Період оскарження умов закупівлі - по 10-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 636 330 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 181,65 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 8 181,65 UAH |
| Замовник: | Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 03366374 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вікторія Ковтонюк |
| Телефон: | +380462941552 |
| E-mail: | gkh_sektor_zakupivel@chernigiv-rada.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 14000, Україна, Чернігівська область,Чернигов, вул. Реміснича, 19 |
0 |
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з частиною першою статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із необхідністю детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий у складі тендерної пропозиції Учасника, значною кількістю інших процедур закупівель, що проводить Замовник на даний час, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Учасник надав Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання матеріально-технічної бази та технологій №1/1 від 12.03.2025 року, необхідних для надання послуг згідно предмету закупівлі, визначених у технічній специфікації (файл «Додаток №1.pdf»), що містить невідповідності щодо назв документально підтвердженого права користування обладнанням, яке зазначено в даній довідці. 1.2. Учасник надав Відомості про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів, що будуть залучені до надання послуг згідно предмету закупівлі №1/4 від 12.03.2025 року за формою, що встановлена Таблицею 2 Додатку № 1 до Тендерної документації (файл «Додаток №1.pdf»), що містить невідповідності щодо визначення наявного досвіду роботи на зазначених посадах. 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності. 2.1. Учасник надає інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг згідно предмету закупівлі, визначених у технічній специфікації, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування, згідно вимог тендерної документації встановлених у Додатку № 1 до Тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» за формою наведеною у Таблиці 1 та документальне підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці (документи / документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном). 2.2. Учасник надає довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та додає документи на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником (наприклад: штатний розпис, накази або трудовий договір (трудова угода) / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) або інший документ(ти), який (які) підтверджують факт працевлаштування згідно із чинним законодавством України), згідно вимог тендерної документації встановлених у Додатку № 1 до Тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» за формою наведеною у Таблиці 2. 3. Перелік інформації та документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Учасник повинен усунути виявлені невідповідності щодо назв документально підтвердженої інформації стосовно наявності обладнання, зазначеного в довідці, що буде використовуватись при наданні послуг, визначених у технічній специфікації, шляхом повторного заповнення Таблиці 1 (Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічній специфікації) із зазначенням вірної інформації. 3.2. Учасник повинен усунути виявлені невідповідності щодо визначення наявного досвіду роботи основних спеціалістів (досвід роботи на цій посаді (за професією), років) шляхом повторного заповнення Таблиці 2 «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» із зазначенням вірної інформації у відповідності до наданого документального підтвердження.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.