Період оскарження умов закупівлі - по 05-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 15 691 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 79 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти і науки Сумської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 02147894 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Баштова Лариса Михайлівна |
| Телефон: | +380542789768 |
| E-mail: | larisa.osvita.tender@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 40035, Україна, Сумська область,Суми, вул. Харківська, 35 |
0 |
Під час розгляду тендерної пропозиції, наданої учасником – «СУМСЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ»» (далі – Учасник) щодо закупівлі за предметом: код ДК 021:2015: 50530000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки» (Послуги з технічного обслуговування газопроводів та газового обладнання), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-28-009035-a, встановлені наступні невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) Згідно п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Під час перевірки КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify встановлено, що тип носія особистого ключа - незахищенний, тип підпису - удосконалений. Також під час перевірки КЕП учасника, встановлено, що підписувач – Копил Павло Олегович. Тоді як, на виконання вимог п. 5.1. Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» не надано документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції на умовах тендерної документації, зокрема, на Копил Павла Олеговича. 2) Згідно п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Довідки, які надані Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції згідно п. 1.1.1., п.2, п.3, п.4, п.5.4., п.5.5. Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» та гарантійному листі щодо згоди з усіма умовами, що вказані в проекті договора згідно Додатку 3 тендерної документації не містять печатки. 3) На виконання вимог п. 5.2. Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» не надано документа, що підтверджує статус платника податків, завірена підписом уповноваженої особи: для платників податку на додану вартість – витяг з реєстру платників податку на додану вартість або копія свідоцтва платника ПДВ; для платника єдиного податку - витяг з реєстру платників єдиного податку або свідоцтво платника єдиного податку або їх копії.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.