Закупівлю оголошено - 28-02-2025, 14:41. Дата останніх змін - 15-05-2025, 11:15

Послуги з ремонту суден

Послуги з ремонту суден... Державна закупівля - UA-2025-02-28-007580-a Послуги з ремонту суден від замовника ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" від 2/28/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-28-007580-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-21-001342-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 28-02-2025, 14:41
по 07-03-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 28-02-2025, 14:41
по 10-03-2025, 14:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 11-03-2025, 14:01
по 11-03-2025, 14:24

Період оскарження умов закупівлі - по 07-03-2025, 00:00

Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом ДК 021:2015 50240000-9 (Послуги з ремонту суден). Детальна інформація про закупівлю в Тендерній документації за предметом закупівлі.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
690685.7
690 685,70 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:3 453,43 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
ЄДРПОУ:38728507 Досьє YouControl
Сайт:http://www.delta-pilot.ua/
Контактна особа:Дяденко Альона Володимирівна
Телефон:380512500936
E-mail:DYADENKO@DELTA.USPA.GOV.UA
Місцезнаходження:
54001, Україна, Миколаївська область,Миколаїв,
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з ремонту суден
690 685,70 UAH(без ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 11-03-2025, 14:01
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги із заміни скла на м/б "Гайдамака"

1
комплект
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50241100-7
Послуги з ремонту суден


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги із заміни скла на л/к "Володимир Шарабура"

1
комплект
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50241100-7
Послуги з ремонту суден


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги із заміни скла на л/к "Капитан Белуха"

1
комплект
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50241100-7
Послуги з ремонту суден


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "СП"ТЕХФЛОТ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 09-04-2025 по 08-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Спаська, б.43, кв. 51, 54001, Івлєва Оксана Валентинівна
Остаточна пропозиція:
630 000 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
654 000 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
29-04-2025, 09:01
Період подачі оскарження:
по 05-05-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 15-04-25, 14:42:17
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

На підставі умов частини 10 статті 29 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIIІ «Про публічні закупівлі» та з врахуванням умов Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, Замовником продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів у зв’язку із необхідністю додаткового розгляду документів тендерної пропозиції учасника закупівлі.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 08-05-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 24-04-25, 14:14:52
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ТОВ "СП"ТЕХФЛОТ" 1. Замовник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (код ЄДРПОУ 38727770), від імені замовника: ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ", код ЄДРПОУ ВП: 38728507. 2. Назва предмета закупівлі: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом ДК 021:2015 50240000-9 (Послуги з ремонту суден). 3. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель - UA-2025-02-28-007580-a. 4. Перелік виявлених невідповідностей; посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "СП"ТЕХФЛОТ" виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю послуг: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом ДК 021:2015 50240000-9 (Послуги з ремонту суден) від 28 лютого 2025 року (далі - Тендерна документація від 28.02.2025). 4.1. Згідно умов Додатку 3 до Тендерної документації від 28.02.2025 на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» надати довідку в довільній формі про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), яка повинна містити наступну інформацію: найменування та адресу замовника аналогічних послуг, вид послуг (найменування послуг), що надавалися за аналогічним договором*, (Учасник може оформити таку довідку за Зразком 1, наведеним в Додатку 3 до цієї Тендерної документації). Обов’язковим додатком до вказаної довідки надати не менше 1-го сканованого відгуку від замовника аналогічних послуг, зазначеного в наданій учасником довідці про наявність у нього досвіду виконання аналогічного договору (договорів). *Під аналогічним договором розуміється договір, за умовами якого здійснено виготовлення скла з подальшим його встановленням та/або заміною для суднових ілюмінаторів та/або суднової рубки та/або суднових надбудов тощо. У складі тендерної пропозиції ТОВ "СП"ТЕХФЛОТ" надано Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) № 01/07-03 від 07.03.2025 р. (далі - Довідка), яка містить інформацію про вид послуг (найменування послуг), що надавались за аналогічним договором, зокрема, зазначено про ремонт корпусної частини (що також включає виготовлення, встановлення, заміну скла, для суднових ілюмінаторів, суднової рубки, суднових надбудов). Проте, на виконання умов Тендерної документації від 28.02.2025 наданий Відгук від 16.08.2021 №1900/29-01-02/Вих від філії «Дельта-лоцман» ДП «АМПУ» по змісту не містить підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору за умовами якого здійснено виготовлення скла з подальшим його встановленням та/або заміною для суднових ілюмінаторів та/або суднової рубки та/або суднових надбудов тощо, про наявність якого учасником зазначено в Довідці. 4.2. Згідно умов п.1 «Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» РОЗДІЛУ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації від 28.02.2025 визначено: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель із накладенням учасником кваліфікованого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (КЕП) шляхом: - заповнення електронних полів, визначених адміністратором (в розумінні наказу Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 “Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі”) і реалізованих в електронній системі закупівель; - завантаження документів, що вимагаються замовником в Додатку 3 до цієї Тендерної документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ). … Учасник накладає на тендерну пропозицію кваліфікований електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України ”Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги” (з врахуванням змін) (далі – електронний підпис). Замовник перевіряє електронний підпис учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.». Згідно умов Додатку 3 до Тендерної документації від 28.02.2025 визначено: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель із накладенням учасником кваліфікованого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (КЕП)…». Замовником при перевірці електронного підпису учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "СП"ТЕХФЛОТ" подана в електронному вигляді через електронну систему закупівель із накладенням учасником удосконаленого електронного підпису уповноваженої особи учасника Івлєвої Оксани Валентинівни, зокрема, згідно сформованого ПРОТОКОЛУ створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису, встановлено наступне: « … Результат перевірки підпису: Підпис створено та перевірено успішно. Цілісність даних підтверджено … Тип підпису: Удосконалений...». Таким чином учасник підписав тендерну пропозицію удосконаленим електронним підписом, що не відповідає вище зазначеним умовам Тендерної документації від 28.02.2025, так як умовами закупівлі вимагається подання тендерної пропозиції учасником із накладенням учасником кваліфікованого електронного підпису. 5. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 5.1. На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» надати відгуку від замовника аналогічних послуг, зазначеного в наданій учасником довідці про наявність у нього досвіду виконання аналогічного договору (договорів) у відповідності до вимог Тендерної документації від 28.02.2025 з врахуванням п.4.1. цього Повідомлення. *Під аналогічним договором розуміється договір, за умовами якого здійснено виготовлення скла з подальшим його встановленням та/або заміною для суднових ілюмінаторів та/або суднової рубки та/або суднових надбудов тощо. 5.2. Учасник ТОВ "СП"ТЕХФЛОТ" для усунення виявлених невідповідностей повинен виконати вимоги п.1 «Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» РОЗДІЛУ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації від 28.02.2025 та Додатку 3 до Тендерної документації від 28.02.2025 - накладення учасником кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на подану ним тендерну пропозицію. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 25-04-25, 14:14:52
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-02-28-007580-a-b1
Номер договору:
65-В-ФДЛ-25
Дата підписання договору:
14-05-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 14-05-2025 по 31-12-2025
756 000 UAH
Ціна договору
630 000 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 11-03-2025 по 09-04-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Полтавська область, місто Кременчук, вул. Університетська, будинок 20-а, кабінет 509, 39600, Ніна Хандусенко
Остаточна пропозиція:
629 000 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
642 000 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 15-04-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 18-03-25, 10:08:00
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

На підставі умов частини 10 статті 29 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIIІ «Про публічні закупівлі» та з врахуванням умов Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, Замовником продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів у зв’язку із необхідністю додаткового розгляду документів тендерної пропозиції учасника закупівлі.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 09-04-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 24-03-25, 09:55:50
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ТОВ "ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС" 1. Замовник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (код ЄДРПОУ 38727770), від імені замовника: ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ", код ЄДРПОУ ВП: 38728507. 2. Назва предмета закупівлі: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом ДК 021:2015 50240000-9 (Послуги з ремонту суден). 3. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель - UA-2025-02-28-007580-a. 4. Перелік виявлених невідповідностей; посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС" виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю послуг: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом ДК 021:2015 50240000-9 (Послуги з ремонту суден) від 28 лютого 2025 року (далі - Тендерна документація від 28.02.2025). 4.1. Згідно умов Додатку 3 до Тендерної документації від 28.02.2025 на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» надати довідку в довільній формі про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), яка повинна містити наступну інформацію: найменування та адресу замовника аналогічних послуг, вид послуг (найменування послуг), що надавалися за аналогічним договором*, (Учасник може оформити таку довідку за Зразком 1, наведеним в Додатку 3 до цієї Тендерної документації). Обов’язковим додатком до вказаної довідки надати не менше 1-го сканованого відгуку від замовника аналогічних послуг, зазначеного в наданій учасником довідці про наявність у нього досвіду виконання аналогічного договору (договорів). *Під аналогічним договором розуміється договір, за умовами якого здійснено виготовлення скла з подальшим його встановленням та/або заміною для суднових ілюмінаторів та/або суднової рубки та/або суднових надбудов тощо. У складі тендерної пропозиції ТОВ "ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС" надано Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) № 01/03-25 від 07 березня 2025 року (далі - Довідка), Лист відгук від 31.01.2023 №35/01/07/120-23 від державного підприємства «Ізмаїльський морський торговельний порт» (далі - Відгук), Виконавчу ремонтну відомість з ремонту т/х «Лоцман-1» до Договору №124-Р від 14.06.2022 року. Надана Довідка містить інформацію про вид послуг (найменування послуг), що надавались за аналогічним договором, зокрема, зазначено про заміну скла Рубки (1 од) b=5мм розмір 500х800, що також підтверджується інформацією у Виконавчій ремонтній відомості з ремонту т/х «Лоцман-1» до Договору №124-Р від 14.06.2022 року. Проте, на виконання умов Тендерної документації від 28.02.2025 наданий Відгук по змісту не містить підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору за умовами якого здійснено виготовлення скла з подальшим його встановленням та/або заміною для суднових ілюмінаторів та/або суднової рубки та/або суднових надбудов тощо, про наявність якого учасником зазначено в Довідці. 5. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 5.1. На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» надати відгуку від замовника аналогічних послуг, зазначеного в наданій учасником довідці про наявність у нього досвіду виконання аналогічного договору (договорів) у відповідності до вимог Тендерної документації від 28.02.2025 з врахуванням п.4.1. цього Повідомлення. *Під аналогічним договором розуміється договір, за умовами якого здійснено виготовлення скла з подальшим його встановленням та/або заміною для суднових ілюмінаторів та/або суднової рубки та/або суднових надбудов тощо. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 25-03-25, 09:55:50

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
629 000 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
642 000 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
ТОВ «Херсон Флот Сервіс» повідомляє, що для надання послуг (Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом ДК 021:2015 50240000-9 (Послуги з ремонту суден)) не буде залучати субпідрядників/співвиконавців в обсязі більш ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
08-03-2025, 12:43:37
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Відповідність учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»
Доказ:
Документ
01. Довідка про аналогичні договори.pdf.asice, Довідка в довільній формі про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та відгук від замовника аналогічних послуг

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "СП"ТЕХФЛОТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
630 000 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
654 000 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
10-03-2025, 13:11:24
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Відповідність учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»
Доказ:
Документ
1. Аналогічний договір_відгук.PDF, Довідка в довільній формі про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та відгук від замовника аналогічних послуг

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:28-02-2025, 14:42:01
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:28-02-2025, 14:41:41
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:28-02-2025, 14:41:41
          Електронні тендерні вимоги
          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-02-2025, 14:41:42
          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-02-2025, 14:41:42
          2. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-02-2025, 14:41:42
          Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-02-2025, 14:41:42
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-02-2025, 14:41:42
          3. Вчинення кримінальних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-02-2025, 14:41:42
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-02-2025, 14:41:42
          4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-02-2025, 14:41:42
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-02-2025, 14:41:42
          5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-02-2025, 14:41:42
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-02-2025, 14:41:42
          6. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-02-2025, 14:41:42
          7. Порушення справи про банкрутство
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-02-2025, 14:41:42
          8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-02-2025, 14:41:42
          9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-02-2025, 14:41:42
          10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-02-2025, 14:41:42
          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-02-2025, 14:41:42
          1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з ремонту суден
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Відповідність учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-02-2025, 14:41:42
          Способи підтвердження:
          Документ
          Довідка в довільній формі про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та відгук від замовника аналогічних послуг , На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»: надати довідку в довільній формі про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), яка повинна містити наступну інформацію: найменування та адресу замовника аналогічних послуг, вид послуг (найменування послуг), що надавалися за аналогічним договором*, (Учасник може оформити таку довідку за Зразком 1, наведеним в Додатку 3 до Тендерної документації). Обов’язковим додатком до вказаної довідки надати не менше 1-го сканованого відгуку від замовника аналогічних послуг, зазначеного в наданій учасником довідці про наявність у нього досвіду виконання аналогічного договору (договорів). *Під аналогічним договором розуміється договір, за умовами якого здійснено виготовлення скла з подальшим його встановленням та/або заміною для суднових ілюмінаторів та/або суднової рубки та/або суднових надбудов тощо.
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ