Період оскарження умов закупівлі - по 09-03-2025, 00:00
Під час проведення закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Критеріями оцінки є: – «Ціна» (вказується для платників ПДВ – «з ПДВ», а для не платників – «без ПДВ») Питома вага критерію «Ціна» становить 100%.Інформація про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі викладена у Додатку 2 до тендерної документації .
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 396 892,76 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 984,46 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ЛКП "Ратуша-сервіс" |
| ЄДРПОУ: | 23949155 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дуда Ігор Іванович |
| Телефон: | +380962925149 |
| E-mail: | dudaigor80@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 79006, Україна, Львівська область,Львів, пл.Ринок,1,326 |
0 |
Львівське комунальне підприємство «Ратуша-сервіс» Код ЄДРПОУ: 23949155 Місцезнаходження замовника: 79006, Україна , Львівська обл., Львів, пл.Ринок,1, кім.326 Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 18 березня 2025 року м. Львів №175/УО Порядок денний: Враховуючи ст. 3, ст.11 , ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), «Положення про уповноважену особу», затверджене наказом в.о.директора ЛКП «Ратуша-сервіс» від 31.12.2021 року №96, ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Подовження терміну розгляду пропозиції замовником процедури відкритих торгів ( з особливостями) по предмету закупівлі Послуги з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів ДК021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання UA-2025-02-28-009260-a ● 21f407e64c044d629287616a4c539cd6 та публікація повідомлення у електронній системі закупівель. Розгляд У зв’язку із великим обсягом документів та завантаженістю уповноваженої особи замовника, для закінчення кваліфікації ТОВ Ілта Львів у відповідності ч.10 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі», строк розгляду терміну найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції аргументовано може бути продовжений до 20 робочих днів. Вирішив 1.Продовжити термін розгляду пропозиції учасника ТОВ Ілта Львів замовником процедури відкритих торгів (з особливостями) із закупівлі закупівлі Послуги з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів ДК021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання UA-2025-02-28-009260-a ● 21f407e64c044d629287616a4c539cd6 на підставі ч.10 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» до 20 робочих днів та оприлюднити повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідне повідомлення згідно ч. 10 ст. 29 Закону. Уповноважена особа І.Дуда ЛКП «Ратуша-сервіс»
Додаток до протоколу № 190/УО від 20 березня 2025 року Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: І. 1) перелік виявлених невідповідностей – учасник у складі пропозиції надав файл «Довідка щодо наявності обладнання.pdf» , однак таблиця складена не за формою, наведеною у п.1.2 Додатку 1 Тендерної документації 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності –п.1.2 Додатку 1 Тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей : надати в складі пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме: довідку учасника згідно за підписом уповноваженої особи учасника щодо наявності власного або орендованого обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуги на території м.Львова та Львівської області у формі довідки, яка наведена нижче (учасники не повинні відходити від заданої форми), що підтверджує наявність обладнання у відповідності п.9 Додатку 2 Тендерної документації Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (Форма, яка подається Учасником на фірмовому бланку у разі наявності таких бланків) № п/п Назва, тип машини, механізму, устаткування Виробник/марка та термін експлуатації (років) Стан та кількість(нове, справний) Власне, орендоване, лізинг чи інше право користування
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.