Період оскарження умов закупівлі - по 12-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 9 989 510,01 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 99 895,10 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 299 685,30 UAH |
| Замовник: | Оноківська сільська рада |
| ЄДРПОУ: | 04350168 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://onokivska-gromada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Володимир Неймет |
| Телефон: | +380312739844 |
| E-mail: | zakupivli.onok.oth@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 89412, Україна, Закарпатська область,с. Оноківці, вул. Головна, буд. 59 |
2 |
ОНОКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА УЖГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ «27» березня 2025р. № 12/03 с.Оноківці Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ" (далі — Учасник), яка визначена наступною найбільш економічно вигідною поданої під час проведення процедури закупівлі «Послуги з утримання мережі вуличного освітлення на території населених пунктів Оноківської сільської ради протягом 2025-2026рр.» (Код ДК 021:2015:50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги) (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції — у вигляді прийнятого протокольного рішення. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-03-03-010253-a. По першому питанню порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі - Особливості). Наступною найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. Згідно з абзацом 2 пункту 38 Особливостей строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 17.04.2025 включно. По другому питанню порядку денного: На виконання норм абзацу 2 пункту 38 Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду зазначеної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття даного рішення відповідно до вимог абзацу 2 пункту 38 Особливостей. Уповноважена особа з питань проведення процедур закупівель Володимир НЕЙМЕТ
ПРОТОКОЛ щодо прийняття рішення уповноваженою особою «31» березня 2025р. № 14/03 с.Оноківці Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ" (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі «Послуги з утримання мережі вуличного освітлення на території населених пунктів Оноківської сільської ради протягом 2025-2026рр.» (Код ДК 021:2015:50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги) (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-03-03-010253-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Додатком 1 Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» встановлено вимогу про наявність в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження зазначеної у довідці інформації необхідно надати: Інформаційну довідка за формою таблиці 3 про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, у кількості не менше двох. *У розумінні до п.11 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», скановані копії договорів та актів виконаних робіт (наданих послуг) по договорам вказаним у довідці відповідно до пункту 3 таблиці Додатку 1. (Якщо актів виконаних робіт (наданих послуг) по даному договору більше трьох, то надається Довідка в довільній формі, в якій зазначається перелік актів виконаних робіт (наданих послуг) із зазначенням суми. В цьому разі надається тільки копії трьох актів з реєстру до даного договору). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано «Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», також Учасником на підтвердження інформації зазначеної у довідці надано сканкопії договорів з додатками та додатковими угодами. На підтвердження виконання зазначених договорів Учасником надано Довідки про вартість будівельних робіт за формою КБ-3 та акти виконаних робіт за формою КБ-2в. Учасником зазначено у довідці інформацію про наявний досвід згідно договору СП/51-24/5 від 10.07.2024р укладений з ТОВ «Лайт Енерджі Системс», договір діючий, в якому йдеться про те, що Учасник є субпідрядником, а ТОВ «Лайт Енерджі Системс» є генпідрядником, про те хто є замовником і чи є даний договір укладений у розумінні до п.11 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» жодної інформації не зазначено. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями підтвердження виконання зазначених договорів у довідці, а саме інформацію про те, що зазначений договір є укладений у розумінні п.11 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Додатком 1 Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» встановлено вимогу про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори або інші документи, що підтверджують відносини. Також встановлено, що Для документального підтвердження кваліфікації працівників також необхідно надати: 1. Копії посвідчень, які підтверджують проходження навчання та знання нормативно-правових актів з питань охорони праці під час виконання робіт на висоті та протоколи або виписку з протоколу відповідних атестаційних комісій; 2. Копії посвідчень, які підтверджують проходження навчання та знання нормативно-правових актів з питань охорони праці щодо правил технічної експлуатації електроустановок споживачів та правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів та протоколи або виписку з протоколу відповідних атестаційних комісій; 3. Копії посвідчень з допуску до роботи в електроустановках електромонтерів, (група з електробезпеки ІІІ до 1000 В) та протоколи або виписку з протоколу відповідних атестаційних комісій; Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано «Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» та документи, що підтверджують трудові відносини, а також документи та інформацію, що зазначені в пунктах 1-3. Учасником надано всі необхідні протоколи про перевірку знань на підприємстві. Однак у відповідності до Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою усі члени комісії у порядку, установленому Типовим положенням, повинні пройти навчання та перевірку знань з питань охорони праці. У протоколах є зазначені члени комісії Бурдюгов Д.О. та Шульга В.М., але інформації про те, що вони є працівниками Учасника і пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці, не має жодної. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати уточнену інформацію згідно вимог встановлених тендерною документацією, про вищезазначених осіб та як таких що мають право бути членами комісії у порядку, установленому Типовим положенням про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою. 3. Додатком 1 Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» встановлено вимогу про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. На підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців. До відомостей включається тільки те обладнання та матеріально-технічна база (машин, механізмів тощо), що буде використовуватися при наданні послуг та буде відображена у розрахунках договірної ціни. Обов’язковим є наявність автотранспортного засобу для забезпечення можливості проводити постійний моніторинг стану об’єктів вуличного освітлення та можливості, в разі потреби, протягом двох годин виїхати на місце для усунення аварії (пошкодження ліній), а також автовишки, автокрану або крану-маніпулятора. Для власного обладнання Учасник повинен надати підтверджуючі документи: копії свідоцтв про реєстрацію. У разі відсутності власного обладнання та використання їх на договірних умовах, про це зазначається у довідці із наданням сканкопій оригіналів документів, що підтверджують право користування обладнанням (свідоцтва про реєстрацію, договір оренди, договір про співпрацю, договір користування чи договір про надання послуг (або інші документи) з усіма додатками і додатковими угодами, на підставі яких учасник користується обладнанням, які є діючими на момент подання пропозиції учасником та мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг. Якщо строк договору оренди (договору про співпрацю та/або договору користування та/або договору про надання послуг тощо) менше строку договору про закупівлю, Учасник повинен отримати від Орендодавця лист-гарантію за підписом керівника і печаткою, щодо продовження відповідного договору на строк, необхідний для повного виконання договору про закупівлю робіт та завантажити його у складі своєї тендерної пропозиції. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника» та документи, що підтверджують право власності, право користування, право володіння. Однак, Учасником у довідці не зазначено конкретно який транспортний засіб є автовишкою, також Учасником не надано копій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, що дало б змогу визначити який саме транспортний засіб є автовишкою, а також у складі документів пропозиції учасника не надано актів прийому передачі транспортних засобів згідно договорів укладених з ФО Тунік А.В. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати документи та уточнену інформацію, що підтверджують наявність автовишки, копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, що підтверджують право власності у орендодавців з інформацію про встановлене спецобладнання та акти прийому передачі транспортних засобів згідно договорів укладених з ФО Тунік А.В.. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій протягом 24годин ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа з питань проведення процедур закупівель _____________ підпис Володимир НЕЙМЕТ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.