Закупівлю оголошено - 05-03-2025, 11:22. Дата останніх змін - 17-04-2025, 16:16

Послуги з ремонту плавзасобу снн "Одессос"

Послуги з ремонту плавзасобу снн "Одессос"... Державна закупівля - UA-2025-03-05-004648-a Послуги з ремонту плавзасобу снн "Одессос" від замовника ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ" від 3/5/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-05-004648-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-09-19-017433-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 05-03-2025, 11:22
по 11-03-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 05-03-2025, 11:22
по 14-03-2025, 12:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 17-03-2025, 12:41
по 17-03-2025, 13:04

Період оскарження умов закупівлі - по 11-03-2025, 00:00

Детальна інформація щодо процедури закупівлі, у тому числі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, наведені у Тендерній документації.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
12000000
12 000 000 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:60 000 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
ЄДРПОУ:38728549 Досьє YouControl
Сайт:http://www.uspa.gov.ua/yuz/
Контактна особа:Лозовий Костянтин Костянтинович
Телефон:380487381710
E-mail:Kostiantyn.Lozovyi@pf.uspa.gov.ua
Місцезнаходження:
65481, Україна, Одеська область,Південне, Україна, 65481, Одеська обл., місто Південне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з ремонту плавзасобу с ...
12 000 000 UAH(без ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 17-03-2025, 12:41
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з ремонту плавзасобу снн "Одессос"

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50246400-5
Послуги з ремонту і технічного обслуговування плавучих платформ


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ПрАТ "ІСРЗ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 31-03-2025 по 08-04-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, м. Черноморськ, вул.Космонавтів буд.59-Б., 68093, Андрей Сафронов
Остаточна пропозиція:
11 880 000 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
11 880 000 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
04-04-2025, 14:59
Період подачі оскарження:
по 10-04-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 01-04-25, 13:36:37
24

Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 01.04.2025 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (з урахуванням Протоколу робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 01.04.2025 № 121) Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-03-05-004648-a) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Південне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з ремонту плавзасобу снн "Одессос" за кодом ДК 021:2015 - 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Приватне акціонерне товариство «ІСРЗ» (ПрАТ «ІСРЗ»). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 8.1. згідно пункту 4.1. частини 4 Додатку 3 до Тендерної документації (далі- ТД) для вимагалося надати: «4.1. Документ(и) (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)), що підтверджує(ють) повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю (протокол засновників та/або наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю) (для юридичних осіб)». 8.2. згідно підпункту 2.1.1. пункту 2.1. частини 2 Додатку 3 до ТД для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вимагалося надати: «2.1.1. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази (в тому числі, але не виключно, інформацію про наявність доку та/або сліпу), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком. У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власних обладнання, матеріально-технічної бази (в тому числі, але не виключно, інформацію про наявність доку та/або сліпу), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати в колонці «Примітки»: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору.». 8.3. згідно підпункту 2.2.1. пункту 2.2. частини 2 Додатку 3 до ТД для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагалося надати: «2.2.1. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання ремонту плавзасобу, що є предметом закупівлі, за встановленим зразком, із зазначенням інформації про наявних в учасника процедури закупівлі: - спеціаліста/ів з корпусної частини; - спеціаліста/ів механічної частини; - спеціаліста/ів електричної частини; - спеціаліста/ів – зварювальника/ів із зазначенням інформації про наявність діючого на кінцеву дату подання тендерної пропозиції свідоцтва/сертифікату/тощо ДП «КТ Регістр судноплавства України»; - фахівця/ів з неруйнівного ультразвукового контролю (вимірювання товщин металу) із зазначенням інформації про наявність діючого на кінцеву дату подання тендерної пропозиції свідоцтва/сертифікату/тощо ДП «КТ Регістр судноплавства України». 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. щодо пункту 4.1. частини 4 Додатку 3 до ТД учасником процедури закупівлі ПрАТ «ІСРЗ», для підтвердження повноважень посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, у складі його тендерної пропозиції було надано завірені учасником скановані копії Протоколу засідання Наглядової ради ПрАТ «ІСРЗ» від 10.03.2020 року №1 та Наказ Голови правління ПрАТ «ІСРЗ» від 10.03.2020 №45/1 в яких зазначено, що виконання обов’язків Голови правління здійснюється Дудніковим Михайло Юрійовичем до 10.03.2025 року, а в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, керівником підприємства зазначено Фуртатова Юрія Вячеславовича. При цьому, учасником ПрАТ «ІСРЗ» подано в електронній системі закупівель тендерну пропозицію та документи у складі тендерної пропозиції 13.10.2025 року, які підписані з накладенням на кожний документ електронного підпису (КЕП) Дудніковим Михайло Юрійовичем. Зважаючи на вищевикладене, учасником процедури закупівлі ПрАТ «ІСРЗ», не підтверджено повноважень посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів, а саме Дудніковим Михайло Юрійовичем, тендерної пропозиції та договору про закупівлю. 9.2. щодо підпункту 2.1.1. пункту 2.1. частини 2 Додатку 3 до ТД учасником процедури закупівлі ПрАТ «ІСРЗ» у складі тендерної пропозиції надано «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 12.03.2025 №85000/01-150 (далі – Довідка про МТБ). Під час детального аналізу Довідки про МТБ замовником виявлено наступні невідповідності: 9.2.1. В позиціях №8 та 9 Довідки про МТБ, учасник не вказав інформацію щодо місцезнаходження, суб’єкта господарювання, з яким укладено договір оренди, а також строк (термін) дії такого договору. 9.2.2. В позиціях №10-11, 36-38 Довідки про МТБ, учасник не вказав інформацію щодо код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено договір, а також строк (термін) дії такого договору. 9.2.3. Додаткову інформацію щодо залученого обладнання, яка вимагається замовником згідно абзацу 2 підпункту 2.1.1. пункту 2.1. частини 2 Додатку 3 ТД по позиціям, зазначеним у пунктах 9.2.1. та 9.2.2. (№8-11, 36-38 Довідки про МТБ), учасником замість колонки «Примітки» вказано у колонці «Власне/залучене». 9.3. щодо підпункту 2.2.1. пункту 2.2. частини 2 Додатку 3 до ТД учасником процедури закупівлі ПрАТ «ІСРЗ» у складі тендерної пропозиції надано «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 12.03.2025 №85000/01-151 (далі – Довідка про працівників). В наданій учасником Довідці про працівників присутня інформація щодо фахівців з неруйнівного контролю (вимірювання товщин металу) (позиції №8 та 9). Згідно вимог підпункту 2.2.1. пункту 2.2. частини 2 Додатку 3 до ТД, учасник в Довідці повинен був зазначити щодо вищезазначених фахівців інформацію про наявність в них діючих на кінцеву дату подання тендерної пропозиції свідоцтва/сертифікату/тощо ДП «КТ Регістр судноплавства України». Але, учасником в колонці «Інформація про кваліфікацію працівників» Довідки про працівників вказано про наявність у фахівців з неруйнівного ультразвукового контролю (вимірювання товщин металу) (позиції №8 та 9) сертифікатів від Центру сертифікації при УТ НКТД а не від ДП «КТ Регістр судноплавства України». 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. на вимогу пункту 4.1. частини 4 Додатку 3 до ТД, з урахуванням виявлених невідповідностей, надати інформацію та/або документи на заміну завантажених, та/або в доповнення таких (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)), що підтверджує(ють) повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю (протокол засновників та/або наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю), виконання яких усуне виявлені замовником та зазначені невідповідності (розбіжності) у пунктах 9.1. цього повідомлення. 10.2. підпунктів 2.1.1. пункту 2.1., 2.2.1. пункту 2.2., частини 2 Додатку 3 до ТД, учаснику процедури закупівлі ПрАТ «ІСРЗ» пропонується надати інформацію та/або документи на заміну завантажених, та/або в доповнення таких, виконання яких усуне виявлені замовником та зазначені невідповідності (розбіжності) у пунктах 9.2.-9.3. цього повідомлення. Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 02-04-25, 13:36:37
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-03-05-004648-a-b1
Номер договору:
54-В-ПВФ-25
Дата підписання договору:
17-04-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 17-04-2025 по 31-12-2025
14 256 000 UAH
Ціна договору
11 880 000 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 17-03-2025 по 15-04-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Полтавська область, місто Кременчук, вул. Університетська, будинок 20-а, кабінет 509, 39600, Ніна Хандусенко
Остаточна пропозиція:
11 240 000 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
11 240 000 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 06-04-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 19-03-25, 13:19:26
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції: Дата визначення електронною системою закупівель найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону: 17.03.2025 року. Кінцевий строк розгляду тендерних пропозицій (5 роб. днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції): 24.03.2025 року. Підстава для продовження строку розгляду тендерної пропозиції: п. 41 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 - аргументоване продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС», яка за результатом оцінки визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною (для більш детального та ретельного розгляду та перевірки тендерної пропозиції учасника, у зв’язку із специфікою предмета закупівлі та великим обсягом наданих документів/інформації у складі тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, з метою недопущень порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель). Кінцевий строк розгляду тендерної пропозиції після продовження строку її розгляду: 14.04.2025 року. Рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» затверджено Протоколом щодо прийняття рішення Уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі від 19.03.2025 № 102.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 15-04-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 25-03-25, 10:11:17
24

Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 25.03.2025 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (з урахуванням Протоколу робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 25.03.2025 № 107) Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-03-05-004648-a) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Південне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з ремонту плавзасобу снн "Одессос" за кодом ДК 021:2015 - 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Товариство з обмеженою відповідальністю «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» (ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС»). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 8.1. згідно пункту 1.1. частини 1 Додатку 3 до Тендерної документації (далі- ТД) для підтвердження учасником процедури закупівлі технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, вимагалося надати: «1.1. Технічні вимоги з «Попередньою ремонтною відомістю* снн «Одессос» (ремонт в обсязі чергового огляду)», підписані з боку учасника процедури закупівлі.». 8.2. згідно підпункту 2.1.1. пункту 2.1. частини 2 Додатку 3 до ТД для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вимагалося надати: «2.1.1. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази (в тому числі, але не виключно, інформацію про наявність доку та/або сліпу), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком. У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власних обладнання, матеріально-технічної бази (в тому числі, але не виключно, інформацію про наявність доку та/або сліпу), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати в колонці «Примітки»: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору.». 8.3. згідно підпункту 2.2.1. пункту 2.2. частини 2 Додатку 3 до ТД для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагалося надати: «2.2.1. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання ремонту плавзасобу, що є предметом закупівлі, за встановленим зразком, із зазначенням інформації про наявних в учасника процедури закупівлі: - спеціаліста/ів з корпусної частини; - спеціаліста/ів механічної частини; - спеціаліста/ів електричної частини; - спеціаліста/ів – зварювальника/ів із зазначенням інформації про наявність діючого на кінцеву дату подання тендерної пропозиції свідоцтва/сертифікату/тощо ДП «КТ Регістр судноплавства України»; - фахівця/ів з неруйнівного ультразвукового контролю (вимірювання товщин металу) із зазначенням інформації про наявність діючого на кінцеву дату подання тендерної пропозиції свідоцтва/сертифікату/тощо ДП «КТ Регістр судноплавства України». 8.4. згідно підпункту 2.3.1. пункту 2.3. частини 2 Додатку 3 до ТД для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вимагалося надати: «2.3.1. Довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про надання учасником процедури закупівлі аналогічних предмету закупівлі послуг, яка повинна містити наступну інформацію: - найменування, адреса, код ЄДРПОУ/РНОКПП та контактний телефон замовника аналогічних послуг; - предмет договору з детальним переліком послуг, що були надані за аналогічним договором; - строк надання послуг за аналогічним договором (місяць та рік початку і завершення надання послуг).». 8.5. згідно пункту 4.12. частини 4 Додатку 3 до ТД для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі дозвільних документів, необхідних для надання послуг, вимагалося надати: «4.12. Дозвільні документи* (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)) на право надання послуг, пов’язаних з ремонтуванням суден та передбачених попередньою ремонтною відомістю снн «Одессос», видані уповноваженим органом ДП «КТ Регістр судноплавства України», або іншим відповідним уповноваженим органом (зокрема, класифікаційним товариством, що є членом МАКТ (Міжнародна асоціація класифікаційних товариств)), у порядку та у відповідності до чинного законодавства, діючих на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, а саме: - «Свідоцтво/а про Відповідність підприємства» з обов’язковою наявністю кодів послуг, які надаються підприємством: № 22009000, № 22014000, № 22014001, № 22014002, або аналогічне/і свідоцтво/а з аналогічними (відповідними) кодами послуг; - «Свідоцтво/а про Визнання» з обов’язковою наявністю кодів та найменуваннями послуг, які надаються підприємством: № 22001000, № 22003000, або аналогічне/і свідоцтво/а з аналогічними (відповідними) кодами послуг.». 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. щодо пункту 1.1. частини 1 Додатку 3 до ТД учасником процедури закупівлі ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» у складі його тендерної пропозиції було надано Довідку про згоду з технічними вимогами закупівлі від 12.03.2025р. вих. №10/03-25, до складу якої входили підписані з боку учасника «Технічні вимоги» з «Попередньою ремонтною відомістю снн «Одессос» (ремонт в обсязі чергового огляду)». Проте, підписані з боку учасника процедури закупівлі ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» «Технічні вимоги» за своєю редакцією відрізняються від «Технічних вимог» замовника (Додаток 1 до ТД (Технічна специфікація)), у тому числі в частині що стосується дозвільних документів від Державного підприємства «Класифікаційне товариство «Регістр судноплавства України», а також вилучена інформація про субпідрядника (субпідрядників/співвиконавців). 9.2. щодо підпункту 2.1.1. пункту 2.1. частини 2 Додатку 3 до ТД учасником процедури закупівлі ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції надано «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 12.03.2025 №11/03-25 (далі – Довідка про МТБ), а також Договір оренди обладнання укладений з Фізичною особою-підприємцем Бєліком Ігорем Володимировичем від 03.01.2025 №03/01/25 (позиції Довідки МТБ № 1-28) та Договір щодо використання виробничої бази, потужностей та обладнання, укладений з Відокремленим структурним підрозділом «Кілійський суднобудівельно-судноремонтний завод» приватного акціонерного товариства «Українське Дунайське пароплавство» від 11.03.2025 №01-13-П-09 (позиції Довідки МТБ № 29-34). Під час детального аналізу Довідки про МТБ замовником виявлено наступні невідповідності: 9.2.1. в Довідці про МТБ в колонці «Примітки» зазначена інформація щодо строку (терміну) дії договору з Фізичною особою-підприємцем Бєліком Ігорем Володимировичем від 03.01.2025 №03/01/25 (позиції Довідки МТБ № 1-28), відрізняється від інформації щодо строку (терміну) дії договору, зазначеному безпосередньо у Договорі; 9.2.2. в Довідці про МТБ в колонці «Примітки» не зазначено код ЄДРПОУ Відокремленого структурного підрозділу «Кілійський суднобудівельно-судноремонтний завод» приватного акціонерного товариства «Українське Дунайське пароплавство», з яким укладено договір №01-13-П-09 від 11.03.2025 щодо використання виробничої бази, потужностей та обладнання (позиції Довідки МТБ № 29-34). 9.3. щодо підпункту 2.2.1. пункту 2.2. частини 2 Додатку 3 до ТД учасником процедури закупівлі ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції надано «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від 12.03.2025 №12/03-25 (далі – Довідка про працівників). В наданій учасником Довідці про працівників присутня інформація щодо спеціалістів – зварювальників (позиції №3 та 4), з зазначенням наявних в них відповідних свідоцтв від ДП «КТ Регістр судноплавства України», проте відсутня інформація щодо дійсності цих свідоцтв на кінцеву дату подання тендерної пропозиції. 9.4. щодо підпункту 2.3.1. пункту 2.3. частини 2 Додатку 3 до ТД учасником процедури закупівлі ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції надано «Довідку про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» від 12.03.2025 вих. №13/03-25. В наданій Довідці відсутня інформація щодо контактного телефону замовників аналогічних послуг. 9.5. щодо пункту 4.12. частини 4 Додатку 3 до ТД учасником процедури закупівлі ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції надано завірені учасником процедури закупівлі копії «Свідоцтво про Відповідність підприємства» № СВП-22-3-123-23 від 26.10.2023 та «Свідоцтво про Визнання» №СВ-22-3-118-23 від 26.10.2023, а також Лист-гарантію щодо продовження строків дії документів від 12.03.2025 вих.№21/03-25. Аналізуючи надані учасником документи, замовником встановлено наступні невідповідності: відсутні дозвільні документи (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)) діючі на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, видані уповноваженим органом ДП «КТ Регістр судноплавства України», або іншим відповідним уповноваженим органом (зокрема, класифікаційним товариством, що є членом МАКТ (Міжнародна асоціація класифікаційних товариств)), а саме: «Свідоцтво/а про Відповідність підприємства» з обов’язковою наявністю кодів послуг, які надаються підприємством: № 22009000, № 22014002, або аналогічне/і свідоцтво/а з аналогічними (відповідними) кодами послуг; «Свідоцтво/а про Визнання» з обов’язковою наявністю кодів та найменуваннями послуг, які надаються підприємством: № 22003000, або аналогічне/і свідоцтво/а з аналогічними (відповідними) кодами послуг.». Крім того, в наданому «Свідоцтві про Відповідність підприємства» № СВП-22-3-123-23 від 26.10.2023 присутня наступна невідповідність: на титульній сторінці Свідоцтва в посиланні на Акт №22-3-142-24 зазначена дата 08.01.2024, а на сторінці «Відмітки про підтвердження свідоцтва» зазначено дату Акту 08.01.2025. Також, учасником процедури закупівлі ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» надано «Свідоцтво про Визнання» №СВ-22-3-118-23 від 26.10.2023 не в повному обсязі, а саме відсутня друга сторінка Свідоцтва, де зазначаються відмітки про підтвердження Свідоцтва. 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. на вимогу пункту 1.1., частини 1 Додатку 3 до ТД, підпунктів 2.1.1. пункту 2.1., 2.2.1. пункту 2.2., 2.3.1. пункту 2.3. частини 2 Додатку 3 до ТД; пункту 4.12. частини 4 Додатку 3 до ТД, учаснику процедури закупівлі ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» пропонується надати інформацію та/або документи на заміну завантажених, та/або в доповнення таких, виконання яких усуне виявлені замовником та зазначені невідповідності (розбіжності) у пунктах 9.1.-9.5. цього повідомлення. Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 26-03-25, 10:11:17

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
11 240 000 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
11 240 000 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
ТОВ «Херсон Флот Сервіс» повідомляє, що для надання послуг (Послуги з ремонту плавзасобу снн «Одессос» за кодом ДК 021:2015 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги) не буде залучати субпідрядників/співвиконавців.
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
12-03-2025, 18:26:06
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій:
Доказ:
Документ
02.1. Довідка про матеріально-технічну базу.pdf.asice, Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ
02.2. Довідка про наявність працівників.pdf.asice, Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для надання послуг
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
02.3. Довідка про аналогичні договори.pdf.asice, Довідка про надання учасником процедури закупівлі аналогічних предмету закупівлі послуг (у довідільній формі) та інші документи згідно Додатку 3 Тендерної документації
Доказ:
Документ
02.3.1 Додатки довідки аналогічних договорів Лоцман.pdf.asice, Довідка про надання учасником процедури закупівлі аналогічних предмету закупівлі послуг (у довідільній формі) та інші документи згідно Додатку 3 Тендерної документації
Доказ:
Документ
02.3.2 Додатки довідки аналогічних договорів Арктур.pdf.asice, Довідка про надання учасником процедури закупівлі аналогічних предмету закупівлі послуг (у довідільній формі) та інші документи згідно Додатку 3 Тендерної документації

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ПрАТ "ІСРЗ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
11 880 000 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
11 880 000 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
13-03-2025, 14:18:51
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій:
Доказ:
Документ
Довідка МТБ ДОК 154.pdf.asice.zip, Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг
Доказ:
Документ
Довідка МТБ.pdf.asice.zip, Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ
Довідка про працівників.pdf.asice.zip, Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для надання послуг
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
Довідка про наявність досвіду.pdf.asice.zip, Довідка про надання учасником процедури закупівлі аналогічних предмету закупівлі послуг (у довідільній формі) та інші документи згідно Додатку 3 Тендерної документації

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:05-03-2025, 11:22:34
      Тип документа: Критерії прийнятності
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:05-03-2025, 11:22:22
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:05-03-2025, 11:22:22
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:05-03-2025, 11:22:22
              Електронні тендерні вимоги
              1. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 11:22:22
              2. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 11:22:22
              3. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 11:22:22
              4. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 11:22:22
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 11:22:22
              5. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 11:22:22
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 11:22:22
              6. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 11:22:22
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 11:22:22
              7. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 11:22:22
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 11:22:22
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 11:22:22
              8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 11:22:22
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 11:22:22
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 11:22:22
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 11:22:22
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 11:22:22
              1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з ремонту плавзасобу снн "Одессос"
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 11:22:22
              Способи підтвердження:
              Документ
              зразок довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації.docx, Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для надання послуг , Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання ремонту плавзасобу, що є предметом закупівлі, за встановленим зразком, із зазначенням інформації про наявних в учасника процедури закупівлі: - спеціаліста/ів з корпусної частини; - спеціаліста/ів механічної частини; - спеціаліста/ів електричної частини; - спеціаліста/ів – зварювальника/ів із зазначенням інформації про наявність діючого на кінцеву дату подання тендерної пропозиції свідоцтва/сертифікату/тощо ДП «КТ Регістр судноплавства України»; - фахівця/ів з неруйнівного ультразвукового контролю (вимірювання товщин металу) із зазначенням інформації про наявність діючого на кінцеву дату подання тендерної пропозиції свідоцтва/сертифікату/тощо ДП «КТ Регістр судноплавства України».
              2. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з ремонту плавзасобу снн "Одессос"
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій:
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 11:22:22
              Способи підтвердження:
              Документ
              зразок довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.docx, Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг , Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази (в тому числі, але не виключно, інформацію про наявність доку та/або сліпу), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком.
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з ремонту плавзасобу снн "Одессос"
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 11:22:22
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка про надання учасником процедури закупівлі аналогічних предмету закупівлі послуг (у довідільній формі) та інші документи згідно Додатку 3 Тендерної документації , 1) Довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про надання учасником процедури закупівлі аналогічних предмету закупівлі послуг, яка повинна містити наступну інформацію: - найменування, адреса, код ЄДРПОУ/РНОКПП та контактний телефон замовника аналогічних послуг; - предмет договору з детальним переліком послуг, що були надані за аналогічним договором; - строк надання послуг за аналогічним договором (місяць та рік початку і завершення надання послуг). Звертаємо Вашу увагу, що під аналогічним договором вважається договір, що включає наступні види послуг: замивання і дегазація забруднених нафтою танків судна; ремонт донно-забортної арматури; фарбування та очищення корпусу судна; ремонт двигунів, насосів тощо; ремонт електроустаткування; ремонт корпусних конструкцій. Для підтвердження відповідності цьому критерію достатньо інформації щодо виконання 1-го аналогічного договору. 2) Документ(и) (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)), що підтверджує(ють) виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), зазначеного(их) в довідці: - Виконавчу(і) ремонтну(і) відомість(ості) (інший відповідний подібний документ) щодо зазначеного(их) у довідці аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), що містить фактичну інформацію про види (або перелік чи найменування) та обсяги наданих послуг; -Акт(и) здавання-приймання наданих послуг (інші подібні відповідні документи, передбачені умовами договору(ів)), за вказаним(и) у довідці договором(ами), які підтверджують його(їх) виконання); АБО Відгук (лист, довідка тощо) – документ у довільній формі із позитивним відгуком, що підтверджує належне виконання аналогічного(их) договору(ів) договору(ів), від замовника аналогічного(их) послуг(и) – контрагента(ів) за договором(ами), зазначеним(и) у довідці та акт(и) здавання-приймання наданих послуг (інші подібні відповідні документи, передбачені умовами договору(ів)), за вказаним(и) у довідці договором(ами), які підтверджують його(їх) виконання).
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ