту 7 Додатку 5 «Перелік документів_ інформації, які подаються УЧАСНИКОМ у складі тендерної пропозиції» до Тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: - заповнену форму «Цінова пропозиція» згідно з Додатком 1 до Тендерної документації (п. 4.1 розділу 1 «Загальні положення» Тендерної документації та інформація, розміщена в електронній системі Prozorro) відповідно до процедури закупівлі «Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування комп’ютерної техніки» за кодом ДК 021:2015 – 50320000-4 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів» (зазначити дану назву предмету закупівлі із кодом ДК021:2015), № UA-2025-03-05-010725-a для забезпечення відповідності цінової пропозиції вимогам закупівлі відповідно до цінової пропозиції наданої Учасником; - документи, що підтверджують наявність в Учасника виробничих приміщень в яких проводяться відповідні роботи: документ на право власності та/або договір оренди, а саме підтверджуючий документ про продовження договору оренди №001 від 03 червня 2019 р. на 2025 рік або інформацію щодо його продовження/укладання нового договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.