Період оскарження умов закупівлі - по 05-03-2025, 00:00
Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Закупівля здійснюється у відповідності до положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 478 700 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 393,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ САКСАГАНСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 02124781 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Осипенко Олександра Сергіївна |
| Телефон: | 0978942189 |
| E-mail: | tender-vo@outlook.com |
| Місцезнаходження: | 50071, Україна, Дніпропетровська область,Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, 32 |
0 |
Шановний ФОП МІХОВ ГРИГОРІЙ ДМИТРОВИЧ, у складі тендерної пропозиції згідно Додатку №1 Учасник повинен надати наступні документи: п.2.3. Обов’язково наявність слюсаря-сантехніка 5 розряду (у складі пропозиції надається свідоцтво про присвоєння кваліфікації за професією слюсар-сантехнік). п.2.4. Відповідальний за виконання робіт повинен бути навчений та атестований ПТЕТУ і М (Правила технічної експлуатації теплових установок і мереж) та ППТГОП (Правила підготовки теплових господарств до опалювального періоду) (надати копію дійсного посвідчення). п.3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: пп.3.1.1. копію (копії) виконаного (виконаних)аналогічного (аналогічних)договору (договорів)* (з усіма додатками та додатковими угодами); пп.3.1.2. копії документів на підтвердження виконання наданих аналогічних договорів (акти виконаних робіт (наданих послуг)); пп.3.1.3. позитивний лист-відгук від контрагента щодо виконання наданих аналогічних договорів. Лист-відгук повинен бути оформлений на офіційному бланку контрагента, містити підпис уповноваженої особи, печатку (у разі використання), вихідний номер та дату документу. *Аналогічним вважається договір щодо виконання послуг з промивки систем теплопостачання. Враховуючи зазначене, необхідно надати вищевказані документи
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.