Період оскарження умов закупівлі - по 06-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 283 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 830 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДАВИДІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДАВИДІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ) |
| ЄДРПОУ: | 41188209 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дудко Уляна Григорівна |
| Телефон: | +380975041539 |
| E-mail: | GALYNA559@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 81151, Україна, Львівська область,Львівський район село Давидів, вул.Незалежності, будинок 1 А |
0 |
За результатами проведення торгів до розгляду пропонується пропозиція ФОП "Носов Володимир Сергійович" по предмету закупівлі – ДК 021:2015: 50510000-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів (послуги з ремонту і технічного обслуговування басейну (ДК 021:2015: 50514200-3-Послуги з ремонту і технічного обслуговування резервуарів)). Станом на 12.03.2025р. проводиться детальний розгляд та вивчення пропозиції пропозиція ФОП "Носов Володимир Сергійович". Відповідно до пункту 36 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) Якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Згідно умов частини 10 статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі” Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Зважаючи на великий обсяг інформації, яка міститься у тендерній пропозиції учасника ФОП "Носов Володимир Сергійович", та те, що Замовник обмежений у часі по прийняттю остаточного рішення, є необхідність продовжити строк розгляду такої пропозиції до 20 робочих днів.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) перелік виявлених невідповідностей. Відповідно до умов Додатку 4 до ТД учасники повинні подати наступну інформацію Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, наприклад: ..для фізичних осіб-підприємців: свідоцтво про державну реєстрацію або виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань; Згода учасника з Проєктом Договору згідно Додатку 3 до тендерної документації. Учаснику необхідно надати інформацію про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника /співвиконавця (а саме: найменування субпідрядника, його місцезнаходження, банківські реквізити, контактні особи та їх телефони /інші засоби зв’язку, види робіт чи послуг, які передбачається доручити субпідряднику, орієнтовна вартість робіт чи послуг субпідрядника у відсотках до ціни тендерної пропозиції, інша інформація за бажанням учасника). До зазначеної довідки додаються письмові згоди субпідрядних організацій про можливість виконання ними окремих робіт чи послуг передбачених предметом закупівлі.У випадку, якщо учасник не планує залучати субпідрядників/ співвиконавців – надати інформаційну довідку про незалучення. У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Проте учасник не подав вказанні документи 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; Додаток 4 до ТД. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Відповідно до умов Додатку 4 до ТД учасники повинні подати наступну інформацію Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, наприклад…..для фізичних осіб-підприємців: свідоцтво про державну реєстрацію або виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань; Згода учасниказ Проєктом Договору згідно Додатку 3 до тендерної документації; Учаснику необхідно надати інформацію про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника /співвиконавця (а саме: найменування субпідрядника, його місцезнаходження, банківські реквізити, контактні особи та їх телефони /інші засоби зв’язку, види робіт чи послуг, які передбачається доручити субпідряднику, орієнтовна вартість робіт чи послуг субпідрядника у відсотках до ціни тендерної пропозиції, інша інформація за бажанням учасника). До зазначеної довідки додаються письмові згоди субпідрядних організацій про можливість виконання ними окремих робіт чи послуг передбачених предметом закупівлі.У випадку, якщо учасник не планує залучати субпідрядників/ співвиконавців – надати інформаційну довідку про незалучення. У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Проте учасник не подав вказанні документи. Просимо подати вказану інформацію у новій редакції та /або шляхом внесення змін.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.